Että mulle kävi sit "kouluihastuminen"... (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelikymppinen ja ylikin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelikymppinen ja ylikin

Vieras
Ihan pakko jonnekin kertoa, kun tutuille en vielä viitsi, ajattelisivat vain turhia :)

Siis töissä joku aika sitten puhelinluettelosta bongasin erään nimen ihan vahingossa ja jostain ihmeen syystä se nimi jäi mieleen ja mietin, mikähän tyyppi tuo on. (Henkilökuntaa on n. 2000, joista ainakin puolet puhelinluettelossa)
Meni jonkun aikaa, kun työasioissa huoneeseen tuli pari miestä, toinen tuttu ja toinen ihan vieras. Ja kiinnitin huomion siihen vieraaseen, kun oli niin veikeän näköinen.
Ja arvaattekin varmaan, että se oli just tuo puhelinluettelon tyyppi..

En mä oikein tiedä, mitä tapahtui, mutta mä aloin odotella, että se tulis uudestaan käymään. Ja tulihan se, koska siitä tuli uusi yhteistyökumppanini töissä.

Tästä on aikaa pari kuukautta ja nyt olen vaihtamassa työpaikkaa (tosin samassa isossa rakennuksessa ollaan edelleen, mutta ihan eri töissä).
Mulla on surku, kun en näe sitä enää. Tänäänkin keksin tekosyyn, jolla sain sen käymään luonani. Ja sekin katsoi mua iloisin silmin. :D

Mä olen jollain lailla ihastunut siihen, mutta en todellakaan halua suhdetta elämääni.
On tämä kuitenkin niin jännää olla pitkästä pitkästä aikaa ihastunut. Samalla lailla ihastunut, kun joskus ala-asteella, jolloin ei kuitenkaan halunnut mitään seurustelujuttuja.

Ehkäpä mä kaipasin elämään jotain jännitystä, kun on tapahtunut vähän kaikkea viime vuoden aikana. Mutta ihan sama, mä nyt nautin tästä ihastumisesta :D

Mun on niin tehnyt mieli puhua tästä ystävälleni, mutta en viitsi, koska en todellakaan aio tehdä mitään asian eteen.

Joten tämä palsta sai toimia "leikkiystävänä". Kun jotenkin oli vaan pakko jollekin kertoa :D

• Tykkää
Reactions: JaJa
Alkuperäinen kirjoittaja pööppö;23981587:
Jos sä oisit mies, niin 99% palstalaisista syyttäs sua jo nyt pettämisestä.

Miksi syyttäisi pettämisestä?
Jos olisin mies, olisin silti yhtä sinkku, kuin nyt naisenakin.

Joo, kyllä mä nyt nostin tämän :D

Ihastuminen on ihanaa. <3 Itse olen ihastunut erääseen kaveri-mieheen, jo 6 v ajan olen ollut ihastunut häneen. <3 Myös muita ihastumisia tulee usein... Se tunne on vaan niin parasta.

jos oot sinkku ja mies myös niin anna palaa :D pyydä ulos sitä. et voi menettääkään mitään jos ette jatkossa enää joka päivä näe :) ties mitä tuosta kehkeytyy :heart:

Yhteistyössä