Kokelin raskausarpiin voidetta ja hitsit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IHANAAA!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IHANAAA!!!

Vieras
SE AUTTO :)

Eli kävin nyt ostamassa tätä kuuluisaa Kelo- Cotea ( kauheen hintanen kokoonsä nähden, mini tuubi taisi maksaa sen 23 eur tai vastaavaa). Mutta nyt siis kolmena päivänä laitoin noihin 2 vuotta vanhoihin vatsan raskaus arpiin (ja myös muihin arpiin, mm. sappioperaation aiheuttamiin pieniin arpiin) ja siis olen ERITTÄIN yllättynyt. Olihan ne raskaus arvet jo tässä muutamassa vuodessa ehtinyt haaleta ja muuttua, mut ne jotka viel punasena näkyi niin eipä näy enää :D Ihme AINE :D
SUOSITTELEN !! Mulla ainakin oli hintansa väärti, jos olisin tästä tiennyt, olisin ostanut jo kauan aikaa sitte :D Ja vaikka onki aika kallis sellaseks pikkurillin kokoseks tuubiks, nii sitäki tehokkaampaa tavaraa.

Eli raskaus arvet lähti "kolmessa päivässä", nyt kaikki on tosi huomaamattomat, JEEEE :) Kyllä kelpaa lähteä biksuttelemaan nyt :) Niin ja sappioperaatiosta ei oo kauheen kauan aikaa, mutta nekin räikeät punaset arvet vaalenivat, uskon saavani pois jos jatkan tuon tuotteen käyttöä (eli käytän tuon tuubin loppuun) :)

Mä oon onnissani, nuo raskausarvet on vaivanneet mieltä niin pitkään!! ja nyt voin jo rehellisesi sanoa, että enää ei vaivaa ollenkaa. :) :) Ei näytä enää niin viiruselta se maha, kun saa etsiä valaistuksen jossa ne kiiltävät kohat ees näkyy :D <3 <3

Ostin apteekista. Ja ei mulla ole mitään syytä tulla tänne kirjottelemaan ja puhumaan paskaa. Tämä mun kokemus, halusin tulla nyt heti hehkuttamaan kun oon niin ilonen :) Eli apteekista saa. :)
Ja olen jo NYT ruskettunut, en silti koe et ne mitenkää kauheesit sielt tulis läpi.. Ja mullakin tuli PALJON arpia.

Ne jotka ei usko niin olkoon uskomatta, ei kukaan pakota ostamaan (EIKÄ KUKAAN VOI VANNOA ETTÄ SE SINULLA TOIMII), mutta voin sanoa että jos joku kokeilee ja saa samaa tulosta mitä minä, ON ERITTÄIN TYYTYVÄINEN :) Itse aion ainakin suositella ehdottomasti tuubin verran kokeiltavaksi kaikille tutuille ja tuntemattomille, jos puheeksi tulee (:

Miksei mun viesti tullut tänne? :O vai tuliko?

No, jokatapauksessa viellä tosta rasvasta, siinä lukee " Kelo-cote on väritön, itsestään kuivuva silikonigeeli, joka häivyttää merkittävästi keholla näkyviä arpia" "Kelo-cote pehmentää ja madaltaa koholla olevia arpia ja vähentää niiden punasuutta. Lääkärit suosittelevat arpien hoitoa silikonigeelillä".

Ja ihan lääkärienkin suosima tuote, tutkittu ja hyviä tuloksia saavuttanut. Kallis perjaatteessa, 23 eur suunnitteen ja tosi pieni määrä, mutta mun mielestä tehokas kyllä!

Ei ole mulla tosiaan syytä tulla paskaa jauhamaan, kukin tehkööt miten tykkää. Halusin tulla hehkuttamaan omaa kokemusta, enkä minä voi vannoa miten se sinulla toimii, mutta jos sinä saat samanlaisia tuloksia kun minä olen saanut, voin vannoa että olet tyytyväinen ja voisit maksaa tuotteesta vaikka enemmänkin ;) Enkä oo mikää hiton "mainostaja", mutta haluan kyllä ehdottomasti mainita tuosta tuotteesta niille kavereille joilla olisi käyttöä, sekä niille tuntemattomille jos puheeksi tulee :) Ja tänne tietty!! :)

Musta ne on hienoja taisteluarpia :) ja kertovat tarinansa maailman ihanimmasta asiasta :heart:

Ja niistä murehtiminen kertoo turhamaisuudesta sekä siitä, että ei tosiaan taida olla oikeista murheista mitään tietoa. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mut mulla ei ainakaan riitä aikaa oikeiden juttujen lisäksi miettiä tollasia murheita :/

Musta ne on hienoja taisteluarpia :) ja kertovat tarinansa maailman ihanimmasta asiasta :heart:

Ja niistä murehtiminen kertoo turhamaisuudesta sekä siitä, että ei tosiaan taida olla oikeista murheista mitään tietoa. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mut mulla ei ainakaan riitä aikaa oikeiden juttujen lisäksi miettiä tollasia murheita :/

Montako sulla niitä on, kun kaikkien niiden kanssa ehdit olla kaveri?

On kyllä aika outo asenne sulla.

