:heart: :heart: :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:heart: :heart: :heart:
Jahas, miksi katon panelit on jatkettu? Eikö ollu varaa täyspitkiin?
Kuvan vasemmassa yläreunassa näkee, kuinka kiero seinä on ja lista "irvistelee"
:stick:
Mun duunia!
Siis onko nää oikeasti sun työpaikalta jonkun toisen ihmisen kotoa?
Jahas, miksi katon panelit on jatkettu? Eikö ollu varaa täyspitkiin?
Kuvan vasemmassa yläreunassa näkee, kuinka kiero seinä on ja lista "irvistelee"
:stick:
Kyllä on ja luvan olen kysynyt että saako julkaista... Alin kuva vuokrakämpästä, mikä on tyhjänä...
On hän ihana :heart:
Meidän koiraa luullaan usein samanrotuiseksi, siis olettaen että kelpie kyseessä? Enkä ihmettele, kovin on samaa näköä![]()
Juu, kelpiehän tuo on
Onko sulla porokoira? Meinaan että jotkut niistä on kyllä ihan äärimmäisen paljon kelpien näköisiä...kerran jos toisenkin olen luullut merkkiväristä kelpietä porokoiraksi :snotty: Jospa tää kelpie-silmä tästä kehittyy, kun niitä enempi kattelee![]()
Meillä on sekarotuinen, eikä tiedetä mitä rotuja siinä on. Siis se myytiin meille labukan ja vanhaenglanninlammaskoiran sekoituksena ja tuota jälkimmäistä meidän koirassa EI kyllä ole.
Mä en edes tiennyt tuollaisesta kelpie- koirarodusta ennen meidän Vilmaa. Oltiin kerran yhdessä rotuesittelytapahtumassa totuttamassa koiraamme toisiin koiriin. Vetäjä juoksi luoksemme ja kysyi josko me tultaisiin esittelemään meidän australiankelpietä kun bongasi Vilman yleisön joukosta![]()
.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23919180:Tänään Orivedeltä:
![]()