näkyykö teillä verisuonet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pixu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juup.
Just tänään labrantäti kehuskeli mun suonia, oli niin helppo ottaa verikokeet :D

Tosin välillä näyttää vähän jo rumalta, kun esim. helteellä jalkapöydän päällä suonet oikein pullottaa..

Kun on siunattu (hah!) tällaisella vaalealla, melkeimpä valkoisella iholla niin näkyy suonet läpi ihan joka paikassa. Jaloissa, käsivarsissa, nännien ympärillä. Hyi stna :( Ja turha varmaan mainitakaan, että en rusketu ikinä, vaan palan vain.

mulla on varmaan huono verenkierto kun suonet näkyy niin huonosti.. vasta kun alan oikeen kuunnolla liikkumaan tulee paremmin näkyviin... oon aika vilukissa kanssa...

Kun on siunattu (hah!) tällaisella vaalealla, melkeimpä valkoisella iholla niin näkyy suonet läpi ihan joka paikassa. Jaloissa, käsivarsissa, nännien ympärillä. Hyi stna :( Ja turha varmaan mainitakaan, että en rusketu ikinä, vaan palan vain.

Sama täällä. Onneksi rinnoissa on sen verran kuitenkin rasvakerrosta, että suonet jotenkin niistä kohdista on peitossa. Mutta muualla ne suonet sitten näkyykin.

Mielestäni kohollaan olevat, pulleat suonet ovat kauniita (jos ei kyse mistään suonikohjuista). Ne tekevät ihmisen jotenkin jäntevän näköiseksi. Haluaisin itsellenikin.