OIkeesti!?!?! MIKSI tietyt nimimerkit/muutkin, tekee noita, oonko mä ruma-aloituksia?!

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Miten heikko itsetunto pitää olla? Vai miksi te tänne kuvianne tungette? Miten tällä palstalla on joihinkin noin valtava ote, että täältä on haettava itselleen ja omalle itsetunnolleen pönkitystä? Ja miksi täältä saatava palaute omasta ulkonäöstä/kodista kaikesta, tuntuu olevan kovin tärkeä asia?

MIKSIMIKSIMIKSI?!!!!

Herätkää naiset!!!! Ei teitä kukaan tuu koskaan arvostaan, jos ette itse ensin arvosta itseänne, ja sellaista kuvaa ette itsestänne anna, kun noita, mitä mieltä mun naamasta/olohuoneesta/perseestä- aloituksia teette?!

UGH!!!! Olen puhunut.

Noh,ehkä jos on tarpeeks monta kertaa täällä rumaks haukuttu,haluaa tietää syyn siihen.
En tiedä,ite en pärstääni tänne laittais räävittäväks,aina riittää niitä mollaajia,vaikka he eivät sitä mieltä oikeesti oliskaan.

Miksi jotkut haukkuu muita ja korostaa omaa paremmuuttaan? Samasta syystä. Huono itsetunto!

Valitettavasti vaan tollainen käytös heikentää sitä itsetuntoa entisestään...

Toiset ihmiset tarvitsevat huomiota koko ajan, ja sitä hankitaan ihan miten tahansa. laittamalla kuvia nettiin, juoksemalla turhaa lääkärissä. ja kaikkea mahdollista. kaikki huomio mitä saa on, oli se sitten negatiivistakin on joillekkin pakkomielle.
Jos et ole huomion keskipisteenä sussa jotain vikaa, tällainen ajatusmaailma monella.

Vai olisko niillä liiankin hyvä itsetunto.
Ei kai huonoitsetuntoinen haluaisi pahaa mieltä ehdoin tahdoin.

En menis vannomaan, ainakaan näiden kahden tapauksessa. Tai mistäs sitä koskaan tietää.. MUtta jotenkin tuntuu toivottamalta :headwall: , ja sehän olis ihan loistava asia, jos nää 2 pitäis itseään kauniina, ja vaan yrittäisivät saada muutamat soraääneet näkemään heidät samanlaisina, kuin he itse näkevät. Mutta jotenkin vaan tulee ihan päinvastainen mieleen.

Ja miksi sitten jotkut tietyt nimimerkit tekee tän tyyppisiä aloituksia, joissa "ugh.olen puhunut" -todetaan. ja koitetaan tuoda niin viisaana esiin asiaa.
Noh, kukas sen kissan hännän nostas jos ei kissa itte..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23905669:
En menis vannomaan, ainakaan näiden kahden tapauksessa. Tai mistäs sitä koskaan tietää.. MUtta jotenkin tuntuu toivottamalta :headwall: , ja sehän olis ihan loistava asia, jos nää 2 pitäis itseään kauniina, ja vaan yrittäisivät saada muutamat soraääneet näkemään heidät samanlaisina, kuin he itse näkevät. Mutta jotenkin vaan tulee ihan päinvastainen mieleen.

Onks se toinen rieputarallaa? Se on kyllä niin itseään täynnä alotustensa kanssa, että mahtuukohan samaan kämppään egonsa kanssa. Mut kai se pinnan alta on jotenkin rikki.

Joo o, ota näistä selvää.. kaikki me ollaan jostain päin ruuvi vinossa.

Kyllä se kertoo juuri huonosta itsetunnosta. Se mitä tässä ihmetyttää on se, että aiheesta syntyy kymmenien sivujen pituisia ketjuja, joissa pääasiassa ylistetään ap:tä ja valehdellaan hänen olevan paremman näköinen kuin mitä on. Silti tämän itsetunto ei siitä korjaannu, vaan hän aloittaa taas viikon päästä samanlaisen ketjun.

Ja miksi sitten jotkut tietyt nimimerkit tekee tän tyyppisiä aloituksia, joissa "ugh.olen puhunut" -todetaan. ja koitetaan tuoda niin viisaana esiin asiaa.
Noh, kukas sen kissan hännän nostas jos ei kissa itte..

