Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
"mia"
Minut saa varmaan lisätä ärsyttävien petikumppaneiden listalle. Kerran törmäsin yhden illan panoon, jolla oli niin pieni että epähuomiossa esitin sen klassisen kysymyksen "onko se siellä"? Äijä suuttui aika lailla...
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"..."
"XXXX oli helpompi saaha saamaa..." Teiniaikanen poikakaveri, surkee tapaus... En koskaan nauttinu seksistä... Vasta sitten rakkaan mieheni kanssa tajusin mitä se seksi on...

"No jos jotain tulee niin hankkiudu siitä eroon..." "Älä viitti porata, mä koitan nukkua"
Tämäkin samaisen tapauksen suusta... Ite lykkäs paljasta munaa sisään muka unissaan ja totes sitten et jos tuun raskaaks niin abortti ja hänen untaan häiritsi ku säikähin ja itkin et prkl jos tässä raskaaksi tulee... Joo olin 15v
 
väsynyt PANEMISEEN!
"Vähän sä näytät pantavalta", "Anna mä panen sua", "Mä haluun panna sua", "Vittu mä panen sua iha kohta", "Aaah, mä panen sua nyt lujaa", "Miltä tuntuu ku mä panen sua ny", "Oliko kiva panna mun kans?", "Paneskelinko hyvin?"... :(
 
Lunatic
Serkkuni ex oli antanut ja vaatinut joka yhdynnän jälkeen arvosanan. Siis naisen piti sanoa hänelle yhdestä kymppiin millanen pano oli, ja hän anto oman arvosanansa. JOKA AINOA KERTA.. ja olivat n.10 vuotta yhdessä.
(kertoi vasta kun erosivat,, ja sekin mies VAIKUTTI ihan fiksulta)..
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
Serkkuni ex oli antanut ja vaatinut joka yhdynnän jälkeen arvosanan. Siis naisen piti sanoa hänelle yhdestä kymppiin millanen pano oli, ja hän anto oman arvosanansa. JOKA AINOA KERTA.. ja olivat n.10 vuotta yhdessä.
(kertoi vasta kun erosivat,, ja sekin mies VAIKUTTI ihan fiksulta)..
Ai kauheeta :D :LOL: toivottavasti ei serkkusi antanu liian hyviä arvosanoja.
Aika rasittavaa varmasti joka kerta.:rolleyes: ei kovin fiksu mies.
 
Toivotaan. Pakko oli kuulemma antaa arvosana, ennen ei saanut poistua tai ruveta nukkumaan tms.
HULLU mies, ei ois uskonut kun sen muuten tunsi,, oli tosi mukava jne.
Huh huh,mikä mies.:| aika törkeää ettei toisen saa edes poistua tai nukkua ennen arvosanan antamista ja joka ikinen kerta.Ei kai sitä hulluimista tyypeistä aina uskoisi.:x
Puistattaa tuolainen.
 
"vieras"
[QUOTE="Aino";23977008]Tää ei oo ärsyttävä teko, vaan aikas hurja asia joka sattui kesken hommien. Mulla oli mies, jolla oli isoja potenssiongelmia, ne ilmeisesti johtuivat siitä että penis oli tosi kookas ja siksi se ei jaksanu seistä terhakkaasti. Tämä aiheutti sit miehelle myös henkisiä paineita ja tosiaan, seurusteltiin yli vuosi, mutta panohommiin päästiin vasta suhteen loppusuoralla. Tehtiin suu- ja käsihommia satunnaisesti aiemmin, mut mies koki kaikki seksiasiat helposti ahdistavina niin aika hiljasta oli sillä rintamalla. Ja kyllä mua kaihersi ku miehen huomattavan kokonen vehje jäi multa yhä uudestaan ja uudestaan kokematta. Jälkeenpäin ajatellen ei todellakaan olis tarvinnu niin kauaa aikaa kuluttaa siihen mieheen, mut jotenki halusin osoittaa, etten oo pinnallinen seksinperässäjuoksija, ja jaksan kyllä odottaa et mies saa asiansa käsiteltyä ja kykenee rakastelemaan.

