Äh, miten hankalaa on saada kavereita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seuraneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seuraneiti

Vieras
Tää nyt on aika kulunut aihe mut miten onki aina niin hankalaa. Sitä ku jää äitiyslomalle huomaa miten paljon olisi aikaa kun haluaisi tavata aikuisia. ja että ylipäätää on aikaa! Mulla on vauva (4kk) ja olisi kiva nähdä muitaki äitejä joilla on samanikäisiä lapsia mut mistä niitä löytyy näin kesällä? Mihin te menette ja hyökkäänkö vaan päälle juttelemaan ja tarjoan jätskin? ;D

Uudella paikkakunnalla ja lapset reilu 4 vuotias ja toinen on vasta 4kk. Pari kaveria kyllä onnistunut löytämään mutta ei niitä päivittäin näe. Puistoissa kyllä tulee juteltua samanhenkisten äitien kanssa, mutta olisihan se mukava löytää joku kenen kanssa voisi vaikka päivittäin kahvitella yms..

Minäkään en ennättänyt ennen kesälomien alkua seurakunnan perhekerhoihin esikoiseni kanssa, jossa olisi ehkä tutustunut muihin pienten lasten äiteihin, joten nyt käppäillään vaavin kanssa kaksistaan tämä kesä ja toivotaan että syksyllä tutustuttais uusiin ihmisiin...

No ei nyt joka päivä, mutta kyllä vaikka pari kertaa viikossaki olis kiva nähdä muita aikuisia ku puolisoa. Luulisi että pääkaupunkiseudulla olisi äitejä vauvoineen pilvin pimein mut miten sitä ketää lähestyy.. ehkä syksyllä tuupataa johonki kerhoon sit.

Mulla on ihan sama ongelma! Ja tyttö 4 kk. Mietin viimeksi eilen, että tahdon äitikavereita, joita voisi tavata ja käydä kahvilla.. Itse olen parikymppinen, minkä ikänen olet? :)

Tää nyt on aika kulunut aihe mut miten onki aina niin hankalaa. Sitä ku jää äitiyslomalle huomaa miten paljon olisi aikaa kun haluaisi tavata aikuisia. ja että ylipäätää on aikaa! Mulla on vauva (4kk) ja olisi kiva nähdä muitaki äitejä joilla on samanikäisiä lapsia mut mistä niitä löytyy näin kesällä? Mihin te menette ja hyökkäänkö vaan päälle juttelemaan ja tarjoan jätskin? ;D

Kyllä. Noin mä sain aikoinaan - tosin jätskin tilalla oli kahvi - yhden parhaimmista ystävistäni. Päätin vaan, että pyydän kahville seuraavaa vaunujen tai rattaiden kanssa vastaani tulevaa naista. Niin tein ja ystäviä ollaan oltu nyt kohta 25 vuotta.

Lähialueella ainakin leikkipuistossa voi vaan alkaa jutella muille äideille. Toisten kanssa sitten synkkaa enemmän ja toisten vähemmän. :)

Tän palstanki kautta on joitain tapaamisia järkätty. Yhdessä sellaisessa olen tutustunut yhteen äitikavereistani.

Yhteistyössä