Siksi, koska mua ärsyttää naisten huono itsetunto. Itsehän pidän itseäni ihan megaluokan beibenä, ja samalla tiedostan myös sen, että ei kaikki mua sellaisena pidä, mitä kyllä ihmettelen suuresti :D Mutta siltikään mulla ei ole tarvetta tunkea kuvaani tänne, saadakseni pärstästäni kommentteja/kehuja/haukkuja.

Tarkoitus oli herättää keskustelua naisten huonosta itsetunnosta, ja mikä sen parempi esimerkki, kuin palstan omat vakkarikävijät?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23905717:
Siksi, koska mua ärsyttää naisten huono itsetunto. Itsehän pidän itseäni ihan megaluokan beibenä, ja samalla tiedostan myös sen, että ei kaikki mua sellaisena pidä, mitä kyllä ihmettelen suuresti :D Mutta siltikään mulla ei ole tarvetta tunkea kuvaani tänne, saadakseni pärstästäni kommentteja/kehuja/haukkuja.

Tarkoitus oli herättää keskustelua naisten huonosta itsetunnosta, ja mikä sen parempi esimerkki, kuin palstan omat vakkarikävijät?

Miksi suomalaisilla naisilla on niin huono itsetunto? Tai suomalaisilla yleensäkään... Hoetaan aina että "vaatimattomuus kaunistaa". Kyllä se on päinvastoin. Tosin liika itsensä kehuminenin kertoo huonosta itsetunnosta. Etenkin jos sitä hokee muille.

Mua on mollattu, haukuttu, solvattu ja lytätty mut tuntuupa aika helvetin hienolta näyttää niille luusereille että ne on väärässä ja mulla menee paremmin ku niillä!

Onks se toinen rieputarallaa? Se on kyllä niin itseään täynnä alotustensa kanssa, että mahtuukohan samaan kämppään egonsa kanssa. Mut kai se pinnan alta on jotenkin rikki.

Joo o, ota näistä selvää.. kaikki me ollaan jostain päin ruuvi vinossa.

Rieputarallaata meinasin, mutta sehän on vaan mun mielipide. Mulla on vähän sama visio ko. tyypistä, kuin sulla. Mutta totta, kaikkihan me jotenkin sekaisin ollaan.

Luulen, että monilla voi olla taustalla samaa kuin mulla. Vuosikausia on koulussa tms. toitotettu kuinka ruma sitä on. Joskus joku kommentoi toistepäin, menee pasmat sekaisin. Sitten alkaa miettiä paljonkin sitä omaa ulkonäköään. Itse en kyllä voi ottaa todesta kommentteja, joiden mukaan peili voisi pysyä ehjänä siihen vilkaistuani.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23905613:
Miten heikko itsetunto pitää olla? Vai miksi te tänne kuvianne tungette? Miten tällä palstalla on joihinkin noin valtava ote, että täältä on haettava itselleen ja omalle itsetunnolleen pönkitystä? Ja miksi täältä saatava palaute omasta ulkonäöstä/kodista kaikesta, tuntuu olevan kovin tärkeä asia?

MIKSIMIKSIMIKSI?!!!!

Herätkää naiset!!!! Ei teitä kukaan tuu koskaan arvostaan, jos ette itse ensin arvosta itseänne, ja sellaista kuvaa ette itsestänne anna, kun noita, mitä mieltä mun naamasta/olohuoneesta/perseestä- aloituksia teette?!

UGH!!!! Olen puhunut.

ja sitten vedetään vähintään meloonit nokkaan, jos ja kun, joka kertahan niin käy. että joku tulle ja haukkuu kuvansa laittaneen rumaksi ja vaikka miksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23905717:

