*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*



Tiistai 31.5.2011



Kuumeilijat

Nimimerkki......yk.....................kp...............ikä...............toiveissa

Carda...........yk4..............kp38/28-30..........27................. 3.
Sinin.............yk2..............kp31/34...............28................. 2.
-Karpalo-......yk7/tjot.......kp27/28-31..........28................. 1.
Loretta.........yk2..............kp27/~29............31.................. 2.
Tirtsa............yk9..............kp19/32-34.........26.................. 2.
hapisikatakamura...yk1....kp18/28-30.........30................. 4.
Ansku83.......yk6..............kp12/30-32..........27................. 1.
Ninnan..........yk1..............kp12/30...............33................. 5.
Nippe78........yk6..............kp10/24.................32................. 2.
Vattunen.......yk6..............kp9/35-38...........21................. 2.
Katie85.........tjot...............kp8/??.................26................ 1.
-OLIVIA-........yk5...............kp6/28-30............26............... 1.
LiLy_..............yk4..............kp6/??..................19............... 1.
_TiNy_............yk4..............kp6/25-28...............24............. 2.
castanja.........yk1...............kp6/26-28..............30.............. 3.
Maisa77..........yk1...............kp3/28.................34............... 3.
Mamman muru...yk4.............kp1/33-46..............30............. 2.
Miinä..............yk2/3............kp?/??..................30............... 2.
Padmerine......yk?..............kp?/??...................??............... ?.
neitipippuri.....yk1...............kp?/??..................30............... 1.

Kadonneet

LuvLucy..........tjot..............kp?/??...................23.............. 1.
Mlii..................yk?..............kp?/??....................27............. 1.
Pänä...............yk21?..........kp?/26-34..............28............. 1.
ShootingStar*...yk?...........kp?/??.....................31............ 4.


Tauolla

MinyMom........yk13.............kp?/26-28.............26............... 2.




Piinailijat

-Karpalo-................dpo11
Tirtsa....................dpo2
Miinä.....................dpo1




Haamuilijat/RKTT




:heart: Plussanneet :heart:

Kesäkuu 2011:


Ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
Huhtikuu 2011: MarsuJaSiskit 4.4., AnPellina 19.4., Sokruli 22.4.
Toukokuu2011: platina 23.5.




Taustalla

Lara--, Lilli88, Nasu81, satuh83, Matte07, tsintsin, Moonbride, Mandala, Adalemina





Listaa päivittää: Ansku83

Linkki Plussataan yhdessä ennen kesää -sivulle: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1930270-plussataan-yhdessa-ennen-kesaa-3-a/

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*RKTT=raskaana kunnes toisin todistetaan


 
Viimeksi muokattu:
TERVETULOA UUDET JA VANHAT JOUKKOPLUSSAAMAAN ENNEN SYKSYÄ!! NYT TYTTÄRET PEITOT PÖLLYÄMÄÄN JA PARTNERIA LAVERILLE! ;) :heart:


Tarkastakaa vielä tietonne ja ilmoittakaa jos on jotain korjattavaa! =)
 
Viimeksi muokattu:
Ansku, mä tuun tänne!! Jos ei tän ketjun aikana onnistu eli syksyyn mennessä ni sithän mulla alkaa tutkimukset ja häivyn johonkin lapsettomuuspuolelle. Mut sitä ennen katon tän yhen ketjun viel! Sitäpaitsi tääl puhaltaa uudet tuulet ja uus toivo! Menkat on viel päällänsä mut pitkästä aikaa olen oikeasti toiveikas, kun aloin ajatella miten poikakin tärppäs vasta yk 13 mutta luomusti kuitenkin! Nyt menossa yk 13, ei toiveita viel tästä kierrosta koska nyt pitäisi olla ovis väärällä puolella jos vuorottelee. Mut ehkä seuraavasta tai sitä seuraavasta! Eihän se vuosi ole mikään sellainen raja et kaput, ei kannata edes yrittää! :attn: =) Mähän en katsokaas suostu uskomaan etten enää olisi koskaan raskaana. Niin. Piste.

Muoks. Mun rivi:
MinyMom.....yk13..............kp4/26-28...................26.............. 2.
 
