Sinä! Kävin kotonasi miehesi kanssa.

• Viestiketjun aloittaja "Punaposki"
  • Ensimmäinen viesti
"Jep"
[QUOTE="vieras";23957382]Samoin naisia...[/QUOTE]

On mutta tässä ketjussa puhuttiin miehestä joka pettää.
Tuntuu että kukaan ei usko sen osuvan omalla kohdalle. Kenelle ne jutut sitten oikein tapahtuu?

"SiiS"
[QUOTE="Jep";23957609]On mutta tässä ketjussa puhuttiin miehestä joka pettää.
Tuntuu että kukaan ei usko sen osuvan omalla kohdalle. Kenelle ne jutut sitten oikein tapahtuu?[/QUOTE]

Miksi ihmeessä olisin mieheni kanssa jos uskoisin hänen pettävän? En mä jaksa aikuista miestä kytätä.

Tuntuu että kukaan ei usko sen osuvan omalla kohdalle. Kenelle ne jutut sitten oikein tapahtuu?[/QUOTE]

No se onkin hieno lähtökohta suhteelle, kun jo ennalta ajatellaan että mua petetään varmasti, tuo pettää jossain vaiheessa.

? Vai?

Mun eksä ajatetli täten ja ajatteli sitten pettää ensimmäisenä itse, ettei hän vain tule petetyksi.....:whistle:

Poe
[QUOTE="...";23958530]Nyt varmaan ymmärrät miksi mieheni sanoo minulla olevan huomattavasti parempi sisustumaku kuin sinulla.[/QUOTE]

Nyt varmaan sinä ymmärrät miksi miehesi haluaa toisen naisen koska sinä puhut jostain sisustuksesta ..... Ja ei suhteessa hei sisustusmaulla oo väliä vaan sisuksella...

[QUOTE="SiiS";23957641]Miksi ihmeessä olisin mieheni kanssa jos uskoisin hänen pettävän? En mä jaksa aikuista miestä kytätä.[/QUOTE]

No niinpä.

Ja mä oon aina sanonut, että elän elämääni mielummin luottaen ja turhia stressaamatta & olen väärässä, kuin että eläisin elämäni toista kytäten ja epäillen & voisin lopussa todeta että oikeassa olin, se perkule petti mua.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree

Se että asialla vitsailee voi aivan hyvin kertoa siitä että todellisuudessakin tiedostaa että niin voi käydä. Toista kunnioittavassa, keskustelevassa, parisuhteessa, jossa ollaan rehellisiä myös itselle uskon että sen tietää että pettäminen ei ole missään olosuhteissa mahdollista tai vaihtoehtoisesti sen että niinkin on mahdollista käydä.

JONSERED Karhunkantaja
Kun seuraavaksi käyt, ole kiltti ja tyhjennä tiskikone, lenkitä koira ja imuroi lattiat. Ja ole varovainen äijän kanssa, on kunto hieman huonona, eli hoidathan myös työt hänen puolestaan?

Kiitos!

Ai niin. Älä käytä kaikkea minun shampootani. Hammasharjaa voit toki lainata.

• Tykkää
Reactions: meah ja BootyPeppi
Onko nyt hyvä mieli?

Sait ehkäpä osan porukasta miettimään, että olisiko kyseessä heidän miehensä. Nauti tilanteestasi kakkosena niin pitkään kuin saat, mutta ajan myötä huomaat, että se rakkaus on yksipuolista ja mies ei mitä luultavimminkaan perhettään jätä. Olet hänelle se ihana kesäkissa vm-2011. :D :LOL:

"juu"
Ei ap tainut ajatella että jos se kyseinen nainen näyttää tämän ketjun miehelleen niin voi se mies olla pikkuisen vihainen ap:lle kun on mennyt paljastamaan kaiken. Jos se mies olisi halunnut sen perheensä jättää niin olisihan se tehnyt sen jo, tuskin se ap:n syliin juoksee kun tämä on ensin netissä kailottanut kaikki asiat.
Kannattaisi ihan suoraan kertoa sille naiselle jos mieli tekee.

