Nyt on sitten Bon Jovi nähty kolmannen kerran

Hyvä keikka ja mukavaa oli vaikka olinkin yksin. Kyllä oli ihana kuunnella vanhoja tuttuja kappaleeta. Vettä tuli välillä aika kovaakin, mutta mä olin siellä kenttäkatsomon katoksessa niin en kastunu keikan aikana.

Ja oli mulla hyvä yöpaikkakin, sain ilta- ja aamupalat ja mua tultiin vastaan ettei tarvitte yksin löytää perille. =)

Meinasin kyllä laittaa tämän alootuksen otsikoksi: stadionilla nähtyä... mustat rintsikootten olkaamet. :xmas: :LOL:

• Tykkää
Reactions: Akaatti
"heips"
[QUOTE="vieras";24008675]miten sulla oli lippuuun varaa kun yleensä sulla ei oo rahaa?[/QUOTE]

järkevät ihmiset osaavat laittaa pienistäkin tuloista sivuun jos haluavat itselleen jotain extraa

"vieras"
Mahtoi muuten olla katsomosta hauska näky kun sateen alkaessa kaikki alkoi yhtäaikaa kiskoa sadevermeitä päälle kentällä :) Kuinka me pärjättiin siellä käsien heiluttelussa?

[QUOTE="vieras";24008788]Mahtoi muuten olla katsomosta hauska näky kun sateen alkaessa kaikki alkoi yhtäaikaa kiskoa sadevermeitä päälle kentällä :) Kuinka me pärjättiin siellä käsien heiluttelussa?[/QUOTE]

Hyvin pärjäsitte. :)

Mä olin kentällä vielä siinä vaihees kun sade alkoi ja porukka rupes sadetakkeja vetämään päälle. Mä siinä hetken seisoskelin ja sitten totesin paremmaksi mennä katoksen alle.

[QUOTE="vieras";24008753]Mitäs sille toiselle suosikille kuuluu nykyään? Tähkä ei ole paljon ilmootellut tekemisiään.[/QUOTE]

Kaikki tarpeellinen on tiedossa: levyä pukkaa ja syssymmällä sitten keikkojakin. Mitäs muuta siitä pitäisi kuulua? Elonkerjuustakin tiedetään se, että ovat nyt tauolla, mutta Simo ainakin rustaa uutta musaa. Eiköhän heistäkin aikanaan kuulla. Annetaan väen nyt lomailla musiikkihommista hetki.

"vieras"
Kaikki tarpeellinen on tiedossa: levyä pukkaa ja syssymmällä sitten keikkojakin. Mitäs muuta siitä pitäisi kuulua? Elonkerjuustakin tiedetään se, että ovat nyt tauolla, mutta Simo ainakin rustaa uutta musaa. Eiköhän heistäkin aikanaan kuulla. Annetaan väen nyt lomailla musiikkihommista hetki.
Ok. Ei vaan ole osunut otsikoita silmiin ja tuli mieleeni kysäistä. En mikään fani edes ole, mutta ihan mielenkiintoista nähdä, millä kokoonpanolla jatkavat ja millaista musaa on tulossa.
Ja lomansa ovat ansainneet.

"vieras"
Hyvin pärjäsitte. :)

Mä olin kentällä vielä siinä vaihees kun sade alkoi ja porukka rupes sadetakkeja vetämään päälle. Mä siinä hetken seisoskelin ja sitten totesin paremmaksi mennä katoksen alle.
Kiitos, ainakin meidän lössi antoi kaikkensa :)

Meillä oli sen verran optimaalinen sijainti, viisi henkeä ja kaikilla kesäkortsut päälle ettei viitsitty edes alkaa yrittää katsomoa kohti.
Seuraavalle konserttireissulle täytyy ehdottomasti muistaa pakata ohut GoreTex-asu reppuun mukaan, sen verran noi kertikset on hiostavia.

[QUOTE="vieras";24008889]Kiitos, ainakin meidän lössi antoi kaikkensa :)

Meillä oli sen verran optimaalinen sijainti, viisi henkeä ja kaikilla kesäkortsut päälle ettei viitsitty edes alkaa yrittää katsomoa kohti.
Seuraavalle konserttireissulle täytyy ehdottomasti muistaa pakata ohut GoreTex-asu reppuun mukaan, sen verran noi kertikset on hiostavia.[/QUOTE]

Mä en muistanu ostaa kertakäyttösadetakkia. :snotty: Sen takia kattoon paremmaksi lähtiä katoksen suojaan ja pääsin sinne vielä jollakin tavalla kun tunki porukan läpi. Kyllä sieltä katoksestakin näki ihan hyvin.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa

Yhteistyössä