Minä en halua lemmikkiä koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko-Emilia 23v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikko-Emilia 23v

Vieras
Minulla ei ole lemmikkiä. Minä en halua lemmikkiä.

En koskaan halua lemmikkiä. Lemmikkiä minä en halua koskaan.

Koska lemmikkiä täytyy kävelyttää. Lemmikkiä saa ulkoiluttaa. Lemmikkiä ei saa jättää yksin.

Minulla on kani. Se syö kuivunutta leipää. Sitä pitää hoitaa, muuten se kuolee. Sillä on korvat, silmät ja pää. Se nukkuu pesäkopissa. Sen nimi on Lilli. Sitä ei tarvitse ulkoiluttaa.

Minä pidän lemmikeistä. Minulla on vuohi. Tykkään pökkiä sitä välillä. Syötän sille puuroa. Vuohi on minun paras kaveri. En pidä ihmisistä. Ne on ilkeitä.

Minä halusin lemmikin, mentiin lemmikkikauppaan. Näin käärmeen ja sanoin haluan tuon. Ystäväni Lou sanoi, että otetaan pupu, kun sinähän pelkäät käärmeitä. Aloin mököttää niin sain käärmeen. Tultiin ulos eläinkaupasta ja käärme ei ollutkaan kiva. Sanoin ystävälleni Loulle, minä haluan pupun.

Minulla oli kissa. Se oli paras ystäväni ja piti minulle seuraa, kun läheiseni oli kuollut ja olin muuttanut vieraaseen kaupunkiin. Se nukkui tyynylläni ja hoivasin sitä kuin pientä vauvaa.

Sitten tapasin mieheni. Kissa menetti paikkansa tyynylläni kun nukuin onnellisena mieheni kainalossa. Hoidimme kuitenkin kissaa yhdessä mieheni kanssa.

Sitten saimme lapsia. Minulla ei enää ollutkaan aikaa kissalleni. Kissa oli enemmän rasite. Se kärsi siitä ettei saanut huomiota ja sen huomionhakuiset eleet aina sivuutettiin. Annoin sen pois.
Enkä enää halua uutta lemmikkiä.

Minä en halua omistajaa. Omistajaa en halua minä. Minä en koskaan halua omistajaa. En minä ikinä koskaan halua omistajaa. Siksi koska omistaja ei osaisi minua hoitaa ja jättäisi minut yksin kotiin itkemään.

Yhteistyössä