v**** tuota kaveria (FB)

• Viestiketjun aloittaja pinna tiukalla
  • Ensimmäinen viesti
pinna tiukalla
siis ihan uskomatonta; tähän kellon aikaan mennessä on tehnyt 8 päivitystä, laittanut 15kuvaa lapsesta ja musiikit päälle.

Muutenkin tämä ihminen päivittää JOKA IKISEN lapsen teon, sanan, liikkeen yms.. Kaverilla on kohta 2 vuotias lapsi, josta FB:ssä on liki 500 kuvaa. x nukkuu, x on juuri herännyt, x vääntää kakkaa, x syö, x istuu... ihana lapsi on, mutta ei kai sitä nyt pakko joka ikistä tempausta ole ikuistaa ja infota?!

ja turha sanoa että piilota tyyppi, en voi ku tämä kaveri soittelee joka päivä ja yleensä puheluihin sisältyy joko luit facebuukista, laiton facebuukkiin.. et ei onnistu piilottaa.

"kääk"
siis helvetti miten tyhmiä te olette kaikki, sekä kaverinne että te itse ihme asioista pitää tehdä numero vittuako olette siellä kirjassa jos se on niin vaikeeta vinkuvonku urpot.

pinna tiukalla
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23969236:
No ehkä sanot suoraan kyseiselle kaverilles ( jos noin "läheisiä" olette ) että et kattonut facebookista tai et huomannut,koska olet kyllästynyt siihen jatkuvaan päivittelyyn...
olen sanonut että erittäin tylyllä äänensävyllä "olipa kivaa ku menin faceen että on 20 uutta päivitystä nii ne KAIKKI OLI SULTA"

kikatti vaan että oli vähän tylsää.. tyyppi siis käy puhelimella facessa, eli on koko ajan valmiina iskemään..

pinna tiukalla
[QUOTE="kääk";23969263]siis helvetti miten tyhmiä te olette kaikki, sekä kaverinne että te itse ihme asioista pitää tehdä numero vittuako olette siellä kirjassa jos se on niin vaikeeta vinkuvonku urpot.[/QUOTE]

ei tarvii lukee :)

"huhhuh"
En missään tilanteessa KOSKAAN lataisi nettiin kuvia lapsestani.

Sano sille kaverillesi, että onko hän tullut ajatelleeksi, että kuvat on FB:n omaisuutta ja voivat pulpahtaa mistä vaan vastaan sen jälkeen kun ne on sinne kerran ladannut. Plus kaikenmaailman hullut ja pedofiilit... en ihan heti laittaisi lapsestani mitään sinne...

"vieras"
Mulla samanlainen kaveri. Just laskin, et viimeisen 45min aikana tehny 8 päivitystä! Luulis tajuavan, ettei ketään kiinnosta ku niitä kommentoi vaan äitinsä ja siskonsa..

liikkis
Mulla on kans yks tollanen kaveri.
Lisäksi teksti on tällasta..

"Ny o likka nukkumas. Itelle kahvi ja ukon odottelua. Ku likka herää ni syödää ja mennää pesulle. Ku ukko tulee ni lähetään kaupalle" Ja yleensä kaikki kirjoitetty yhteen pötköön.
JA noi lyhennykset " o, ku, ni," HUOH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liikkis
Mulla on kans yks tollanen kaveri.
Lisäksi teksti on tällasta..

"Ny o likka nukkumas. Itelle kahvi ja ukon odottelua. Ku likka herää ni syödää ja mennää pesulle. Ku ukko tulee ni lähetään kaupalle" Ja yleensä kaikki kirjoitetty yhteen pötköön.
JA noi lyhennykset " o, ku, ni," HUOH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kukaan ei kommentoi tän ihmisen juttuja. Päivässä ainakin 6-10 päivytystä..

pinna tiukalla
[QUOTE="huhhuh";23969329]En missään tilanteessa KOSKAAN lataisi nettiin kuvia lapsestani.

Sano sille kaverillesi, että onko hän tullut ajatelleeksi, että kuvat on FB:n omaisuutta ja voivat pulpahtaa mistä vaan vastaan sen jälkeen kun ne on sinne kerran ladannut. Plus kaikenmaailman hullut ja pedofiilit... en ihan heti laittaisi lapsestani mitään sinne...[/QUOTE]

hänen oma äitinsä on sanonut tuota samaa hänelle, mutta ei noin voi kuulemma HÄNELLE käydä. kaverin pitää koko ajan tuoda ilmi että HÄN on ÄITI. kaupungillakin koko ajan "missä ÄITIN kulta, missä" "ÄITI on täällä" ÄITI on tässä". ihanku lapsi ei tietäisi missä äiti on kun istuu naama siihen päin.. muuten ei tee tuota, vain jos on tuntemattomia ihmisiä ympärillä.

