Missä Scarlet O'Harava on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Utelias"

Vieras
Saiko kenties bannia siitä yhdestä ketjusta kun ei kestänyt itseensä kohdistunutta huumoria ja alkoi taas haukkua kaikkia?

Scarlethan on täällä joka päivä (olen kyllä itsekin ) ja aina vastailemassa moniin ketjuihin ja tiuskimassa muille. Nyt ei ole pariin päivään näkynyt viestejä. Banni kyllä tekisi sille tyypille hyvää ja ehkä viettäisi lapsensa kanssa enemmän aikaa kuin meidän palstalaisten.

[QUOTE="hoo";23866532]mikä ketju.... multa on nyt menny jotain ohi :D[/QUOTE]

Joku teki aloituksen että onko hän nähnyt unta, että Rieputarallaa esitteli täällä jossakin ketjussa seksivälineitä yms. Scarlet ei ilmeisesti tykännyt kaveriinsa kohdistuvasta pilailusta (vai totuudesta? ) vaan käski lopettaa. Sitten alkoi jotkut kirjoittamaan Scarletista samaa, että hänkin on täällä esitellyt seksiasujaan yms. Laittanut siis kuvia niistä. Tästä se hermoheikko suuttui ja haukkui taas kaikki. Seuraavana päivänä ketju oli poistettu.

[QUOTE="Hah";23866537]Säki voisit hankkia ihan oman elämän :D Ettei tarvis täällä palstalla penkoa joidenkin nimimerkkien elämää. Jeesus.[/QUOTE]

Ei Scarletin elämää tarvitse penkoa koska hän itse kertoo täällä kaiken.

[QUOTE="fakta homma";23866539]Kyl se palstailee, veti vaan herneet nokkaan niin ei uskalla mustana enää olla.[/QUOTE]

En ihmettele yhtään.Siis ei varmasti ole uskaltamisesta kiinni,eiköhän hällekki tullu mitta täyteen ainaisesta vittuilusta.

Ihan mitä vaan kysyi/sanoi/teki,niin joku oli hyökkimässä ja se vasta helvetin lapsellista on.

[QUOTE="a p";23866630]Miten mä muka kiusaan Scarletia?[/QUOTE]

En osoittanut viestiä henkilökohtaisesti aloittajalle, vaan niille, jotka skarlettia täällä nokkivat.
(Freudilainen lipsahdus aloittajaltako....)

[QUOTE="a p";23866693]Itse se tyyppi hyökkää kaikkien kimppuun vaikka häntä yrittäisi neuvoa, kehua tms. Hyvä vain jos hänestä päästiin.[/QUOTE]

No kovasti sua tuntuu kyseisen henkilön jutut kiinnostavan kun jaksat tällaista jauhaa.

[QUOTE="vieras";23866704]No kovasti sua tuntuu kyseisen henkilön jutut kiinnostavan kun jaksat tällaista jauhaa.[/QUOTE]

Mä yritän saada vahvistusta sille, että Scarlet on tosiaan jättänyt meidät rauhaan.

[QUOTE="a p";23866750]Mä yritän saada vahvistusta sille, että Scarlet on tosiaan jättänyt meidät rauhaan.[/QUOTE]

Just..Eipä tämäkää taas kovin fiksulta lausahdukselta vaikuttanut.. :rolleyes:

[QUOTE="a p";23866750]Mä yritän saada vahvistusta sille, että Scarlet on tosiaan jättänyt meidät rauhaan.[/QUOTE]

Kannattaiskö sun mielenrauhasi vuoksi vaikka käydä katsomassa Scarletin profiilista, onko bänniä :)

[QUOTE="vieras";23866762]vastahan se oli palstalla, aloitti sen monisivuisen ketjun, miten ei ole likalleen varaa antaa rahaa luokkaretkelle :([/QUOTE]

Ihan oikeasti? :O Mahtaa tytärtä hävettää!

[QUOTE="vieras";23866762]vastahan se oli palstalla, aloitti sen monisivuisen ketjun, miten ei ole likalleen varaa antaa rahaa luokkaretkelle :([/QUOTE]

Ootko sä selvännäkijä vai kävikö scarlett mustana kertomassa että hän sen kirjoitti?

[QUOTE="a p";23866825]Ihan oikeasti? :O Mahtaa tytärtä hävettää![/QUOTE]

voi kiesus,tässä ilmeisesti tarkoitetaan minun aloittamaa ketjua ja jos se joku scarlet on saman niminen oikeassa elämässä kuin minä niin onpa osuvaa!
Ja minä en ole tuo scarlet edelleenkään!!!

Yhteistyössä