Muita joita ei Angry Birdsit kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
g
Nyt ilmestyy keittokirja.... en oo paljon seurannut mutta kuulostaakin jo siltä että huh, ihmisiä rahastetaan kun noiden kuvilla myydään taas kaikkea krääsää mikä on vaan pakko saada kun siinä on niiden logo tms.

Moilanen naapurista heibs !
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;23941558:
:ashamed:

Sori, mutta mikä on Angry Birds? *kyselee tyhmänä*
Tällä hetkellä maailman suosituin peli ja ilmiö, suomalaisten keksimä juttu eli Suomi nousuun ja rahat pois tyhmiltä :)

"Pusse"
Mies, joka on aina kärryillä kaikista pelit & vehkeet -aihealueen asioista, meinas menettää järkensä kun joskus ennen joulua vahingossa kysyin että mikä tää Angry Birds oikein on =)
Kuukautta myöhemmin puhuin siitä jotenkin ilmeisesti väheksyvästi, kun mies tuijotti mua vakavana silmiin ja sanoi että "Sä et taida ymmärtää kuinka iso juttu tää on maailmalla..." Se on niin ihana kun se menee ihan tolaltaan jos mä en tiedä jotain mitä HÄNEN mielestään kaikkien pitäis tietää :D

Noh, miehellä on tuo peli puhelimessa ja meidän 3-vuotias on ehkä kaks kertaa saanut sitä kokeilla, menee vaan niin vaikeeks se pelaamisen lopettaminen että ei viitsi sitä huutoa kovin usein kuunnella... Mutta silti se jaksaa jatkuvalla syötöllä inistä että haluan pelata lintupeliä lintupeliä lintupeliä... Ja kieltämättä, kyllä se mustakin on ihan kiva, se sai mut ajattelemaan muuta helmikuussa kun ajettiin synnytyksen käynnistykseen ja jännitti ihan törkeesti :)

Mutta kyllä toi oheissälä jää meiltä ostamatta, meillä tykätään kuitenkin enempi Mariosta :D

"vieras"
Ihan sika hyvä peli! Mun 3 v pelaa sitä myös ja me aikuiset. Siis toimii kosketusnäyttökännyköissä.

Ideana on venyttää ritsaa sormea liu ´uttamalla (lintu istuu ritsan kyydissä). Ampumissuuntaa voi tähdätä, yritetään hajottaa sikojen linnoitus, kun ne vei lintujen munat. Älyttömän yksinkertainen ja koukuttava kosketusnäyttöpeli. miehellä on applen puhelin, jolla sitä pelataan.

En pelaa Angry Birdsia vaikka kyllä tietokonepeleistä tykkään (tietty genre). Mies ja poitsu latasivat toissa viikolla pelin ja ovat koukussa. Isä pelaa ja jälkikasvu ohjeistaa. Mulle riitti hetken katselu, ei nimittäin tarjoa sellaista mitä peleiltäni haluan.

"Lissu"
Meidän 6v on ihan hulluna tuohon! Ja sai sellaisen ison pehmoleleunkin ja se on NIIN rakas, että kuljettaa sitä mukanaan joka paikkaan. Osti vielä vastasyntyneelle veljelleenkin pikku angryn...

Tosin meillä ei tuota peliä pelata kuin kerran kahdessa viikossa jos sitäkään, koska on niin koukuttava, että lapset ei pääse irti siitä. Meillä sitä pelaa mies, 6v ja 5v.

Kuten joku on täällä jo nokkelasti huomauttanut, Suomen tulevaisuus Nokian jälkeen lepäilee pitkälti pelibisneksen harteilla. Ei ehkä kannattaisi suhtautua niin välinpitämättömästi :p

Angry Birds on tehty Symbian3 puhelimille, sekä uudemmille Android-laitteille ja iPhonelle. Mitä ihmeen puhelimia teillä sitten on :O ?

Yhteistyössä