Jos syksyllä on uudet eduskuntavaalit niin mitä puoluetta äänestäisit?

• Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti

Mitä puoluetta äänestäisit uusintaeduskuntavaaleissa?

• PS

Ääniä: 13 32,5%
  • SDP

Ääniä: 9 22,5%
  • KOK

Ääniä: 8 20,0%
  • KESK

Ääniä: 3 7,5%
  • VIHR

Ääniä: 2 5,0%
  • KD

Ääniä: 1 2,5%
  • VAS

Ääniä: 5 12,5%
  • RKP

Ääniä: 0 0,0%
  • Jokin muu

Ääniä: 2 5,0%
  • En äänestäisi mitään

Ääniä: 5 12,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    40
  • Kysely suljettu .
"vieras"
[QUOTE="SSS";23898959]No, onpas Neiti Majuri nyt varma, että juuri tämä ketju on nostamisen arvoinen. Eikö perseet saakkaan enää suurinta osaa äänistä?[/QUOTE]

Kyllä ne saa:)

Keittiönoita
Jos tulisi uudet vaalit, tuskin enää kävisin äänestämässä. Mä olen jo niin vanha, että mua ei jaksa juurikaan kiinnostaa, mitä te nuoremmat tälle maalle teette. Tehkää mitä haluatte, ei ole mun päänsärkyni.

[QUOTE="SSS";23898959]No, onpas Neiti Majuri nyt varma, että juuri tämä ketju on nostamisen arvoinen. Eikö perseet saakkaan enää suurinta osaa äänistä?[/QUOTE]

Eiväthän Persut ole saaneet suurinta osaa äänistä muutenkaan.

"vieras"
Mustakaa nuoret kun äänestätte että nämä keski-ikäiset kohta eläkkeelle jäävät äänestävät ehdokkaita jotka takaavat heille parhaimmat edut, mm nuorena eläkkeelle ja suuret eläkkeet, vähät välittämättä siitä mitä lapsiperheille jää. He ajattelevat röyhkeästi omaa etuaan ja vähät välittävät siitä että lapsiperheille ja lapsenlapsille jää maksajan rooli samalla kun heidän etuuksiaan leikataan ja eläkkeelle tullaan pääsemään 80v iässä jos silloinkaan. Eikös PERSUT mm aja vahvasti näitä Eläkeläisten etuja? Suuret ikäluokat kusevat nuorempia silmään.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23901945]Mustakaa nuoret kun äänestätte että nämä keski-ikäiset kohta eläkkeelle jäävät äänestävät ehdokkaita jotka takaavat heille parhaimmat edut, mm nuorena eläkkeelle ja suuret eläkkeet, vähät välittämättä siitä mitä lapsiperheille jää. He ajattelevat röyhkeästi omaa etuaan ja vähät välittävät siitä että lapsiperheille ja lapsenlapsille jää maksajan rooli samalla kun heidän etuuksiaan leikataan ja eläkkeelle tullaan pääsemään 80v iässä jos silloinkaan. Eikös PERSUT mm aja vahvasti näitä Eläkeläisten etuja? Suuret ikäluokat kusevat nuorempia silmään.[/QUOTE]

No ihan yhtä lailla monet muutkin ihmisryhmät äänestävät omia etujaan ajavia puolueita. Esim. lapsiperheelliset.

"vieras"
Monet politiikkaa seuraamattomat nuoret äänestävä samaa kun vanhempansa tai jättävät kokonaan äänestämättä. Lapsiperheiden ja nuorten kuuluu aja myös omaa etuaan, niin meidän vanhempammekin tekevät.

Yhteistyössä