Paras kauppakeskus pääkaupunkiseudulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöndet tulevat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sello on siisti ja rauhallinen (Espoo), Iso Omena on kummallinen kun nousee pohjakerroksesta ylöspäin, alkaa ihmetellä olenko täällä yksin kun ei kuulu minkäänlaista hälinää. Todella kivasti rakennettu, Omppu siis kans Espoossa. Jumbo on kiva, siellä on myös Stocka jota kaipaisin myös Selloon. Jumbo on Vantaalla. Flamingo on ihana siinä Jumbon vieressä :)

Mun täytyy myöntää että kyllä mäkin Pääkaupunkiseudun kauppakeskuksista liputan eniten tuon Jumbon puolesta.

Se on ehkä monipuolisin ja kompaktein kokonaisuus vaikka kyllä niin Itäkeskus kuin Sellokin ihan ok.paikkoja ovat.

[QUOTE="vieras";23899119]Mun täytyy myöntää että kyllä mäkin Pääkaupunkiseudun kauppakeskuksista liputan eniten tuon Jumbon puolesta.

Se on ehkä monipuolisin ja kompaktein kokonaisuus vaikka kyllä niin Itäkeskus kuin Sellokin ihan ok.paikkoja ovat.[/QUOTE]

Iso miinus Jumbolle tulee siitä ettei sinne pääse julkisilla. Eli jos tulee Helsinkiin lomalle, niin eipä kyllä järkevästi pääse Jumbon tuntumaan! Ja vielä huonommin Espoon puolelta.

Kertokaas maalta sinne tulevalle että missä kauppakeskuksessa olisi paljon sisustuskauppoja.Pitäisi myös olla sellainen että pääsisi helposti julkisilla kun junalla tullaan ja keskustassa hotellissa yövytään.Niin ja siis en tarkoita mitään kauppaa missä huonekaluja :)

Kertokaas maalta sinne tulevalle että missä kauppakeskuksessa olisi paljon sisustuskauppoja.Pitäisi myös olla sellainen että pääsisi helposti julkisilla kun junalla tullaan ja keskustassa hotellissa yövytään.Niin ja siis en tarkoita mitään kauppaa missä huonekaluja :)

miksi haluatte kauppakeskukseen?? kyllä se niin on, että helsingin keskusta se paras paikka on. varsinkin kesällä kun on hyvät ilmat. voitte käväistä molemmissa, forumissa ja kampissa jos nyt välttämättä haluatte kauppakeskusfiilistä, mutta aleksia, manskua ja pohjois espaa pitkin löytyy parhaat kaupat, myös pentikeitä ja stocka, joissa molemmissa sisustuskamaa. sokokseenkin lyhyt matka.

No jos jostain syystä olisin estynyt lähtemään Helsingin keskustaan, niin Jumboon menisin, ja kyllähän sinne julkisillakin pääsee. Itikseen nyt ei viitsi mennä, kun siellä mamut ryöstelee käsilaukkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23899218:
No jos jostain syystä olisin estynyt lähtemään Helsingin keskustaan, niin Jumboon menisin, ja kyllähän sinne julkisillakin pääsee. Itikseen nyt ei viitsi mennä, kun siellä mamut ryöstelee käsilaukkuja.

ainoa joka jotain ryöstelee taidat olla sinä :) nimittäin maahanmuuttaja termin merkityksen! ei ole synonyymi varkaalle.

[QUOTE="vieras";23899253]ainoa joka jotain ryöstelee taidat olla sinä :) nimittäin maahanmuuttaja termin merkityksen! ei ole synonyymi varkaalle.[/QUOTE]

Mitä ihmettä sä selität? Jos ne ovat maahanmuuttajia, jotka Itäkeskuksessa rötöstelevät, niin et sä saa sitä suomalaisten syyksi kyllä millään!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23899275:
Mitä ihmettä sä selität? Jos ne ovat maahanmuuttajia, jotka Itäkeskuksessa rötöstelevät, niin et sä saa sitä suomalaisten syyksi kyllä millään!

tilastoa vaan kehiin. eipä ole ikinä sattunut ryöstöä kohdalle. kunhan yrität mustamaalata paikan korkean maahanmuuttaja määrän takia.

ap:lle, itis on suurin kauppakeskus pk seudulla, ja ihan hyvä sellainen, stockakin löytyy. aikaisemmin ketjussa kuitenkin jo totesin, että jääkää vain helsingin keskustaan. sinne itse lähden, jos lähden ostoksille.

[QUOTE="vieras";23899301]tilastoa vaan kehiin. eipä ole ikinä sattunut ryöstöä kohdalle. kunhan yrität mustamaalata paikan korkean maahanmuuttaja määrän takia.

ap:lle, itis on suurin kauppakeskus pk seudulla, ja ihan hyvä sellainen, stockakin löytyy. aikaisemmin ketjussa kuitenkin jo totesin, että jääkää vain helsingin keskustaan. sinne itse lähden, jos lähden ostoksille.[/QUOTE]

Ei tuollaista saa etnisen taustan perusteella tilastoida. Sinulle ei ole niin osunut taskuvarkaita kohdalle, mutta minä olen ollut todistamassa neljää tapausta, viidettä ei ole tullut, koska olen älynnyt pysyä sieltä poissa.

Vaikka tätä asiaa miten pyörittelisit, niin maahanmuuttajat siellä rötöstelevät. Pidä laukustasi kiinni!

Todellakin pääsee julkisilla :D Espoosta käyn siellä aika paljon ja kyllä pääsee. Reittiopas vaan käyttöön.

No Espookin aika laaja käsite, ja Jumbohan sai juuri Helsingin kaupunginjohtajalta haukkuja huonosta sijainnistaan. Ehdottomasti rakennettava radan varteen tuommoiset kauppakeskukset, niinkuin Sello, Entresse yms ja metron varrelle niinkuin Itis ja keskustan liikkeet, isoon omenaankin pääsee onneksi jatkossa metrolla.

Yhteistyössä