Aika hiljaista sanosinko....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Tässä joku aika sitten kirjoittelin miten en ole päässyt vapaalle kun miehen menot on mitä on. Eli hän on aina menossa jolloin minun menoni peruuntuu. Joku fiksu täällä sitten heitti että no sanot suoraan et nyt meen ja piste. Minäpä noudatin neuvoja. Kerroin MA,TI,KE,To ja tänään et minä menen naapuriin. piste. Tästä ajasti mies oli TI-TO raahessa. Eli matkalla. Huvisellaisella.

No mites kävi.... Sanoin tänään et muistathan varmasti että minä menen. Tää kattoo ihan hölmistyneenä et minne. Mie etä naapuriin... "Miksi et ole mitään sanonut???!!!" Niinpä niin... eli ei paljoa auttanut suoraan sanoa.

Nyt se sit istuu naama norsunvitulla tossa ja kovaan ääneen mainostaa miten kovasti häntä väsyttää. Kuka osaa arvata laskiko mulla fiilis lähteä minnekkään :(

(täydellisille mammoille,olin viimeeksi 4 kk sitten erossa lapsesta,ja silloin 4 tuntia. nyt on kyse samaisesta 4 tunnista,en siis pyydä paljoa.)

Hah :D Niin mie taidankin tehdä... Mikä helvetin oikeus vain hällä on muka mennä! Minen ees koskaa oo kieltäny tai murjottanu koska mielestäni on oikein et aikuinen ottaa aikaa itelle. Minähä menen! Ja laitan parhaat vaatteeni päälle! Lapsi saa rentoutuneen mutsin ja mies saapi murjottaa vaikka maailman tappiin jos siltä tuntuu....

No mitä sä sit valitat kun et aio tai kykene asiaa mitenkään muuttamaan? Olet käytökselläs jo hyväksynyt tilanteen niin tee palvelus ja deal with it.

Tai sit hankit kivekset ja pidät puolias ja hankit sellaisen elämän missä on hyvä olla.

No mitä sä sit valitat kun et aio tai kykene asiaa mitenkään muuttamaan? Olet käytökselläs jo hyväksynyt tilanteen niin tee palvelus ja deal with it.

Tai sit hankit kivekset ja pidät puolias ja hankit sellaisen elämän missä on hyvä olla.

Jos tiedät keinon miten ihmistä voi muuttaa,niin ole kiltti ja jaa viisautesi. Mutta jos et tiedä,niin oleppa kiltti ja mene johki muuhu ketjuun vittuilemman jooko? :)

On tuossa se pointti että jos et mitään aio tehdä muuttaaksesi omaa elämääsi paremmaksi niin valittaminen on aika turhaa. Itse se onni pitää tehdä, jos mies ei muutu ja olet sen takia onneton niin vaihtoehdot on vähissä. Joko

a) hyväksyt tilanteen
b) muutat itseasi ja olosuhteita. Otat sitä omaa aikaa ilma kyselyjä ja lupia, ei miehes sua määrää. Tai ei ainakaan näin pitäisi olla.

Yhteistyössä