97kg ---> 84,0kg ........ en usko vieläkään todeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oops"

Vieras
että olen onnistunut pudottamaan painoa jo näin paljon!
Vuosia, vuosia olen yrittänyt ja aina se on tyssännyt johonkin, lähinnä motivaation puutteeseen!

Nyt tunnen olevani kuin uusi ihminen! Viimein uskaltauduin heittämään vaatekaapista pois kaikki isot vaatteeni ja hankkimaan tilanne parit kesäcaprit ja t-paidat. Painonpudotusta vielä edessä joten ihan koko kaapin sisältöä en ala uusimaan :)

Ja uudet alusvaatteetkin (pikkuhousut kokoa M en voi uskoa!!!!) ostin, tunnen itseni niin paljon naisellisemmaksi ja seksikkäämmäksi...

Kuvittelin aina millaista se olisi mutta tämä tunne, mikä on, onkin 1000 kertaa parempi!!

Onnittelut! :)

Mä pudotin joskus 97 kilosta 70 kiloon, mutta 10 kiloa tuli takas. Sain kyllä ne myöhemmin pudotettua, kunnes ne tuli takas raskauskiloina. :D

Jos ei sulla ole kiire pudottaa lisää, niin ota "välitavoitteeksi" pitää paino tossa, ettei tule kilot takaisin. Jojottelu on kaikista pahinta ja painonpudotusta hankalampaa on pitää se paino tasaisena.

Tsemppiä! :)

[QUOTE="Nenna";23902059]Miten onnistuit ja kaunko kesti?[/QUOTE]

Vuoden alussa aloitin.
Käytän Kalorilaskuri.fi - ohjelmaa ja sitten olin kaksi viikkoa tuossa välissä ihan pelkillä VLCD-tuotteilla.

Tähän aikaan on mahtunut myös muutama megaluokan repsahduskin... :P

Olen myös lisännyt liikuntaa.

• Tykkää
Reactions: raspberry
mä oon saanu nyt kans reilu 5kg (ja esim.lantiolta -5.5cm) kahessa viikossa pois nutriletilla. aijon jatkaa ainakin kaks viikkoo vielä. ehkä kolme. en tiedä :) kassotaan miten menee mut tavotepainoon ON vielä matkaa, reippaasti ;)

[QUOTE="vieras";23902064]Onnittelut! :)

Jos ei sulla ole kiire pudottaa lisää, niin ota "välitavoitteeksi" pitää paino tossa, ettei tule kilot takaisin. Jojottelu on kaikista pahinta ja painonpudotusta hankalampaa on pitää se paino tasaisena.

Tsemppiä! :)[/QUOTE]

Tämä on muuten erittäin hyvä neuvo! Opettele nyt elämäntavat sellaisiksi, että voit loppuelämän niitä noudattaa ja paino pysyy samana. Onkin hankalampi homma kuin itse painonpudotus (joka on jo pirun hankalaa itsessään!).

kalorilaskurin avulla minäkin oon ollut vuoden alusta,lähtöpaino 80kg ja nyt 76kg ja olo on myös aikasta mahtava,vielä olisi 3 kiloa tavoitteeseen.Moni on nyt laihduttanut tolla cambridge dietillä mutta mulla se ei toimi vaan kilot tulee korkojen kera takasin.

hienoa!! :flower:
aloitin kans tammikuun puolessa välissä. aluksi vedin 10 päivää nutrilettejä että oli jotain mistä aloittaa. sillä aikaa lähti reilu vajaa 2kg ja sen jälkeen olen katsonut mitä syön. lähtenyt 17.6kg. tää on vaan alku, tavoite on päästä järjellä ihannepainoon ja pysyä siinä monta kymmentä vuotta. tää on elämäntapamuutos. :)

Onnea! Minä myös niiiiin tiedän tuon tunteen, lähtöpaino aikanaan se 125kg ja eilen puntari näytti 97 kg. Eli matkaa vielä lopulliseen tavoitteeseen on, mutta kyllä tuo pistää jo niin leijumaan. :)

Hienoa! Mulla on kanssa nyt vihdoin vuosien taistelun jälkeen paino mukavasti laskusuunnassa. Maaliskuusta 10 kg pois. Vuosia juoksin lääkärissä valittamassa kun tuntuu ettei aineenvaihdunta toimi ja vatsa on sekaisin aina vaan. Helmikuussa sitten kuulin paikasta josta voisin saada apua, ja niin kävikin. Aineenvaihdunta käynnistettiin uudelleen, sain hyvät ruokaohjeet joilla se pysyykin toiminnassa ja samalla sain vatsan kuntoon, allergiaoireet hävis kokonaan ja kaikki lääkkeet sain jättää pois!!! =)

Yhteistyössä