Viimeksi muokattu:
Jee! Mäkin liityn mukaan kun ei toi plussaaminen ennen kesää ihan onnistunut. Muuten mun tiedot listalla oikein, mutta Ansku päivittäisitkö mulle iäksi 26 vuotta? Kiitos =)

ON: Ei erikoista, kp 7 ja täti vielä pikkusen tuhruttaa mutta eiköhän se pian häivy... Sit vaan uutta matoo koukkuun! Kävin gynellä ihan vaan papassa, mut samalla kun puhuttiin tästä meidän yrityksestä ni se lähetti mut verikokeisiin joista vastaukset tuli tänään:
TSH 1,4
PRL 541
FSH 2,8
LH 6,4
Nuo siis menkkojen aikaan otettu (kp 2) niinku gyne neuvo. Mun ymmärtämykseni mukaan ihan normaaliarvoja, osaaks joku valasta enemmän? =)
 
MinyMom Tervetuloa myös tänne! :D

Katie Synttäri onnittelut!!! Millon ne ikinä on ollukkaa!! :D Kävin ihan mielenkiinnosta katto tuolta poliklinikka.fi sivulta noita arvoja! TSH, FSH ja LH näytti olevan siulla viitearvojen sisällä, mut tuo prolaktiini?? Siitä en joko ymmärtäny tai sit siulla paukkuu iha pirun korkeella! En siis oo mikään alan asiantuntija, mut tuos on sivu: Poliklinikka.fi - Prolaktiini Kun siis raskauden 3. kolmanneksellaki ylin arvo on 480 ug/l!!?? :O
 
Viimeksi muokattu:
Ansku - Kiitos kiitos, tos kuun alussa täytin, unohdin vaan kertoo =) Joo siis noissa prl-arvoissa on eri mittayksiköitä, mun arvo on yksikössä mU/l, jonka viitearvot on naisilla 50-500... Mut on vähän koholla ilmeisesti? Tosin tohon prl-arvoon vaikuttaa kuulemma esim. jos hieroo rintoja ennen näytteenottoa (ei sillä et olisin... :D ). Mut mulla on sille gynelle soittoaika huomenna et kai se sit kertoo jos joku on vialla =) Aika luottavaisella mielellä oon, ku noita muita hormoniarvoja mä eniten pelkäsin kun mulla on välillä niitä pitkiä kiertoja... Mut ne näyttäis kai olevan ok. On tää vaikeeta olla nainen ku koko ajan pitää jotain syynätä... :LOL:
 
Kiitos Ansku uudesta pinkasta!:)

ON: Täällä ei vielä hirveästi uutta. Perjantaina testailin huvin vuoks, mut negaa ainakin vielä näytti. Mut eipä mulla aiemmassakaan raskaudessa näin aikaisin plussaa tullut.:) Aattelin nyt rauhassa (yrittää) odotella tuonne kp 34 asti ennenku testaan seuraavan kerran, saa nähdä maltanko tän pari päivää.:D

Nyt todellakin kaikki peitot pöllyämään ja plussia kehiin kesän aikana!;)
 
Täällä mukaan ilmoittautuu vauvakuumetta poteva Maisa!
Toukokuun alussa lähti hormonikierukka pois =)
Kolmas toiveissa ja kaksi ekaa lähti alkuun ekasta kierrosta!
Saas nähdä miten kauan nyt menee...
Kierrosta ei oikein hajua mutta ennen kierukkaa oli aina 28 päivää.

Mun rivi.......yk1.....kp2/28........34....3....
 
Katie No nii sitte! :D Noitte arvojen kanssa ei sit pahasti koholla! :D Vähä jo aattelin... Ja eiköhän sitä lienee olis jo soittaneet sieltä jos ois ollu jotai hälyttävää! =)

Sinin Ainaha sitä yrittää saa!! :LOL: Itekki yleensä ku päätän et testaan vaik esim. tulevana perjantaina vasta ni eikös se liuska kastu jo viimeistää keskiviikkona! :D
 
Minulla on vasta aivan tuore yritys käsillä. Jätin pillerit pois 29.5. Vuoto oli siis viime viikolla, ja nyt innolla kyttään, milloin ovulaatiolimat iskevät... ;) Mies on tosin lähdössä matkalle 13.6. viikoksi, joten täytyy pitää sormet ristissä, että ennen sitä.
Aika epätodennäköistä se kai on, että onnistaisi heti ekasta kierrosta, mutta kovasti toiveissa on, että kesän aikana kuitenkin. Ikää on siis 30 vuotta, eikä aiempia lapsia.
 