No miulle sais varmaan ostaa kottikärrillisen noita tuubeja ;).
Mutta en tarvihe.Nää on miun omat taisteluarvet,paikkansa ansainneet!
Nää raskauden aikana tupsahtaneet maksaläiskät naamassa vois kyllä hävittää ennemmin pois :(.Ei oo kaunista,kun ovat vielä muodoltaan kuin silmälasit öögien ympärillä,huoh.Vaan sangat puuttuu...

[QUOTE="vieras";23954984]Montako sulla niitä on, kun kaikkien niiden kanssa ehdit olla kaveri?

On kyllä aika outo asenne sulla.[/QUOTE]

On niitä aika monta, mutta mä olin kyllä tietoinen et ne on niitä asioita jotka tulee jos ja kun lapsen tekee.

Ei se ole mitenkään omituista asennetta se, että on sinut oman ittensä kanssa eikä ruoski tollaisista pikkuasioista itteään. Tai murehdi niitä.

No, ehkä sitten olen turhamainen joidenkin mielestä, että koen ettei mun arpien tartte olla räikyvät ja tosi erotettavat. :) Ei mikään aine niitä koskaan täysin pois saa, että taistelu arviksi jää ikuisiksi, ellei nyt jotn mullistavaa tököttiä viellä keksitä, mutta värittömäksi noi arvet tuolla muutaman päivän käytöllä sain ja olen tosi tyytyväinen. Kyllä mulla riittää todistusaineistoa lapsen odotuksesta ja syntymästä ihan tarpeeksi, että ei tartte alkaa raskausarpia vaalimaan :) <3

Ja itse kun olen viellä aika nuori (reilu 20v) nainen, nii kyllä mä haluaisin viellä nauttia siitä "kauneudesta" ja nuorekkuudesta jne kauniista ihosta, että voin kokeilla jtn konsteja noihin arpiin (niinkun kokeilin). En koskaan menisi arpien takia mihinkään suurempiin toimenpiteisiin, mutta voidetta kokeilin kyllä tosi mielellään :) :) Ei raskauden tarvitse tarkoittaa sitä, että sit ollaan ihan kulahtaneita ja toitotetaan "raskausarvet kuuluu hommaan ja kuuluukin näkyä", pyh, ihmiset tekee erinäisiä toimenpiteitä PALJON turhamaisemmistakin jutuista. Mun mielestä mulla on upee lapsi, mut ei se tarkoita sitä, että pitäisi unohtaa oman ihon hoito, raskauskilojen pudottaminen tms. Sittenhän sitä vois vaikka ajatella, että "raskaus kuuluu tuhota vatsan ja tuoda muotoja ja pientä läskiäkin", mitä sitä suotta koittaa urheilla kiloja pois, kuuluu asiaan.

:D Kolmessa päivässä! Uskoo ken tahtoo ja hölmöjähän on aina.
Kyllä etanavoide on parempaa! Mä oon vertaillu. Sillä lähtee silmissä arvet, nypyt, juonteet ja laihtuukin vielä. Ostakaa ihmeessä!

[QUOTE="vieras";23968897]:D Kolmessa päivässä! Uskoo ken tahtoo ja hölmöjähän on aina.
Kyllä etanavoide on parempaa! Mä oon vertaillu. Sillä lähtee silmissä arvet, nypyt, juonteet ja laihtuukin vielä. Ostakaa ihmeessä![/QUOTE]

Hei, sääli jos ei ole sulla auttanut. Ja tosiaan, uskoo ken tahtoo :) Jotenki ihmiset on aina niin negatiivisia, et jos joku tulee tänne jtn tällästä kertomaan, sen on PAKKO olla paskaa ! Tietty, ei suomalaiset haluu kertoo mitää hyvii kauneus nikseja muille (ettei vaa joku muukin saa iloa irti asiasta) vaan mielummin pitää tiedon ittellään ja on hiirenhiljaa. Jonkun viellä kysyessä asiasta niin sanoo "en tiiä ollenkaa, en oo mitää konsteja kokeillu". Tällästä se on. Mut ainakin oon kertonut oman kokemuksen ja toivon, että joku muukin sais samoja tuloksia ja uskaltaa kokeilla. Kokeilemalla ei ainakaan mitään menetä, pari kymppiä rahaa joo kylläkin, mut ne rahat ei tuu mun tilille, et sen takia en ainakaan tänne tule "valehtelemaan". Niin ja haluan viellä painottaa, että omat arpeni ovat 2 vuotta vanhoja, että en tiedä miten tuoreemmissa tapauksissa käy, mutta uskon auttavan!

niin ja siis tuoreemmissa (viellä räikeämmissä tapauksissa) ehkä joutuu vähän pidempään ainetta käyttää.. Mutta mulla oli keskiräikeitä (toki oli paljon räikeämpiä vuosi sitten) niin kolmena päivänä käytin ja nyt on kaikki saman värittömiä!

Tulen nyt vähän myöhässä tänne, mutta mikäli joku näitä vielä epävarmana lukee niin voin kyllä itsekkin suositella! Minulla jäi leikkauksesta iso, venynyt pulloittava ja punertava arpi, ja nyt muutaman viikon jälkeen arpi on jo melkein kokonaan tasoittunut. Vaalenemiseen menee tietysti kauemmin aikaa näin ison arven kanssa, mutta kyllä se on osittain aika hyvin vaalentunutkin:)

Yhteistyössä