Ulkona on ihana ilma ja me vain kökitään sisällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja duhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

duhis

Vieras
Minä olen kipeä, enkä jaksaisi ulkona juosta tuon pienemmän perässä... Isompi on käynyt pari kertaa yksikseen ulkona, mutta ei siellä kauan viihdy. Nyt kun olis se aidattu piha, niin voisin päästää lapset ulos ja itse istua jossain hyvällä paikalla vahtimassa. Nyt vain ei ole energiaa säntäillä sine tänne tuon lapsen perässä...

Niin mekin, meidän perheelle liian kuuma ilma. :|

Tyttöä ei saa millään ulos ja kun pakotan, tulee pian takaisen itku kurkussa "äiti mä kuumetun siellä". Varjon puolella hetken jaksaa leikkiä. Itsekin on ihan pinna kireällä jos yrittää ulkoilla, kun on niin helvetin kuuma!

myös kipee ja väsynyt, pojan 1v5kk kanssa ollaan just nytkin ulkona. poika on aina ollut paikallaan viihtyvän sorttinen, nyt makoillaan viltillä, mä palstailen poika tekee nuppipalapeliä ja välillä käy kokeilemassa heinää, mutta onneksi viihtyy viekussa.

Mulla on tiedossa monta viikkoa sisällä kököttäen, vi*utuskäyrä on huipussaan.

Käykää aina välistä ulkona ja menkää taas sisälle, pikkusia pyrähyksiä. :D

Joo, kävästiin just tuossa pihalla hetken aikaa. Kuopus päästi vaan kauhian metakan kun en lähtenytkään vaunulenkille. Istui vaunuissa ja huusi kun syötävä... Itkun seasta välillä huusi että "turvavyöt, let's go!"

Monta viikkoa... Huh! Työt vai mikä syynä?

Ulkona oltu jo. Käveltiin pitkin Loviisaa, kun tehtiin sinne extempore-reissu. Tuli kuuma ja hieman kehno olo. Nyt on mukava olla sisällä viileässä. Kohta ruuan laittoon ja jos sitten illemmalla/viileämmällä uudestaan vähäksi aikaa.

Yhteistyössä