Ei taas ymmärrä tuota miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23865086:
Minkä alan yrittäjä se oikein on?
Pitääkö se sitten kumminkin vapaapäiviä, jos on aina hirveen pitkään töissä muuten?

Tosi kurjaa, jos vaatii sua siivoomaan, vaikka olet kipee.

Kuljetusalalla on. Nykyään peräti sunnuntait ja joka toinen lauantai vapaa. Ja kesälomaa on enemmän kuin viikko kerrallaan. Eli parempaan suuntaan menossa.
En minä täällä siivoa, ihan sama mitä tuo mies sanoo.

[QUOTE="a p";23865116]Kuljetusalalla on. Nykyään peräti sunnuntait ja joka toinen lauantai vapaa. Ja kesälomaa on enemmän kuin viikko kerrallaan. Eli parempaan suuntaan menossa.
En minä täällä siivoa, ihan sama mitä tuo mies sanoo.[/QUOTE]

Mää vaan sitä yritin sanoo, että töissähän käydään, ei työn itsensä takia, vaan oman elämän, kodin ja perheen takia. Jos aikaa ei jää ollenkaan elämälle, niin mä ainakin miettisin jotain muuta työtä. Eihän se työ voi olla elämää tärkeämpää.

Sun mielestä esim lääkkeiden hakeminen rakkaalle apteekista on aivan kohtuuton pyyntö?

Mun mielestä vaikka ojaa kaivaisi 15 tuntia päivässä, niin silti sen verran voisi vaivautua. Ei tässä kukaan ole taloa pyytänyt rakentamaan.
en minä mistään lääkkeistä puhunut, vaan siitä että esim itse olen duunarina eräällä rautatehtaalla pitkiä päiviä, niin en itse oikeen jaksa päivien jälkeen mitään lässytystä vaan yhden oluen ja parin tunnin tirsat, jos se on taas liikaa vaadittu niin huh huh

en minä mistään lääkkeistä puhunut, vaan siitä että esim itse olen duunarina eräällä rautatehtaalla pitkiä päiviä, niin en itse oikeen jaksa päivien jälkeen mitään lässytystä vaan yhden oluen ja parin tunnin tirsat, jos se on taas liikaa vaadittu niin huh huh

Ota huomioon, että tällä miehellä energiaa riittää kaikkeen muuhun turhaan. Kyllä sitä töiden jälkeen saa ne nokoset ottaa, jos sen kerran vaatii, mutta tuskin kukaan aamuun saakka nukkuu? Siinä välissä ehtii laittaa esim tiskikoneen pyörimään. Ei ap:n mieheltä mitään mahdottomuuksia ole vaadittukaan minun mielestäni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23865128:
Mää vaan sitä yritin sanoo, että töissähän käydään, ei työn itsensä takia, vaan oman elämän, kodin ja perheen takia. Jos aikaa ei jää ollenkaan elämälle, niin mä ainakin miettisin jotain muuta työtä. Eihän se työ voi olla elämää tärkeämpää.

On näitä väliin mietytty. Mut ei siis nyt auta tähän tilanteeseen.

Ota huomioon, että tällä miehellä energiaa riittää kaikkeen muuhun turhaan. Kyllä sitä töiden jälkeen saa ne nokoset ottaa, jos sen kerran vaatii, mutta tuskin kukaan aamuun saakka nukkuu? Siinä välissä ehtii laittaa esim tiskikoneen pyörimään. Ei ap:n mieheltä mitään mahdottomuuksia ole vaadittukaan minun mielestäni ;)

Kiitos sulle karma. Taisit tajuta mun pointin. Mutta eipä siinä, yritän raahautua kauppaan kunhan saan auton. Saa noille lapsille jotain valmista ruokaa niin yks murhe vähempänä. Tiskikonetta on pakko yrittää pyörittää, mut muuten saa sotkut oottaa sen verran et jotain taas jaksaa.

Sitä vaan että musta voit hyvin laittaa lapset töihin myös kotona, minkä ikäisiä he ovat? Varmasti muutaman päivän enempi kotihommien teko ei ketään satuta ja voithan sopia että maksat vaikka tiskikoneen tyhjennyksestä jne. jos sitten on helpompi pyytää.
Koulu on täällä ainakin aika iisiä jo näin keväällä ja kyllä terve koululainen voi päivässä tiskikoneen täyttää, imuroida keittiön (pahimmat) ja auttaa nuoremmillekin aamupalaa yms.

Mun eksällä oli ihan samanlainen meininki, ettei nainen nyt voi olla oikeasti kipeä. Valittaa vaan. Oli välillä tosi hylätty olo, kun toinen juoksee kavereittensa asioilla, eikä esimerkiksi olisi halunnut olla mun kanssa kotona hoitamassa vauvaa. Empatia kyky lähellä nollaa, ja itse tein kaiken kyynel silmässä, vaikka 40 asteen kuumessa.

Eron jälkeen eo paljon ole liikuttanut, että joutuu kaiken yksin tekemään. Niin sen teki ennenkin, mutta pahoilla mielin, kun kukaan ei halunnut auttaa.

Joku ihmeen empatiakyvyttömyys miehelläs on. Voiko se nyt olla niin vaikeaa miettiä, että jos itse olisi kipeä niin mitä sitä jaksaisi tehdä, ja haluaisiko sitä lääkettä vai ei? Suosittelen, että sanot miehelles kuinka loukkaavasti se käyttäytyy. Onhan toi ikävää, että lapsetkin joutuu näkemään, kun äidille ollaan noin ilkeitä.