Heippa hei!

Noniin nyt sitten "siskot" peitot todellakin heilumaan (vaikka eiköhän niitä olla jo heiluteltu), mutta ennen syksyä plussataan :)

ON: Otin kiertoon ovistikut mukaan. Torstaina alko limat ja aloin silloin testailemaan, no haaleen haaleeta viivaa näytti to ja pe, kunnes lauantai aamupäivästä pärähti muhkea vahva viiva, noo siinä peittoja heiluteltiin sitten. Tämä oli siis kp 16, ja jotenkin ovista odottelin vasta kp 19 tai 20... no eilen vielä testasin ja viiva ei ollut ehkä ihan yhtä vahva kun la mutta vahva kuitenkin. Eilen taas peittoa heilutettu. Ovis oireita ei muita kun limat, jos luotan testiin ovis on ollut la-su. Tänään kuitenkin iltasella alko pienet nippailut alavatsalla, hävisivätkin yhtä nopeesti kun tulivatkin, tissit ehkä himppasen herkemmät. Joten, onko se ovis nyt sitten vasta vaikka testit antoi la aamusella sen vahvan viivan. Luotan siis enemminkin tuohon ekaan kun tokaan viivaan. Tänään kuitenkin vielä testin dippailin ja viiva oli jo todella hailakka... mutta nää nipistelyt... en mä tajuu... Toivon vaan, että oltas saatu ovis hyödynnettyä. Mies tulee vasta myöhään tänään kotiin joten mä olen varmasti jo untenmailla, joten pitääkö sitä keskellä yötä herätä varmistus laukaus tekemään :LOL:

Kaikille huimat plussapuhurit!!! :heart:
 
Pikkukakkosen yritys täälläkin alkamassa ja "salaa" jo kauan täällä palstaillut haluaa myös avata sanaista arkkuaan. Pillerit jäivät pois helmi-maaliskuun vaihteessa, ja mammalla olisi kova hinku täyttää koti jälleen vauvantuoksulla:) Mies mukana tjottailu hengessä...
Clearbluen digi just tilattu nettikaupas + päälle herkät r-testit. Näillä aseilla seuraavaa kiertoa kohti. Tämä kierto jo varmasti menetetty, vaikkakin täti antaa taas odotuttaa. Pillerien jälkeen kierto heitellut 46, 33 ja nyt 40/33-46. Ovis bongattu (muka) ja hyödynnetty kp 15, mut koska kirkuvat viivat myös kp 24 ja 26 (eikä hyödynnetty, koska tyhmyyttäni aattelin ovisplussat jo johtuvan alkaneesta raskaudesta) niin tämä kierto meni harakoille.
Mut siis ei muuta ku uuteen kiertoon uusin asein! Eli vielä yk 3 meneillään, mut varmasti ootellaan tädin saapumista. R-testejä tehty, ja kuten olettaa saattaa negaa pukkaa.
Eli Mamman muru...yk 3 meneillään...40/33-46...ikä 30...ja toiveissa lapsi nro 2.
 
Heippa!

Voisin liittyä seuraanne. Tiedot tulee tässä:

castanja.......yk1.....kp5/26-28........30....3.

Eli meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja nyt olisi kolmas toiveissa. Ei mikään hoppu ja pakko-heti-nyt-asenne, etenkin kun edelliset on saanet alkunsa joko just sillä kierrolla, millon ei yritetty tai silloin kun ei oltu vielä alettu yrittämään. ;)

Katsellaan miten käy ja onnea kaikille kanssasisarille! :)
 
Siis korjauksena ovisplussat sain Pregchekin liuskalla kp 25 sekä 26:) Esikoisesta ennen r-testiä plussasin ovistestillä, joten tokihan ajattelin että nyt kävi sama juttu...mut siis ei. Alaselkää juilii sen verran, että tätiä ootellaan saapuvaksi joko huomenna tai ylihuomenna. Eli pitkää kiertoa elellään taas. Boring!
Ens kiertoon avuiksi myös greippimehu (myös esikoisen tärppikuussa käytössä) sekä Pregcheckin ovistestit jotka tässä kierrossa (vahingosta viisastuneena) varmistan cb:llä.
Plussatuulia siis meille kaikille:heart:
Ja hyviä öitä!
 