No sitte kerran se vaan onnistu, seisokki kesti, hyppäsin onnellisena miehen päälle ja liu'utin ison kalun sisälleni. Siinä hurmiossa pantiin, mies tuli mun päälle, toisteli, kuinka ihanan märkä mulla on, kunnes katsahti alaspäin. "Alkoiko sulla menkat?", mies kysyi. "No ei varmasti", sanoin, koska olin pillereillä ja kierto säännöllinen. Eli miehen peniksestä oli lähteny joku kiinnike irti niin, että siitä tuli ihan törkeesti verta. Ihmekös, että tuntui märältä paikat. Sitä verta oli ihan hirveästi. Mun alla oli iso lammikko ja kun nousin ylös, sitä valui puroina reisiä pitkin, se oli oikeasti tosi groteski näky. Myös miehen reidet ja alavatsa oli veren peitossa. Mies meni kiireesti pesulle ja mä jäin repimään lakanoita verisestä sängystä yrittäen samalla olla sotkematta paikkoja enempää. Mies oli tosi nolona ja mä sitä sitte rauhottelin. Ihme, että olinki ite niin relaxed, olin vaan että sattuuhan sitä, mutta mietin samalla että toivottavasti aika harvoin. Olipa ikimuistonen eka kerta sen miehen kanssa. En muista, harrastettiinko seksiä enää ton episodin jälkeen, mutta suhde päättyi aika pian ku mies alkoi puhua yhteenmuutosta toiselle paikkakunnalle. Ei ei, liian traumaattinen seksielämä sit kuitenkin.[/QUOTE]

Tampereelta päin?
 
Jebs
Mulla oli parin kuukauden viritelmä miehen kanssa, joka oli ällön poikamainen. Mulle tuli niin mieleen pikkupoika siitä, et mun halut vaan hävis. Joo hän oli silloin 27vee, mutta vaikutti parikymppiseltä. Siloposkinenkin vielä. Asetteli tyynyjä mun perseen alle (lähetyssaarnaaja-asennossa) silleen hätäisesti kiireellä ja sitten taas hommiin. Nylkytti siinä ja voihki "jooh jooh jooh" Mä aattelin vaan et mää en kestä...ei oo totta...itkeäkkö vai nauraa. Sitten taas räpellettiin tyynyjä ja aseteltiin persettä hyvään kohtaan. Jäi "suhde" lyhyeksi.

Hikeä virtaava mies on myös koettu. Koin sen seksikkäänä ja halusin vielä enemmän.

Mulla on kumiallergia ja herkät limakalvot. Laitan siis kumppaneille kumin ja liukkaria päälle. Yks lyhyen tapailun tapaus puuskahti pikkuveikalleen nähdessään vielä liukkaripullonkin, että koita ny jaksaa (ku ensin kumi ja sit viel liukkariiki et koska sitä ny pääsis hommii...). V**tu. Meni siinä vähän maku, et sori vaan paljaalla et saa ollenkaan, stana.

Mä tykkään, et mua pannaan kovaa, ni joskus kumppaneita kannustan jossain vaiheessa et "kovempaa kovempaa". Kerran yks valitteli ku selkä tulee kipeeks :D Tää on vissiin tänne sopiva naisen moka..

Pitempään seurustellu oon ainoostaan hyvien panojen kans. Jos seksi ei suju, ei suju parisuhdekkaan.
 
"Aino"
[QUOTE="vieras";23985724]Tampereelta päin?[/QUOTE]

Häh? Eihän tällasesta stoorista voi ketään tunnistaa :D En todellakaan usko että mies olis tästä kelleen puhunu, enkä kyllä minäkään.
 
"vieras"
[QUOTE="Aino";23986411]Häh? Eihän tällasesta stoorista voi ketään tunnistaa :D En todellakaan usko että mies olis tästä kelleen puhunu, enkä kyllä minäkään.[/QUOTE]

No mutta oletko sieltäpäin? :) kyllähän näistä vaan puhutaan.. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="Aino";23989740]Voiko tosiaan olla et jolleki muulleki on käyny näin, huhheijaa :D[/QUOTE]

Kyllä kyllä :D Olisi niiiin sopinut tuo kuvaus mieheeni ettei tosikaan.. Hän oli tosiaan juuri muuttanut Tampereen suunnalta tänne kun tapasimme, seksi ei sujunut aluksi koska miehellä lörpsähti muna kun olis pitäny käydä tositoimiin (parin viikon seurustelun jälkeen kyllä homma alkoi toimia ja nykyään pelittääkin ihan liiankin kanssa ja vehje tosiaan on kookas) JA tosiaan, alkuaikoina melko rajujen seksisessioiden aikana kävi juuri noin, että repesi esinahka siitä terskan kiinnikekohdasta ja verta tuli ja paljon!
 