Muista nuo sanat kun mies tekee saman sinulle:whistle:

[QUOTE="Punaposki";23954714]Kävimme viikolla kotonanne, minä ensimmäistä kertaa. Kaikki näytti juuri siltä, kun olin etukäteen kuvitellut. Olisin halunnut rakastella miestäsi sängyllänne, mutta se oli miehesi mielestä liian riskialtista - emmehän tienneet kuinka kauan sinä lapsinesi olisit poissa. Mietin vessassanne, että jos jättäisin hiusponnarin tai muutaman hiukseni lavuaariinne, niin sinä saisit vihdoin vihiä meistä. En kuitenkaan jättänyt.

Kirjoitan tätä tänne nyt, koska tiedän sinun lukevan tätä palstaa. Haluan sinun tietävän, että et omista miestäsi yksin. Haluan, että vihdoin ymmärrät, että epäilyksesi on totta. Haluan, että miehesi jättää sinut ja perheenne, mutta hän ei sitä vielä kuulemma tee. Haluan pyytää sinulta ja lapsiltanne anteeksi. En koskaan kuvitellut olevani tällaisessa tilanteessa.[/QUOTE]

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;23957066:
on varmaankin provo, mutta kauheen monessa vastauksessa lukee, että "miehestä viis", "ei haittaa" Miksi olette suhteessa miehen kanssa, jos on niin laimeaa ettei edes tunnu miltään jos hän pettäisi sinua?

Mä ainakin romahtaisin ja haittaisi niin perkuleesti!
Laimeaa? Mä en vaan tajua, että miksi mun pitäisi hajota palasiksi jos mun mieheni itse omasta halustaan pelehtii jonkun toisen kanssa. Se tarkoittaa vaan sitä, että itse olen sitten sen jälkeen vapailla markkinoilla :) kyllä maailmaan miehiä mahtuu, katsopas kun me kaikki emme ole rakentaneet elämäämme yhden ihmisen varaan, jonka menetettyä ei jää mitään jäljelle. surullista jos joku romahtaa täysin kun noin käy. Kyllä mulle jää elämääni jäljelle vaikka mitä, elämä vaan muuttuu, mutta se jatkuu. Ei se silti tarkoita, etten minä viihtyisi tässä nykyisessä toimivassa suhteessani. Päinvastoin, olen hyvin onnellinen ja perhe-elämämme ja enemmän kuin tyytyväinen suhteeseemme. En mä vaan tajua miksi sinusta toisen pitäisi romahtaa. Sehän vain kertoo, että toinen on liian riippuvainen elääkseen toisesta, ei välttämättä sellainen suhde ole sen parempi.

"vieras"
Et omista miestäsi yksin..WTF!?

Kuulostaa ihan just niin idiootil ku vaa olal ja voi.
Terkstistä saa sellasen kuvan niinku ap:llä ja vaimolla ois jotain vanhoja kaunoja/katkeruutta välillään..

"Punaposki"
mikä kateellisten ämmien kuoro täällä huutelee! Hoitakaa te vain ne kirkuvat ja sairastelevat lapsenne ja siivotkaa ahtaat asuntonne, minä kuorin kermat kakusta. Tälle miesystäväni naiselle haluan kertoa, että olisi kannattanut pitää itsestään ja fyysisestä kunnostaankin vähän parempaa huolta eikä täysin vajota sinne vauvamaailmaan aikoinaan. Miehemme on kertonut susta muutaman jutun, jotka nostaa oksennuksen kurkkuun! Hyi hitto.

Oletko muuten saanut nauttia opettamistani jutuista sängyssänne yhtään? Ai niin, mutta se olikin niin, että teitä ei enää päällekkäin löydä samasta sängystä. ;)

Yhteistyössä