Ehdottakaa jotain kukkaista ja "runsasta" hajuvettä. Suosikkeja nyt mm. Escadat ja CK:t

"eräs"
suosittelen tuoksuttomuutta =)

JUlkisissa tiloissa (ravintolat, teatterit yms) on aina jäätävä oven lähelle, kun ihmiset käyttää niin paljon hajusteita. Laitetaan vähän deodoranttia, hiuskiinnettä, hajuvettä yms. Kaikkea vähän ja sitten sitä onkin jo yhteensä paljon.
MInä en ole edes hirveän herkkä, astma-oireita nuo lisää. Kauhulla ajattelen vielä herkempien ihmisten reaktioita =(
 
[QUOTE="eräs";23895533]suosittelen tuoksuttomuutta =)

JUlkisissa tiloissa (ravintolat, teatterit yms) on aina jäätävä oven lähelle, kun ihmiset käyttää niin paljon hajusteita. Laitetaan vähän deodoranttia, hiuskiinnettä, hajuvettä yms. Kaikkea vähän ja sitten sitä onkin jo yhteensä paljon.
MInä en ole edes hirveän herkkä, astma-oireita nuo lisää. Kauhulla ajattelen vielä herkempien ihmisten reaktioita =([/QUOTE]

Anteeksi vaan, mutta tämä ei ole vaihtoehto. Toki yritän ottaa muutkin huomioon laittaessani tuoksuja, mutta en silti jätä käyttämättä joka paikassa.
 
"eräs"
"vieras"
Chanel Chance. Ihanan ylellinen, mutta silti raikas ja nuorekas tuoksu Chaneliksi. Tuoksuu loppukesän illoilta ja shoppailureissuilta. Tästä löytyy myös vielä kevyempi vaihtoehto Chance Eau Fraîche.
 
"vieras"
Onko kenellekään tuttu Aquolinan Pink Sugar?
Mulla oli tuosta joskus muutama vuosi sitten testeri, ja jäi muuten pariin kokeiluun sen käyttäminen. Oli iha uskomattoman raskas ja tunkkaisella tavalla makea. Olen onnekseni jo unohtanut tuoksun niin etten voi kovin kattavaa kuvausta antaa, mutta heti kun luin tuon nimen tuli välitön assosiaatio siihen testeripulloon ja amisautoon jossa on imeliä hajukuusia ja tupakan savua :D

Mä suosittelen tätä sivustoa sulle, jos ei ole vielä tuttu:
Makeupalley Product Reviews
 
"vieras"
Ja piti sanomani vielä, että ulkomailta sai ainakin jokunen vuosi sitten tosi hyvin tilattua testereitä edullisesti, sellaisia pikkuisia pulloja siis, ja niitä löytyi huutiksestakin kun jotkut tilasivat niitä ja myivät siellä voitolla eteenpäin..
 
[QUOTE="vieras";23895851]Mulla oli tuosta joskus muutama vuosi sitten testeri, ja jäi muuten pariin kokeiluun sen käyttäminen. Oli iha uskomattoman raskas ja tunkkaisella tavalla makea. Olen onnekseni jo unohtanut tuoksun niin etten voi kovin kattavaa kuvausta antaa, mutta heti kun luin tuon nimen tuli välitön assosiaatio siihen testeripulloon ja amisautoon jossa on imeliä hajukuusia ja tupakan savua

Mä suosittelen tätä sivustoa sulle, jos ei ole vielä tuttu:
Makeupalley Product Reviews[/QUOTE]

:D kiitos vinkistä :)
 
[QUOTE="eräs";23895696]Jep, en uskonutkaan että ehdotus otettaisiin käytäntöön. Se vaan tuo tuoksujen käyttäminen on yhtä mukavaa, kuin että joku puhaltaisi savut tai pakokaasut silmille... Ei kivaa, vai mitä ;)[/QUOTE]
Olen kanssasi samaa- ja erimieltä. En itsekään kestä ihan kaikkia tuoksuja ja ihminen joka on suorastaan upottanut itsensä johonkin tuoksuun, ei monestikaan tuoksu hyvälle. Arkikäytössä tuoksut ei ole monestikaan ihan paikallaan, mutta joskus, joskus on ihmisellä oikeus juhlistaa tai piristää päivää käyttämällä jotain itselleen sopivaa tuoksua ja tuntea itsensä viehättäväksi. On ihan ok, ottaa muitakin ihmisiä huomioon, mutta saa sitä itseään hemmotellakin joskus.
 
"kiskis"
Tykkään ilmeisesti aika samalaisista kuin sinä..oma suosikki on ihan perus Body shopin White Musk. Raikas, mutta pehmeän lämmin, vaikka onkin ns. halpistuoksu niin pysyy hyvin.

Hyllyssä on rivi täynnä kalliita tuoksuja, mutta tuota käytän
 

Yhteistyössä