Palsta vs Facebook, kummalla suurempi vetovoima? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaulin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaulin

Vieras
Mihin tämä maailma on menossa :D Itse vannoin kautta kiven ja kannon, etten tänne enää ikinä koivellani astu, kun tuli tämä "sivu-uudistus". Ja tässä mä taas oon.

Luulin, että maailmassa olis edes joku kulmakivi, johon luottaa. Mutta näköjään Turbojurpokin palstailee taas. Se siitä sitten :laugh:

[QUOTE="vieras";23894552]Minusta FB on hiljentynyt. Onko muilla samanlaista huomiota?[/QUOTE]

:wave: Olen huomannut samaa. Tiedä sitten, moniko vaan on piilottanut seinänsä minulta :p

palsta. face ärsyttää, pidän palstan anonymiteetistä ja keskustelun aiheista, ei sitä kavereiden kanssa facessa tule keskusteltua kaiken maailman asioista (kasvotusten kyllä sitten), täällä myös laajempi mielipiteiden kirjo ja viimeisenä huomiona, facessa usein kulutan aikaa kytäten muita, mikä on täysin turhanpäivästä eikä mua oikeasti kiinnosta vieraiden asiat kuitenkaan.

vietänkin nykyisin enemmän aikaa palstalla.

[QUOTE="vieras";23895829]Valistakaan facebookitonta, et mitä siellä sitten yleensä tehdään?[/QUOTE]
Riippuu ihan ihmisestä. Mä lueskelen sukulaisten ja ystävien kuulumisia, joskus chattaan heidän kanssaan, kirjoitan omia kuulumisiani - tosin aika harvoin -, sovin tapaamisia ystävieni kanssa jne. Mulla ei ole Facebook-kavereissa "tuntemattomia", siis sellaisia, joita en ole irl tavannut tai joita en aiokaan tavata. Jotenkin on ollut aika liikkistäkin, kun serkkujeni lapsenlapset pyytävät mua naamakirjakaveriksi :heart: Ja ihan mukavaahan heidänkin kuulumisiaan on lukea, kun muutoin tavataan lähinnä vain "häissä ja hautajaisissa". Ja ihan ehdotonhan tuo naamakirja on ollut silloin, kun esikoinen on ollut toisella puolella maapalloa ja puhelut olisi maksaneet hunajaa ja oravannahkoja.