Mummeliisa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia sinullekin.
Luin tuolta että olette rannalle menossa.
Kuulostaa hyvälle.

Jos olisin tiennyt suunnitelmistanne eilen, olisin usuttanut sinut leipomaan rantaevääksi galzioneja. Ne siihen täydellisiä - pizzaa joka ei sottaa, joka maistuu paremmalta kylmänä ja joita voi tehdä vaikka millä täytteillä.

:)

mun muksut tykkää niin vähä täytteisistä pitsoista ettei nekään paljon sottaa kun niitten antaa vähän jäähtyy.
Nykyjään ne on kyllä tulossa syömän mun ultimatemajopitsaa, sitä ei sotkematta syödä :p
Ootko Souvlakia koskaan syöny?

Huomenia sinullekin.
Luin tuolta että olette rannalle menossa.
Kuulostaa hyvälle.

Jos olisin tiennyt suunnitelmistanne eilen, olisin usuttanut sinut leipomaan rantaevääksi galzioneja. Ne siihen täydellisiä - pizzaa joka ei sottaa, joka maistuu paremmalta kylmänä ja joita voi tehdä vaikka millä täytteillä.

:)

Olen tatuoitu jätkä!

Souvlaki = lampaan lihasta tehtyjä vartaita?
Jos on sitä niin olen.

Ajoin muuten eilen illalla ohi talon, jossa pihalla oli sellainen noin 2 m kanttiinsa oleva iso kiviympyrä, vähän kuin suuri kaivo. Ja kaivon keskellä roihusi sitten iso nuotio. Osaatko arvata mitä aikovat kokata?

siinä on sisässä porsaanlihaa, ranskalaisia, tomaattia, sipulia ja tsatsikia ja suosittelen :p
Oisko se notski ollu joku noitarovio =)

Souvlaki = lampaan lihasta tehtyjä vartaita?
Jos on sitä niin olen.

Ajoin muuten eilen illalla ohi talon, jossa pihalla oli sellainen noin 2 m kanttiinsa oleva iso kiviympyrä, vähän kuin suuri kaivo. Ja kaivon keskellä roihusi sitten iso nuotio. Osaatko arvata mitä aikovat kokata?

Olen tatuoitu jätkä!

MInä teen ihan tavallisen pizzataikinapohjan ja täytän sitten kanalla, vihanneksilla ja juustolla.
Jauheliha käy myös. Tai kinkku. Tai... ihan sen mukaan mistä kukin pitää.

tono01.jpg