Miksi roikut palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miksi palstailet?

• Seuran takia

Ääniä: 6 20,7%
  • Saan palstalta vertaistukea/ymmärrystä

• Lasten- ja kodinhoitovinkkien tähden

Ääniä: 4 13,8%
  • Palstailu on hupia/viihdettä/ "kuin seuraisi saippuasarjaa"

Ääniä: 22 75,9%
  • Pääsen ilmaisemaan itseäni ja omia mielipiteitäni

Ääniä: 11 37,9%
  • Haluan unohtaa arkielämän ympärilläni

• Palstalla on myös live-kavereitani/Olen tutustunut myös irl palstalaisiin

Ääniä: 2 6,9%
  • Minulla ei ole ketään juttukumppania/ Olen 24/7 lähinä vain lasteni kanssa

• Tykkään neuvoa/psykologisoida palstalla muita

• Haen apua erilaisiin päätöksenteko juttuihin/Kyselen neuvoja

Ääniä: 9 31,0%
  • Etsin uutta kumppania täältä

Ääniä: 1 3,4%
  • Haluan vaihtaa mielipiteitä/avartaa omia käsityksiäni asioista

Ääniä: 10 34,5%
  • Olen riippuvainen palstailusta/Teen sitä vaikka olisi kivempi tehdä jtn muuta

• Olen muutenkin nettiriippuvainen/Vietän suurimman osan ajastani internetissä/Myös fb:ssa yms

Ääniä: 5 17,2%
  • Jokin muu

• Äänestäjiä yhteensä
    29
  • Kysely suljettu .

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Mä oon miettinyt, et onko mustakin tulossa nettiriippuvainen ja samalla palstariippuvainen?? On niin paljon hommia mitä mun täytyisi tehdä, mut sit mä vaan avaan koneen ja alan kirjoittaa tänne ja lukee kaikkia juttuja täältä ja sit ne koti askareet unohtuu ja mä vain jumitan täs :( Äskenkin olin terassilla istumassa ja oli aika tylsää settiä siellä, niin sanoin et mua paleltaa ja itikat ärsyttää et taidan lähteä kotiin. Oikeesti mä vain odotin, et pääsen avaan koneen ja samalla kun tuli mieleen tää uusi hyvä äänestys, niin ajattelin että hei mun on pakko päästä kysyyn tämä pikimmiten. Nyt mun pitää sit yötä myöten puunata paikkoja varmaan johkin aamu viiteen v******* kun tulee sukulaisia huomen aamusta kylään ja tiskitkin vyöryy jo keittiön pöydälle melkeinpä : /

Mä oon kipee, eikä viitsi kuumeessa lähteä liikenteeseen. Jouduin eilen sanomaan muutamille bileille ei. Olo on paranemaan päin, mutta eipä tässä oikein muutakaan keksi, olen mä katellu urheiluu tässä sivussa.

Roikun kun on aikaa, nyt sitä on. :) Viikkasin äsken pyykit, siivosin keittiön ja laitoin kuopukselle iltapalaa. Minulla on tämä kone oikeastaan aamusta iltaan auki ja ohimennen aina päivittelen sivuja ja istahdan hetkeksi lueskelemaan.

Joo, mut asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat. Ne asialliset hommat on tässä tapauksessa pakollisia kotitöitä, jotka teen ennen palstailua/palstailun välissä. Sitten voi hyvällä omalla tunnolla jumitella täällä =)
Kouluaikoina (opiskelen siis työni ohessa) en millään ehdi palstailemaan, jolloin on pakko pitää taukoa koko hommasta.

Jaa ja miksikö nyt roikun palstalla... vessa pitäis pestä, mutta pesuaine loppui, isäntä kyllä tuo sitä, mutta eipä ole vielä kotona, joten no can do tässä vaiheessa iltaa :D

Viimeksi muokattu:
Omaa aikaa <3
En ole nettiriippuvainen mutta palstariippuvainen kyllä :)
Asiaa ei helpota uusi puhelin joka teki tästä liian helppoa - ei tarvi edes konetta avata enää :D
Tosin en nyt suoranaisesti 'roiku' täällä, käyn vaan kurkkimassa sillointällöin...(;

Juuri näin.
Huvittavaa ja joskus antoisaakin.
Hyvää ajankulua.

:)

Hyvää ajankulua ennen kaikkea... hups vain ja pari tuntia on vierähtänyt palstalla. :D Kummasti tämä koukuttaa. =)
Toisina päivinä tuntuu, että en saa mitään aikasiksi kun kone ja palsta vetää puoleensa. Mutta joinain päivinä "kidutan" itseäni ja päätän, että en avaa konetta ennen kuin rästikotityöt on tehty :D Pikkukakkosen aikaan tää on mun vakio paikka :D :D

[QUOTE="hei";23903308]Hyvää ajankulua ennen kaikkea... hups vain ja pari tuntia on vierähtänyt palstalla. :D Kummasti tämä koukuttaa. =)
Toisina päivinä tuntuu, että en saa mitään aikasiksi kun kone ja palsta vetää puoleensa. Mutta joinain päivinä "kidutan" itseäni ja päätän, että en avaa konetta ennen kuin rästikotityöt on tehty :D Pikkukakkosen aikaan tää on mun vakio paikka :D :D[/QUOTE]

Ei apua tajusin tän ekaks ihan väärin :D :D Voi juku sori :D Siis nyt tajuan et tarkotat tv-ohjemaa...

Aika usein tulee palstailtua ihan vaan koska haluan vältellä työntekoa :D Lähinnä ajankuluahan tää on, mulla on kausia, että en palstaile ollenkaan ja sitten taas kausia, että roikun täällä koko ajan.

Uusimmat

Yhteistyössä