No avaudutaan nyt sitten tästäkin....Ehkä tämä mun nykynen on sitten mulle se laastarisuhde. Vaikka tuntuu pahalta niin sanoa. Mutta kuitenkin haluisin olla tosissani nykyseni kanssa (Jonka kanssa muuten seurustelu sovittiin ihan niin, että se kysy aletaanko seurustella ja sitten myönnyin)...on vain tosi vaikeaa olla tosissaan sen kanssa. Tämä kun on sellainen mies, että sille tulee viina eka ja sitten nainen. Ihan tosissaan. Ne tietää, ketkä on ollut parisuhteessa alkkiksen kanssa. En tietystikkää halua uskoa että tämä mun nykynen mies on alkoholisti. Ja haluan yrittää sen kanssa vielä. Kaipaan sen läheisyyttä. Exää nyt haikailen sen takia, että ne viisi täyttä yötä oli vain niin satua! Ette tiedä kaikkea siitä eikä teidän tarvitsekkaan. Ja aina kun näen exän niin totta kai muistan...muistan myös ne haaveet, joitten en sillon antanut ehkä lentää ihan täysillä. vaikka kyllä mä tajuan, että sillon olisi ollut niitten aika. Kaikki sanoo (yks hyvä puoli tässä palstassa on siis tässä palsta haukkumisessa:sanotaan suoraan toisin kuin ystävät tekisi), että mä roikun siinä... en mä sillein roiku. Muistelen vain lämmöllä sitä!!!! Se oli niin unelmaa, että ruusunpunasia toiveita voisin siitä vieläkin herätellä...niin kun mä teenkin. Sen kanssa oli ihan erinlaista kun tän mun nykysen. se on yks pointti myöskin.