Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No oli diagnoosi tai ei, mä en jatkuvaa unohtelua ja ohareita sietäisi. Todella törkeää käytöstä. Tuollaisen ihmisen feidaisin hyvin nopeasti.
Minulla on seinäkalenteri, pöytäkalenteri ja kännykässä kalenteri. Ei se silti täydellinen ole, välillä unohtuu merkitä tai tulee väärä päivä. Minä olen sentäs lääkitty ja diagnosoitu, entäpä ilman lääkitystä oleva.
Tässä pieni linkkivinkki, mistä saattaisi oikeasti olla apua!
ja elä mielekästä elämää ADHD:n kanssa!
Mä olen tota "ohjelmaa" käynyt nyt n. kolme viikkoa, ja sieltä on saanut oikeasti hyviä vinkkejä. (osa on tosin vähän hassun oloisia, mutta ehkä niissäkin on pointtinsa)
Tärkeintä on tiedostaa se, mistä on kyse ja päästä syyllisyydestä eroon, ja tajuta että paljon asoita voi tehdä!!
Myös eri meditaatiotekniikoilla on todettu olevan tosi hyviä vaikutuksia, googlaamaan vaan. Vaikkei lääkäriin pääsisikään niin itsekin voi tehdä paljon!!
Tässä pieni linkkivinkki, mistä saattaisi oikeasti olla apua!
ja elä mielekästä elämää ADHD:n kanssa!
Mä olen tota "ohjelmaa" käynyt nyt n. kolme viikkoa, ja sieltä on saanut oikeasti hyviä vinkkejä. (osa on tosin vähän hassun oloisia, mutta ehkä niissäkin on pointtinsa)
Tärkeintä on tiedostaa se, mistä on kyse ja päästä syyllisyydestä eroon, ja tajuta että paljon asoita voi tehdä!!
Myös eri meditaatiotekniikoilla on todettu olevan tosi hyviä vaikutuksia, googlaamaan vaan. Vaikkei lääkäriin pääsisikään niin itsekin voi tehdä paljon!!
Tämä on ihan normaalia unohtelua, ei tällaisen takia kannata mennä mihinkään muistitesteihin. Itse olin juuri muistitesteissä ja ne on suunniteltu sellaisille ihmisille, joilla on jo pitkälle edennyt muistisairaus eli ongelmia jokapäiväisten asioiden kanssa. He eivät esimerkiksi muistakaan yhtäkkiä, miten keitetään kahvia tai eivät enää osaa palata kotiinsa kauppareissulta tai eivät muista enää ystäviensä nimiä.
Minä olen alkanut viime aikoina unohtelemaan tunnuslukuja ja monia muutaman vuoden sisällä tapahtuneita asioita. En muista vuosi sitten istuttamiani kukkia lainkaan tai sitten niiden nimet ovat unohtuneet. Puhelimeni on monesti jäänyt töihin viikonlopuksi. Myös työavaimet unohtuvat joskus kotiin. Pari kertaa olen ihmetellyt miehelleni, miksi joku toiminto on rikki kodissamme. Olin aivan unohtanut, että ne ovat olleet rikki jo useita kuukausia. Pää on laho, mutta tällainen unohtelu on normaalia.
Pienten lasten äideillä aivot käyvät ylikierroksilla, koska ei voi keskittyä vain yhteen asiaan. Siksi onkin tärkeää käyttää niitä muistilappuja ja puhelimen muistutusta. Sen laittaminen sopivaan aikaan on tärkeää. Liian aikainen muistutus on yhtä tyhjän kanssa, koska sen ehtii unohtamaan uudelleen.
Älä selittele, se ei auta mitään.