"hmm"
Tiukkapipoinen mutsi? Kova kuri? Alistuvat lapset? Hullu iskä? Hiljaisia tossukoita kaikki muuten vaan?Mikähän meidän perheessä on vialla, kun täällä on aina melko siistiä
Tiukkapipoinen mutsi? Kova kuri? Alistuvat lapset? Hullu iskä? Hiljaisia tossukoita kaikki muuten vaan?Mikähän meidän perheessä on vialla, kun täällä on aina melko siistiä
Kuka imuroi JOKA PÄIVÄ, oikeasti?! Me luemme mieluummin kirjoja tai keksimme tarinoita, esimerkiksi..Alkuperäinen kirjoittaja voi ällö;23958006:Ei pidä paikkaansa. Siistissä kodissa opetetaan lapsetkin raivaamaan tavarabsa, jotta voidaan siivota. Lapset raivaavat aina iltaisin tavaransam voi imuroidakin.
Karseaa olisi epäsiisti koti. Kuinka sita voi puhtaaksi tehdä, ellei lepset raivaa tavaroitaan.
sellainen joka ei tykkää kun hiekat ja eläinkarvat tarttuu jalkoihin.Kuka imuroi JOKA PÄIVÄ, oikeasti?! Me luemme mieluummin kirjoja tai keksimme tarinoita, esimerkiksi..
Astiakaapissa minullakin järjestys, jonkinmoinen myös jääkaapissa. Mutta kyllä se on jo pieni ongelma jos sun pitää jatkuvasti kytätä että siellä jääkaapissa on voipakettikin juuri oikealla kohdalla. Hyvä ettei paniikkikohtausta saa, kun jokin poikkeaa.Alkuperäinen kirjoittaja voi ällö;23958029:Meillä on kyllä astaikapissa ja jääkapissa järjestys, kaikki paikoillaan.
sellainen joka ei tykkää kun hiekat ja eläinkarvat tarttuu jalkoihin.
Meillä niiden tavaroiden paikka on siinä tasolla eikä keittiö todellakaan ole sotkuinen.Keittiö ON sotkuinen, jos tasolla on tavaroita. Mä siedän epäjärjestystä, koska on pakko. Tai no, pakko ja pakko, mutta sanotaanko niin että ennemmin pieni epäjärjestys, kuin että kuljen koko ajan rätti kädessä.
En pidä siitä, että tasoilla on tavaraa, mutta vähemmän pidän rätin kanssa 24/7 heilumisesta. Toisaalta taas nautin siivoamisesti paljon...mutta kun se lopputuloksen pysyvyys on niin pirun lyhytaikaista ja kun sitä ei saa tehdä edes rauhassa.
Joo, tunnustan avoimesti, että siivoaminen ja kodin pitäminen siistinä on mulle pakkomielteitä. Mä olen paljon stressaantuneempi, jos mun pitää elää siivottomassa kodissa. Siivoaminen rasittaa mua paljon vähemmän, vaikka mä joudunkin tekemään sitä koko ajan. Meillä lapset siivoaa usein mukana, mielellään.
Ahdistunut äiti olisi kehityksen kannalta ehkä vielä huonompi juttu kuin siisti koti? Näin mun pitää nyt sitten ainakin itse ajatella
No on aivan turha sanoa, ettei pidä paikkaansa, kun asia on ihan virallisesti tutkittu.Alkuperäinen kirjoittaja voi ällö;23958006:Ei pidä paikkaansa. Siistissä kodissa opetetaan lapsetkin raivaamaan tavarabsa, jotta voidaan siivota. Lapset raivaavat aina iltaisin tavaransam voi imuroidakin.
Karseaa olisi epäsiisti koti. Kuinka sita voi puhtaaksi tehdä, ellei lepset raivaa tavaroitaan.
Mää imuroin, en vaan joka päivä, vaan kaksi, kolme kertaa päivässä. Silti meillä om sekaista, tavarat ei tosiaankaan oo paikoillaan, mutta en voi sietää lattioita joissa on hiekkaa ja murusia yms. röppöä.Kuka imuroi JOKA PÄIVÄ, oikeasti?! Me luemme mieluummin kirjoja tai keksimme tarinoita, esimerkiksi..