olisinkohan raskaana

• Viestiketjun aloittaja unelma täyttymässäkö
  • Ensimmäinen viesti
unelma täyttymässäkö
Toive on itänyt jo vuosia mutta endometrioosi on niin pahana ollu ettei toiveita oikein annettu. Nyt on ollu sitten asuntoremppaa ja ajatukset ihan muualla. Tässä vaan hoksasin että menkat myöhässä ja rinnat kipeytyneet jotenkin eritavalla kun ennen, niitä "repii" ja se on mulle uutta. Mieleen on hiipiny salakavala ajatus ja oon ajatellu aamulla testata.. :) ja taas luultavasti tiputaan, ja korkeelta...

frost in the ground harmaana
Toivottavasti tärppää! Mullakin on huomenna testin haku, jos ei menkat ala (toivottavasti ei!)...meilläkin yritystä jo kolmisen vuotta, olis kyllä ihanaa kun viimeinkin onni suosis tässä asiassa :)

unelma täyttymässäkö
nyt on ollut tänään niin epätodellinen olo koska se testi näytti kuin näyttikin plussaa!.. Mä en tosiaan tohdi uskoa että siinä on 2 viivaa, vaikka toinen on hiukan vaaleampi kuin toinen. Testi oli apteekin oma, onkohan siihen luottamista kuitenkaan?.. apua.. oon ihan ymmyrkäisenä.

• Tykkää
Reactions: suurenmoinenelämä
"milena"
Kyllä se apteekin testi ainakin mulla näytti ihan oikein ja vielä tummempaa kun esim. predictor. Meilläkin oli 5 vuotta yritystä takana ja sitten kun oli kaikkee muuta mielessä esim. adoptio ja uudet harrastukset niin sitten tärppäs. Nyt mennään rv 16.=) Onnea ja tarrasukkia pienelle..=)

"a p"
No mulla on vissiin aika aikasessa vaiheessa tullu kyl testattua kun edelliset menkat oli 5.5. mut olevinaan laskin et kp30 on täynnä ja tosiaan nuo oireet on päällänsä. Saa nähdä onko sunnuntaina vahvistunu viivat lisää..

"a p"
[QUOTE="milena";23909502]Kyllä se apteekin testi ainakin mulla näytti ihan oikein ja vielä tummempaa kun esim. predictor. Meilläkin oli 5 vuotta yritystä takana ja sitten kun oli kaikkee muuta mielessä esim. adoptio ja uudet harrastukset niin sitten tärppäs. Nyt mennään rv 16.=) Onnea ja tarrasukkia pienelle..=)[/QUOTE]

Oi, ihana juttu Onnea teillekkin tuhannesti :)

Yhteistyössä