Juuri samaisesta syystä tein toisen aloituksen "kuvapinoton viikonloppu". Mua niin säälittää nähdä naisia ja ennenkaikkea nuoria tyttöjä joilla on niin huono itsetunto että elävät muiden kautta. Roikutaan huonossa suhteessa jossa kohdellaan kuin ovimattoa, siedetään mitä tahansa että edes joskus saisi ripauksen "rakkautta" ja ihailua. Seiskat ja Hymythän ovat täynnä näitä bikinimissejä jotka tekevät mitä vain että saisivat sen kahden lehden mittaisen julkisuuden tai ruinataan lehdeltä silikonit joita voi sit esitellä halventavasti keskiaukeamalla. BB-taloon mennään asenteella "Puhutaan musta sitten hyvää tai pahaa, pääasia että puhutaan!" Surullista, säälittävää, kuvottavaakin jopa joissain tapauksissa. Minä ainakin teen kaikkeni jotta oma tyttöni osaisi rakastaa itseään niin paljon ettei tartte meikata ja pukeutua kuin huora jotta saisi "ihailua", ei roikkuisi huonostikohtelevissa ihmisissä ja että osaisi ottaa palautetta vastaan niin ettei masentuisi jos saisi kuulla jotain ikävää...

• Tykkää
Reactions: zenn
Juuri samaisesta syystä tein toisen aloituksen "kuvapinoton viikonloppu". Mua niin säälittää nähdä naisia ja ennenkaikkea nuoria tyttöjä joilla on niin huono itsetunto että elävät muiden kautta. Roikutaan huonossa suhteessa jossa kohdellaan kuin ovimattoa, siedetään mitä tahansa että edes joskus saisi ripauksen "rakkautta" ja ihailua. Seiskat ja Hymythän ovat täynnä näitä bikinimissejä jotka tekevät mitä vain että saisivat sen kahden lehden mittaisen julkisuuden tai ruinataan lehdeltä silikonit joita voi sit esitellä halventavasti keskiaukeamalla. BB-taloon mennään asenteella "Puhutaan musta sitten hyvää tai pahaa, pääasia että puhutaan!" Surullista, säälittävää, kuvottavaakin jopa joissain tapauksissa. Minä ainakin teen kaikkeni jotta oma tyttöni osaisi rakastaa itseään niin paljon ettei tartte meikata ja pukeutua kuin huora jotta saisi "ihailua", ei roikkuisi huonostikohtelevissa ihmisissä ja että osaisi ottaa palautetta vastaan niin ettei masentuisi jos saisi kuulla jotain ikävää...

:flower: En tiedä, mitä vaille tuollaiset ihmiset on jääneet. Ei sillä, kaikkihan tarvii/ansaitsee kehuja tasaisin väliajoin, eikä siinä mitään pahaa ole. Eikö sallaisia ihmisiä, ole pienenä rakastettu tarpeeksi, jotka nyt ovat sitä mieletä, että sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan. VAi jääkö siihen muiden huomioon tavallaan koukkuun, niin ettei sen huomion laadulla, enää ole väliä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23905971:
:flower: En tiedä, mitä vaille tuollaiset ihmiset on jääneet. Ei sillä, kaikkihan tarvii/ansaitsee kehuja tasaisin väliajoin, eikä siinä mitään pahaa ole. Eikö sallaisia ihmisiä, ole pienenä rakastettu tarpeeksi, jotka nyt ovat sitä mieletä, että sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan. VAi jääkö siihen muiden huomioon tavallaan koukkuun, niin ettei sen huomion laadulla, enää ole väliä?

Niin, se on aika mielenkiintoista mutta tyttöjen ja naisten parissa tähän ongelmaan törmää surullisen usein. Jokainen tarvitsee kehuja tottakai mutta se että antaa kohdella itseään 95%:sti huonosti jotta saa sen 5% joskus kehuja on aika surullista. Tämmöisissähän suhteessa naisia notkuu, varmasti moni tuntee juuri samassa tilanteessa olevia naisia. Ja joskus se miehenkipeys on niin kova että kelpuutetaan kuka tahansa luuseri kumppaniksi, ettei vaan tarvitsisi olla yksin.
Eilen täällä oli mielenkiintoinen yh-ketju. Mietittiin sitä miksi yh-äiteihin liitetään ikäviä mielikuvia ja jotkut ovat jopa vihaa saanett osakseen. Onko itsenäinen nainen todellakin niin suuri uhka että varsinkin toiset naiset alkavat arvostelemaan ja haukkumaan? Vahva ja terveen itsetunnon omaava ihminen päästää moiset puheet toisesta korvasta ulos mutta ihmettelen vain noita yh-äitejä haukkuvia naisia, onko heillä kaikki muumit laaksossa???

Yhteistyössä