Harrastaako teidän 4- vuotiaat jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mietin tuolle omalle likalle jotain harrastusta, mistä vois pitää. Jalkapallo taitaa olla yksi suurimmista suosikeista, mutta mitä teidän 4v harrastaa? Vai harrastaako vielä mitään?=)

Likka myös hinkuaa aina pelailemaan, jos meidän kentällä on jotkut harkat, joten ihan hyvin vois perjaatteessa jotain harrastella.

Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli;23916435:
Ei harrasta mitään.
Pelaillaan ja puuhastellaan ihan vaan perheen ja kavereitten kesken.

No mekin pelataan kaikkea tuossa pihalla ja siellä kentällä, mutta kotona ollessaan ei lapsella ole yhtäkään kaveria, niin vois tehdä ihan hyvää päästä harrastelemaan jotain ja ehkäpä tyttö ja mä saatais molemmat uusia tuttavuuksia.

Mun tyttö harrasti 4-vuotiaana temppukoulua, satujumppaa ja kidmixiä. Eli niinku jumppaa ja liikuntaa hiukan eri muodoissaan kaikki.

2½ v iässä kävi sambassa :)

Sitten kun päivähoito kunnolla alkoi, niin harrastukset jäi ekaluokan alkuun saakka (sitten aloitti taas jumpan & nyt ekaluokan keväällä lisäksi jalkkiksen).

Mun 4v poika aloitti keväällä jalkapallon. Välillä tykkää ja välillä ei....parhaan kaverinsa kanssa juoksevat kentällä käsi kädessä, välillä painivat ja potkivat toisiaan sääriin, joissa uudet säärisuojat. Futiksen säännöt ei kylä vielä painuneet millään lailla mieleen, välissä ei esim hajuakaan kumpaan maaliin sitä palloa pitää yrittää.

No nuomeiän mukelot ei vielä mitään harrasta mutta tossa 3-vuotiaana meinasin molemmilla aloittaa taaperotaekwondon tai junnujujutsun.. tmv. Onneksi tässä on vielä pari kuukautta aikaa löytää joku hyvä.

Täällä jalkkikseen pääsee vasta sinä vuonna kun täyttää kuusi. Nyt otettiin siis 2005 syntyneet joukkueeseen - ja mun tammikuun tokana päivänä vuonna 2006 syntynyt poikani on siitä ihan suruissaan. Kun kaverit (kamut on kaikki vm. -05) pääsi, ja hän on 26 h 45 min liian nuori.

No, valmentaja lupaili että syksyllä poika jo pääsisi, koska kiinnostusta on, taitoakin jonkin verran (näin mulle on muut sanoneet, itse en osaa arvioida) ja fysiikkakin riittää isompien seurassa pelaamiseen :)

Täällä jalkkikseen pääsee vasta sinä vuonna kun täyttää kuusi. Nyt otettiin siis 2005 syntyneet joukkueeseen - ja mun tammikuun tokana päivänä vuonna 2006 syntynyt poikani on siitä ihan suruissaan. Kun kaverit (kamut on kaikki vm. -05) pääsi, ja hän on 26 h 45 min liian nuori.

No, valmentaja lupaili että syksyllä poika jo pääsisi, koska kiinnostusta on, taitoakin jonkin verran (näin mulle on muut sanoneet, itse en osaa arvioida) ja fysiikkakin riittää isompien seurassa pelaamiseen :)

Höh, onko se nyt noin tarkkaa :O Kumminkaan ei ole niin isoa ikäeroa : /