Katsoin eilen kirppiksellä yhtä pöytää ja en voi olla ihmettelemättä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
miksi joku hankkii vauvalle merkkivaatteita läjäpäin??

Jos siis olivat yhden lapsen vaatteita, jotka olivat myynnissä - todella kauniita ja kalliita vaatteita ihan järjettömästi.

Minäkin olen yhden lajin vaatefriikki, mutta yritän kuitenkin ajatella käyttöikää ja sitä, että ehtii kaikkia vaatteita käyttämäänkin jossain vaiheessa.

Mä hankin merkkivaatteita. Meillä on tuloihin nähden pieni asuntolaina. Emme juo emmekä polta ja matkustelemme vähän, joten meillä on ylimääräistä rahaa. Siksi vaatteiden ostamisessa hinta ei ole tärkein kriteeri ja se on mulle jonkinlainen harrastus. Jokainen laittaa rahansa mihin haluaa, mutta jos ne laittaa lastenvaatteisiin, se tuntuu olevan jotenkin tuomittavaa.

minä ostan ainakin 2-vuotiaalle tyttärelleni paljon vaatteita, noin 200-300eurolla kuussa, tosin merkkivaatteita vähemmän.. en tiedä mikä sitten on kenenkin mielestä merkkivaate..
mutta on meillä hilfigerin, marimekon, benettonia, reimaa, cupcakea, tickettä, adidasta, esprittiä.. jne. ne kai luokitellaan merkkivaatteiksi? mutta ostan ulkonäön perusteella en merkin, hintakin toissijainen..
vaatteet annan sitten tutuille ja sukulaisten lapsille kun käyvät pieniksi..

Jos se on ollut suvun "ensimmäinen" vauva, niin vaatetta on saatettu saada lahjaksikin paljon.

Yllätyin itse vauvan saatuani, kun useat vanhemmista serkuistakin lähettivät lahjoja, ja tosiaan vaatettakin oli mukana. Onneksi ei ollut etukäteen tullut paljoa ostettuakaan itse.