D
dididi:)
Vieras
Moi!
Sain itselleni lipun Bon Jovin Helsingin keikalle.... ainut ongelma on että kaikki hotellit Helsingissä on jo loppuunvarattuja!! =( Ärsyttää kun Helsingissä ei ole itsellä mitään verkostoja
Olen marraskuussa 18-vuotta täyttävä miehenalku, monia konsertteja on tullut kierrettyä, Madonnasta moniin muihin. ärsyttää oikeastaan aina alkaa maksamaan hotelleista niin paljon ja vielä kun pohjois-suomesta asti pitää tulla Helsinkiin. Ei kukaan haluaisi majoittaa minua yhdeksi yöksi, konserttihan loppuu n 23.00 mutta esim. päivemmälläkin voitaisiin tavata ja nähdä ja sopia =) Voisin jotain maksaa, tai jos joku jopa haluaa niin voin kyllä jäädä koko viikonlopuksi esim. Helsinkiin ja leikityttää lapsiasi jne, niin olis jotain hyötyä sinullekin! Mulla on paljon lastenhoitokokemusta kun opiskelen sosiaalialaa! Ja olen kyllä sosiaalinen eli seurana vain sinullekin =) Olisi kiva jotain verkostoja saada Helsinkiin... =) Jos jotain kiinnostaa niin voin laittaa yhteystietoja, lisää vaikka kamuksi fb:hen
Ois kiva mahdollisuus nähdä bändi, jos saisi yöpaikan edes tuoksi yhdeksi yöksi 
Sain itselleni lipun Bon Jovin Helsingin keikalle.... ainut ongelma on että kaikki hotellit Helsingissä on jo loppuunvarattuja!! =( Ärsyttää kun Helsingissä ei ole itsellä mitään verkostoja