Mulla on myös lähipiiriin kuuluva henkilö, joka tilittää aivan kaikki naamakirjassa. Tähän kaikkeen kuuluvat tietysti lasten sanomiset ja sekin, onko heillä ollut mahavaivoja ja jos on, niin millaista kakka on sitten ollut, jne. Lisäksi tämä kaveri on eronnut, ja avautuu jatkuvasti uusista kiinnostuksen kohteistaan ja siitä, mitä näiden kanssa haluaisi tehdä. (Kaveri on siis nainen.) Lähinnä naurattaa nuo sen päivittelyt eikä ärsytä, mutta toki nuo ulosteen kuvailut voisi jättää väliin... Joskus kun nimittäin tulee facebookkia selailtua aamulla voileivän syönnin yhteydessä.

Olen maininnut joskus kohteliaasti, että voisi jättää nuo tuollaiset ehkä kirjoittamattakin, mutta eipä se ole sen jakeluun mennyt. En ole sitten uudempaa kertaa viitsinyt mainita, ettei ihan jankuttamiseksi menisi. Siispä olen tehnyt näin: Jos päivitykset alkavat esim. sanoilla "Täällä on taas ollut mahatauti, ja..." niin tiedän olla lukematta sen enempää. :D:D

"Eee"
ja turha sanoa että piilota tyyppi, en voi ku tämä kaveri soittelee joka päivä ja yleensä puheluihin sisältyy joko luit facebuukista, laiton facebuukkiin.. et ei onnistu piilottaa.
Siis mikset voi? Vastaat vaan kun kysytään, että en oo lukenu, ja jos nyt jotain alkaa tenttaan, että miten niin et oo lukenu, niin sanot, että "laitoin sut piilotuslistalle, kun ei sieltä FB:stä saa sun spämmipäivitysten joukosta muuten niitä mielenkiintosia aiheita näkyville". Ei sen kummempaa. Älä sinä itse tee tästä ongelmaa.

pinna tiukalla
[QUOTE="Eee";23969389]Siis mikset voi? Vastaat vaan kun kysytään, että en oo lukenu, ja jos nyt jotain alkaa tenttaan, että miten niin et oo lukenu, niin sanot, että "laitoin sut piilotuslistalle, kun ei sieltä FB:stä saa sun spämmipäivitysten joukosta muuten niitä mielenkiintosia aiheita näkyville". Ei sen kummempaa. Älä sinä itse tee tästä ongelmaa.[/QUOTE]

just aloin miettimään jos mä sen tekisin etten vilkuile sieltä nii sit se puhelimessa kertoo kaikki yksityiskohtia myöten..

"vieras"
Toinen mikä VITUTTAA aivan käsittämättömästi on nämä kaksplussan ja muillekin foorumeille täysin turhista facebookiin liittyvistä "ongelmista" ja epäkohdista jatkuvasti valittavat ämmät. Näitä samoja saatanan turhia itkemisketjuja on täällä jatkuvasti. Mikä VITTU siinä on että jos facebookissa ei joku asia miellytä niin piilota se tai lakkaa käyttämästä koko turhaa paskaa. Tämä on juuri sitä kun tämän päivän ämmillä ei oikeasti ole mitään muuta tekemistä tai elämää kuin lojua koneen ääressä jossain perkeleen virtuaalihömpässä.

• Tykkää
Reactions: Jarnuska
FB-addikt
Mikäs tuossa on ongelma. Mene News Feediin, klikkaa kohta Edit Options ja laita asetus niin, ettei ko. kaverin statuspäivitykset näy sinulle Feedissä (Show posts from). Ei tarvitse poistaa kavereista, eikä blokata ja halutessasi näet hänenkin statukset.

pinna tiukalla
[QUOTE="vieras";23969486]Toinen mikä VITUTTAA aivan käsittämättömästi on nämä kaksplussan ja muillekin foorumeille täysin turhista facebookiin liittyvistä "ongelmista" ja epäkohdista jatkuvasti valittavat ämmät. Näitä samoja saatanan turhia itkemisketjuja on täällä jatkuvasti. Mikä VITTU siinä on että jos facebookissa ei joku asia miellytä niin piilota se tai lakkaa käyttämästä koko turhaa paskaa. Tämä on juuri sitä kun tämän päivän ämmillä ei oikeasti ole mitään muuta tekemistä tai elämää kuin lojua koneen ääressä jossain perkeleen virtuaalihömpässä.[/QUOTE]

oothan sinäkii täällä :D ja ihan kommentointiin asti :D:D

pinna tiukalla
ja sitä mä nyt tällä ihan alun pitäen hain että minkä ihmeen takia joka ikisestä asiasta pitää kirjoittaa ? aika harvaa kiinnostaa ja vielä harvempi edes tykkää niistä tai muutakaan..

valivali
Kannattaako sun käydä jatkuvaan facessa hakemassa vitutusta? Käy vaikka pari kertaa kuukaudessa niin ei pala pinna. Itse käyn kerran viikossa eikä ärsytä ollenkaan, jokainen tehköön päivytyksiä tai eläköön kuten haluaa, ei kuulu mulle. Jos on niin hirveän vaikeeta niin ehkäpä ongelma onkin siellä peilissä...

Yhteistyössä