Laitoinkohan kirppisvaatteisiin liian halvat hinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Vauvan bodyt 10-50 cnt, puolipotkarit 20-60 cnt, vauvan housut ja hupparit 50 cnt-1 e. Taaperon trikoopaidat ja collegehousut 60 cnt-1,5 e, neuleet 1-2 e, housut 1-2 e jne.

Eroon noista haluaisin, ja ainakin itseäni ärsyttää liian kalliit hinnat, olen järkeillyt että se on rahallisesti sama meneekö 10 halpaa vaatetta vai 5 kalliimpaa. =)

Mutta onko nuo ihan naurettavan halpoja? Ei ole loppuun kulahtaneita, risoja yms. mukana.

Mun mielestäni on...mutta ei se siis kyllä mitenkään haittaa :D Jos moiseen pöytään törmäisin ja ois sopivaa kokoa ja sopivaa näköä, niin ostasin pöydän putipuhtaaksi :D :D

[QUOTE="vieras";23928365]Riippuu merkistä, merkittömille ihan passeli hinta, merkillisistä voisin pikkasen enemmän maksaa.[/QUOTE]

Viimeksi mulla oli 2 viikkoa pöytä, juurikin vauvanvaatetta pääasiassa, kokoa 56-80. Vein sinne koko ajan lisää tavaraa, ja sain 287 e, kaikkiaan 6 Ikean täyttä sinistä kassillista vein, ja kaksi kassillista jäi myymättä. Vähän kaihertaa paljonko olisin saanut kalliimmilla hinnoilla... mutta toisaalta, kun haluan vaatteista eroon. Kyllä mun pöydän ääressä kävi kuhina. =) Tosin en ihan noin halvalla myynyt kuin nyt, taisi olla 50 cnt halvin hinta.

[QUOTE="vieras";23928384]Aivan passelit hinnat, yllensäottaen moni ei osta tavallisia vauvanvaatteita, niitä tahtoo saada ilmaseksi niin paljon kuin jaksaa vastaan ottaa.[/QUOTE]

No niin ajattelin. Tuossa satsissa on aika paljon mm. eri vuosien äitiyspakkausten vaatteita, joita olen itsekin aikanaan halvalla ostanut kirppiksiltä. Ihan siistikuntoisia ovat tosiaan kaikki. Mutta jostakin koon 56 äitiyspakkauksen bodysta vuodelta 2005 en kyllä itsekään maksaisi kuin sen 10-20 cn/kpl.

Riippu siis kunnosta ja merkistä. Kyllä minä pääosin laitan bodylle, joka on "merkitön", niin euron hintaa, jos se on siisti ja lähes nukaton ja uudenveroisen laitan vähän reilun euron.

Tämä mamma kun on sellainen et haluu saada vähän voittoakin.
En myis noin halvalla, paitsi ehkä jotain äpakkauksen bodeja ym.

Joo tosiaan kaikkein halvimmat hinnat on juuri niillä. Muut vähän kalliimpia, ja tosiaan merkittömiä, mutta ei mitään puhkikuluneita , venyneitä tai tahraisia vaan ihan Ok-kuntoisia.

Joo taitaa kyllä mennä liian halvalla. Mutta on nyt kaapit niin täynnä tavaraa että menköön, en viitsi Uff:in laatikkoonkaan kiikuttaa.

Yhteistyössä