Nukkuuko ampiaiset yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarieHos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo voi morjens. Löyty jotain super raidia joka tehoaa ampiaisiin. Menin suihkuttaa ja se putos sieltä karmista lattialle. Kirmasin oven taakse piiloon ja se saatana NOUS LENTOON! Lähti pörrää ympäri keittiöitä ja en todellakaan mene enää kattomaan että mihin se laskeutu ja mitä tekee. On varmaan niin vihanen nyt että tappais mut tonne samantein :D
Onneks keittiössä on ovi, jota pitää kiinni. Mies tulee huomen illalla ja pitäis sit sinne asti selvitä ilman keittiöö. Ei....

Jes, nyt se inhotus on listitty.. HUH!!

Oli siirtynyt seinälle kököttämään ja voin kertoa, että kyllä "vuoden lyöjä" -tittelin arvoinen lyönti oli! :)

Ajattelin, että nyt kun se tuossa alempana on niin on osuttava ja kunnolla.. ! :)

Tsemppiä MarieHos:ille omaan jahtiin :)

Hyvä, hyvä!! Mun oli pakko jäädä odottelemaan josko ilmoittelet myös voittotuloksen :) Ne hörhiläiset voi nyt sitten tästä lähtien mennä aivan muualle kuin meille tai teille, heh!

Aurinkoista ja hyvää kesää sinulle! :)

Minä en tapa ikinä amppareita, vaan otan ne mukiin ja laitan jonkun jutskan mukin päälle ja päästän ulos. Kärpäset ja muut sittisontiaiset saa kyllä kyytiä, mutta ei ampparit.

En lukenut koko ketjua, mutta tuli mieleen, että jos se on niin kauan paikallaan, niin liiskaa se.
(Mulla on periaatteena, että jos elukka tulee sisälle, sen saa tappaa, muuten ulkona elikkä kotonaan ne saa olla multa rauhassa...ja mä jopa pyydän anteeks, ennen ku liiskaan....:D )

Raidia enkä muitakaan uskalla enää käyttää, ku nehän tulee ihan hulluiks niistä aluks, poukkoilee minne vaan. Yäk. Mä inhoon ampiaisia!!!!

[QUOTE="Vieras";23954326]En lukenut koko ketjua, mutta tuli mieleen, että jos se on niin kauan paikallaan, niin liiskaa se.
(Mulla on periaatteena, että jos elukka tulee sisälle, sen saa tappaa, muuten ulkona elikkä kotonaan ne saa olla multa rauhassa...ja mä jopa pyydän anteeks, ennen ku liiskaan....:D )

Raidia enkä muitakaan uskalla enää käyttää, ku nehän tulee ihan hulluiks niistä aluks, poukkoilee minne vaan. Yäk. Mä inhoon ampiaisia!!!![/QUOTE]

Hullu! Mitäpä sanoisit jos itse olisit ampiainen ja joku pirttihirmu liiskaisi sinut?

Yhteistyössä