Mikäli sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa: 1) et saa poistaa kainalokarvoja 2) et saa poistaa säärikarvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiktio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No säärikarvoja en poistaisi, koska niiden poistamisesta ei ole mitään hyötyä. Kainalokarvat taas on parempikin pitää poissa, ellei halua, että ne toimivat kesällä jonkinlaisina hikiränneinä.

[QUOTE="vieras";23917975]Kuljetko koko kesän housuissa?[/QUOTE]

joko housuissa tai pitkässä hameessa... Ja muutenkaan ei mun säärikarvat ole mitään puolimetrisiä eli ne ei näkyisi kuitenkaan vaikka jostain syystä shortsit päälleni vetäisinkin.

En poistaisi säärikarvoja. Ajelen ne muutenkin niin harvoin kuin mahdollista, en vaan jaksa. Ovat vaaleat joten eivät kauheasti edes näy vaikken ajelekaan.

Kainalokarvat poistan aina, haisee enemmän hieltä jos on karvat. Ja mä hikoilen paljon.

Säärikarvat. Ne kasvaa mulla niin huonosti muutenkin että ajelen tosi harvoin ja vain kesällä. Kaukaa tuskin kukaan edes huomaisi.

Kainalokarvat taas on ällöt kun hikoilee (ei että mulle sinnekkään mitään puskaa tulis)

kinkkinen juttu, monet vastanneet omaavat ilmeisen vaalean karvoituksen. Jos näin olisi niin säärikarvat saisi jäädä ja kainalot ajaisin, mutta jos karvankasvu todella runsasta, niin ehkä ne säärikarvat silloin ajaisin ja käyttäisin superdödöä kainaloon + t-paitoja :)

kinkkinen juttu, monet vastanneet omaavat ilmeisen vaalean karvoituksen. Jos näin olisi niin säärikarvat saisi jäädä ja kainalot ajaisin, mutta jos karvankasvu todella runsasta, niin ehkä ne säärikarvat silloin ajaisin ja käyttäisin superdödöä kainaloon + t-paitoja :)

Mulla ei ole kovin vaaleta karvat ja ne kasvaa pitkiksi. Mutta ei jalkakarvojen ajelusta oikeasti mitään hyötyä ole kenellekään.

Säärikarvat oon ajellut viimeksi vissiin 2 vuotta sitten, käytän aina housuja. Kainalokarvojakin ajelen aika harvakseltaan, koska ei niitä montaa kasva ja olen laiska, mutten myöskään käytä hihattomia paitoja.
Eli sääret sais olla ajelematta edelleen.

Hankala kysymys :D Ensin aattelin, et kainalokarvoja en poistais koska jostain syystä niitä ei kasva muutenkaan pahemmin. Toisaalta kuitenkin mun säärikarvat on vaaleat eivätkä nekään kasva mitenkään hirveän hyvin niin.... Jaa-a... Ehkä en ajelis kainaloita :)

Mulla on niin vaaleat ja hennot säärikarvat että saavat kasvaa ihan rauhassa ja muutenkin olen enemmän housu- kuin hametyyppi, kesäisinkin käytän vain harvakseltaan pitkiä kietaisuhameita. Kainalot on pakko ajella koska joudun töissä välillä olemaan hihattomalla topilla.

Poistaisin säärikarvat, koska mulla ne on kamalan tummat, paksut ja tuuheat! Yök! Olen miestänikin karvaisempi.

Kainalokarvat on toki tummat myös, mutta eivät kasva mahdottoman laajalla alueella ja koska en hikoile paljon, pitäisin ne.

Kaikki ihastelee aina mun tummia ja todella paksuja hiuksia, mutta on niillä varjopuolensakin ;) ...

Yhteistyössä