"Poppeli"
Yks aavistuksen tunnelmaa lieventävä tekijä miehelläni on että puuhiin alettaessa hän riisuu kaikki vaatteensa sekunnin murto-osassa.. Ei oo koskaan puuhia sitte häirinny, mutta omia ajatuksia saa kyllä sen jälkeen hetken aina hakea.. Ite ku tykkäis välillä vähän hitaammasta startista ja sit aina saa yks kaks eteensä ilkialastoman miehen.. Huvittavaahan tuo lähinnä ja mieskin sen tietää, muuten ei oo mitään valittamista..

Onneksi menneiden vuosien toilailuja ei enään muista mut yks pahimmista erotiikan tappajista
 
"Poppeli"
Yks aavistuksen tunnelmaa lieventävä tekijä miehelläni on että puuhiin alettaessa hän riisuu kaikki vaatteensa sekunnin murto-osassa.. Ei oo koskaan puuhia sitte häirinny, mutta omia ajatuksia saa kyllä sen jälkeen hetken aina hakea.. Ite ku tykkäis välillä vähän hitaammasta startista ja sit aina saa yks kaks eteensä ilkialastoman miehen.. Huvittavaahan tuo lähinnä ja mieskin sen tietää, muuten ei oo mitään valittamista..

Onneksi menneiden vuosien toilailuja ei enään yksityiskohtaisesti muista, mut yks pahimmista erotiikan tappajista on ollu ku sänkyyn päätyny huonoitsetuntoinen mies...
 
"määvaan"
No mun miehelle on kumma tyyli, kesken puuhien täytyy ruveta soittamaan jollekin. Siis ihan kelle tahansa. Siis touhut lopettaa aina ensin ihan yhtäkkiä ja sitten rynnii soittamaan.

Kerrankin oltiin jo sekstailtu jonkin aikaa ja omat fiilikset oli kohdallaan, ja yhtäkkiä mies lopettaa kuin seinään ja sanoo että "Täytyy soittaa mutsille." Voitte ehkä kuvitella ilmeeni.

Toisella kertaa sen piti saada välttämättä soittaa just sillä hetkellä inttikaverilleen.
no ei tasan voi olla totta..
 
"vieras"
Mulla oli teinivuosina hyvännäköinen ja hyväkroppainen vuotta nuorempi kundikaveri jolla halut oli isommat kuin käytännön kokemus ja jonka kanssa päädyin yhden ainoan kerran petipuuhiin. Harmi vain, että kundilla olikin nakkimakkaran kokoinen vehje joka ei sitten edes seissyt kunnolla ja kun vihdoin seisoi, ei tuntunut yhtään miltään.
 
"Aino"
[QUOTE="vieras";23990183]Kyllä kyllä :D Olisi niiiin sopinut tuo kuvaus mieheeni ettei tosikaan.. Hän oli tosiaan juuri muuttanut Tampereen suunnalta tänne kun tapasimme, seksi ei sujunut aluksi koska miehellä lörpsähti muna kun olis pitäny käydä tositoimiin (parin viikon seurustelun jälkeen kyllä homma alkoi toimia ja nykyään pelittääkin ihan liiankin kanssa ja vehje tosiaan on kookas) JA tosiaan, alkuaikoina melko rajujen seksisessioiden aikana kävi juuri noin, että repesi esinahka siitä terskan kiinnikekohdasta ja verta tuli ja paljon![/QUOTE]

No mut hyvä et teillä lähti homma rullaamaan! Meillä ei oikein löytyny koskaan sitä yhteistä säveltä, seksielämä oli kokonaisuudessaan yksi surkeiden sattumusten sarja :D
 

Yhteistyössä