Miinä
(kopsattu edellisestä.. *ihan pihalla :D *
..... tää nyt sitten yk 2 tai 3...dpo1 ..( jessus mitkä kivut oli ) ja toivossa on hyvä elää. Jotenkin tuntuu tää odotuksen odottaminen lopahtaneen,.. osin kyllä siksikin että koittaa itteesä jarrutella.. niin moni asia vaikuttaa moneen asiaan ja koskaan tiedä kuinka kauan sitä tässä tilanteessa ollaan. Nyt koitan vaan rauhallisin mielin antaa ajan kulua...
Koht alkaa Vauvan tarina tv:st joten sitä katselemaan ja haaveilemaan. Eilen kollotin aivan hrveesti kun Sydänääniä ohjelmas vauva synty.. sit se ei huutanutkaan ihan heti..kaikkea tää saa aikaan Tsemppiä kaikille!!
Ikä ei olekaan tullut mainituksi,. tai se kuinka NUORI olen ;) Lokakuun lapsi ja 30 v
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
En ole kadonnu mihinkään, täällä ollaan :) minun tekstit on vain vissii menny ohi ko sattunu aina tuone sivun alimmaiseksi : / (toivottavasti ei tämäki!)
Elikkäs jos ansku viittit päivittää listaan yk4 ja kp6 ? :)
Viime ovis meni vähän harakoille ku ollu nii paljon kaikkea ressattavaa, lopputyöt koulussa ja lapsella tarhan kevätmusikaali jne. Huomenna onki sitte valmistujaiset ja alkaa virallisesti kesäloma joten ressi veks vaan :cool: Mutta joo, nyt on täti käyny ja lähteny että ovista ootellaan seuraavaksi :) kauheasti miettiny että pitäiskö hommata ovistestejä mutta en tiiä..? :confused:
Katsellaan ja kuulostellaan, plussiatuulia kuitenki kaikille!! :)
 
Heippa kaikille :wave: Ja kiitos Anskulle pinkasta.

Nyt TODELLAKIN laitetaan peitot heilumaan ja puhalletaan hirmuset plussapuhurit ilmoille :)

MinyMom ihan oikee asenne :) mäkään en suostu uskomaan, että tää olis nyut tässä, välillä kyllä mietin, että kuinka kauan sitä vielä meinaa jaksaa yrittää, mutta me ei olla vielä yrittetty kun puol vuotta joten...

Sinin: onko mitään uutta?? Miokähän siinä on, että vaikka kuinka vannoo, ettei meinaa testaa ennen kun on aivan varma, että sieltä tulee plussaa niiin silti sitä löytää tosiaan ittensä testailemassa ;) hassua.

ON: Mulla on varmaan jotenki tosi outo kierto, sillä ovuloin kp 7-8 eli ihan heti kun menkat loppuu... tosi outoa. Viimeks kun kävin gynellä niin ultrassa näkyi jo keltarauhanen 7:nä kiertopäivänä... WHAAAAAT :) menkat kestää ylkeensä sen 4 päivää.. OUTOA??? mites muut??
 
Miinä Olitki jo täällä! :D En täs näköjää ihan sisällä ole minäkään! :D

TiNy Säikähin jo et olit jättäny meitin! :D :hug:


Päivitän nuo tiedot ja lisään uudet kun saadaan tää seuraavalle sivulle! :D
 
Viimeksi muokattu:
Tätipahoittelut Mamman muru!! :hug: Ja onnea alkavaan kiertoon!! =) :heart:

Miinä Täällä on kanssa yks lokakuun kakara ja vaaka! Vuosimalli näkyykin nikissä! :D

Pah...päivitän tuon kumminki jo nyt! :D


UUSILLE TERVETULOA!!!!!!!!!!! :wave: Ja plussapuhureita ++++++++:whistle::whistle::whistle:, kuin myös muille!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ansku olisitko niin ihana et heittäisit mut täälläkin taustalle/tauolle?

Vetäydyn sitten kuitenkin viettämään kesää. Mieli on hyvä edelleen, siksi haluan vähentää palstailua, eikä elämä pyörisi liikaa tämän asian ympärillä, eikä tulisi seurattua edes kiertopäivä. Mennään kesä tjottaillen. Plussaonnea kaikille teille! :)
 

Yhteistyössä