Ukko pilas mun kesäloman..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
mulla on tää, ja ens viikko lomaa..arvatkaa mitä se tänään ilmoitti töistä..

se pitää kans ens viikon lomaa|O|O|O

siis sehän tarkoittaa sitä, et mun pitää oikeesti tehdä jotain lomalla:kieh:

kehtaakin tollee tehdä..

:snotty::rolleyes:

siis mun suunnitelmahan oli tämä:

nukun puolille päivin, sit istun perse homeessa koneella neljään asti, ja sit pikapikaa siivoan (siis suihkin jotain pesuainetta niin et se luulee mun siivonneen ) ja oon tooooosi väsynyt koko päivän siivoamisesta, ja jatkan perseen homehduttamista nukkumaan menoon asti..

ja nyt se ei onnistu..tylsää..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23888307:
Auts :( Varmaan raahaa sua mukanaan muumimaailmoihin, särkänniemiin ja sellasiin? Hyvästi terassi-illat kavereiden kanssa :'(

Parasta ennen päiväys on mennyt sen verran kauan sitten umpeen että terassit ei juuri kiinnosta. Lisenssi on jo myönnetty moporetkelle ja yhdelle savusaunaillalle joten omaa vapaatakin on hiukkasen luppeissa.

Totta puhuen, siipan eloisa seura särkänniemissä on just sitä mitä lääkäri mulle määrää.

• Tykkää
Reactions: Maira
nyt mä keksin..otetaan käyttöön suunnitelma B

kulta, nythän meillä on sitten aikaa ens viikolla käydä siellä Ikeassa, ja sit voitais joku toinen päivä ajaa ideaparkkiin..
ja se mummonkumminkaima siellä keskisuomessa pyys käymään, lähdetäänkö sinne yhdeksi päiväksi, jooko??

eiköhän se noiden takia ala perua lomaansa..:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23888357:
nyt mä keksin..otetaan käyttöön suunnitelma B

kulta, nythän meillä on sitten aikaa ens viikolla käydä siellä Ikeassa, ja sit voitais joku toinen päivä ajaa ideaparkkiin..
ja se mummonkumminkaima siellä keskisuomessa pyys käymään, lähdetäänkö sinne yhdeksi päiväksi, jooko??

eiköhän se noiden takia ala perua lomaansa..:snotty:

Meillä ei toimi enää toi Ikea, se lähtee sinne nykyään ihan oma-aloitteisesti.:snotty:

Mä aattelin pilata ukon kesäloman, mut musta tuntuu et se aavistelee jotain eikä siksi ole vieläkään sopinut pomonsa kanssa kesäloman ajankohtaa ja tänää jo naama virneessä selitti kuinka ei taida pitää lomaa ollenkaan... :stick: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23888397:
Meillä ei toimi enää toi Ikea, se lähtee sinne nykyään ihan oma-aloitteisesti.:snotty:

auts..toikin lähtee sinne, mut ei sen perässä ehdi juosta niin nopeaan ku pitäis, sen mielestä siellä kuuluu mennä max 15min.. :rolleyes:

no mut joo..oikeesti on ihan kivaa et ollaan kaikki kotona yhtäaikaa:D
pahus vaan kun ei meillä oo sellaista autoa tällä hetkellä mihin mahduttais kaikki,ni ei voi oikein minnekkään reissailemaankaan mennä.
pihatöitä kyllä riittää koko viikoksi, ja sisällä voi kans siivoilla jos kelit on huonot:D

Yhteistyössä