[QUOTE="a p";23865227]Nuo isommat lapset siis olleet miehen kaverina noissa puuhommissa ja aika poikki nekin.
Mut enköhän saa nyt viikonlopun aikana ne jotain tekemään.[/QUOTE]

Mitkä hemmetin puuhommat teillä voi ajaa ihmisien terveyden ja hyvinvoinnin ohi? Noista puistako teidä talous ja tulevaisuus on nyt kiinni? Lapsetkin näkee että puut ja risut on tärkeämpiä kuin ihminen, äiti.

Miehet nyt vain sattuu olemaan itsekkäitä paskoja ja siihen on totuttava. Joko nieltävä se tai saada mies jollain konstin ymmärtämään, että nyt ei rahkeet riitä.

Mulla on aina ollut taktiikkana olla pahempi miehiä. :whistle: Mä oon ajatellut, ettei kukaan mies mun kanssa voi oikeastaan tulla onnelliseksi, mutta he päätyvät kyllä seuraavalla kierroksella todella upeaan parisuhteeseen jonkun muun kanssa sekä nousevat arvostettuun yhteiskunnalliseen asemaan, koska ns. Siperia on jo koluttuna. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23865370:
Mulla on aina ollut taktiikkana olla pahempi miehiä. :whistle: Mä oon ajatellut, ettei kukaan mies mun kanssa voi oikeastaan tulla onnelliseksi, mutta he päätyvät kyllä seuraavalla kierroksella todella upeaan parisuhteeseen jonkun muun kanssa sekä nousevat arvostettuun yhteiskunnalliseen asemaan, koska ns. Siperia on jo koluttuna. :whistle:

On kuule hieman samantyyliset ajatukset täälläkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23865389:
Onko vai? Ei mun mies vaan ole... En nyt usko, että kaikilla muilla ois itsekäs ja paska mies. Mikäs järki on sellaisen kanssa olla?

No joo. Ei kaikkien äijät ole. Mutta suurin osa kumminkin. :D Ja kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoihin peräsuolessa. Se on kuin perunaa söis. Tietää mitä on tulossa, mutta ei viitsi vaihtaakaan kun siihen on jo niin tottunut:whistle:

Mitkä hemmetin puuhommat teillä voi ajaa ihmisien terveyden ja hyvinvoinnin ohi? Noista puistako teidä talous ja tulevaisuus on nyt kiinni? Lapsetkin näkee että puut ja risut on tärkeämpiä kuin ihminen, äiti.

Ihan normaaleja joka keväisiä polttopuun tekoa. Kotiin ja mökille = 2 suht isoa latoa täyteen.
Sirkkeli on ostettu kimpassa useamman perheen kanssa joten se vain rajallisen ajan meillä.
Sit tuo puiden parkkaaminen. Kuori irtoaa puista hyvin vain sen muutaman viikon keväästä. ELi se on pakko kuoria silloin varsinkin kun puut jo kaadettuna.
Mökillä ei ole puita eli pakko nekin viedä ennen kuin mennään lomalle. Sit ei enää mahdu kyytiin.
Ongelma vaan se että mieheltä ei liikene mielenkiintoa sen vertaa kotitöihin et sais vaikka tiskikoneen päälle ja enimmät imuroitua.

[QUOTE="a p";23865709]Ihan normaaleja joka keväisiä polttopuun tekoa. Kotiin ja mökille = 2 suht isoa latoa täyteen.
Sirkkeli on ostettu kimpassa useamman perheen kanssa joten se vain rajallisen ajan meillä.
Sit tuo puiden parkkaaminen. Kuori irtoaa puista hyvin vain sen muutaman viikon keväästä. ELi se on pakko kuoria silloin varsinkin kun puut jo kaadettuna.
Mökillä ei ole puita eli pakko nekin viedä ennen kuin mennään lomalle. Sit ei enää mahdu kyytiin.
Ongelma vaan se että mieheltä ei liikene mielenkiintoa sen vertaa kotitöihin et sais vaikka tiskikoneen päälle ja enimmät imuroitua.[/QUOTE]

En vieläkään tajua teidän, sinun ja miehesi, näkemystä asioiden tärkeysjärjestyksestä. Huomaatko mitkä kaikki ajaa sun ohi? Sirkkeli, risut, parkkaaminen (miksi?), muut perheet ja kaikki mahdolliset tekosyyt. Jotain tosi epämiellyttävää on taustalla jos ei voi toisen hyväksi jättää paria puuta parkkaamatta.

[QUOTE="a p";23865709]Ihan normaaleja joka keväisiä polttopuun tekoa. Kotiin ja mökille = 2 suht isoa latoa täyteen.
Ongelma vaan se että mieheltä ei liikene mielenkiintoa sen vertaa kotitöihin et sais vaikka tiskikoneen päälle ja enimmät imuroitua.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä miten sun voimat riittää täällä netissä notkumiseen tunnin helposti mutta ei tiskikoneen täyttämiseen.

[QUOTE="akka";23865767]Mä en ymmärrä miten sun voimat riittää täällä netissä notkumiseen tunnin helposti mutta ei tiskikoneen täyttämiseen.[/QUOTE]

Oon kyllä väliin sen tiskikoneenki täyttäny. Se vaan ku ei yks kerta tällä sakilla riitä mihinkään.
Nyt lähden käymään kaupassa. Et sen jälkeen varmaan pakko mennä nukkumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23865052:
No kyllä sen rahan saa riittämään ilman, että raataa kellon ympäri. Pitää miettiä, että kannattaako yritys tarpeeksi, jos ei pysty pitäytymään normaaleissa työajoissa... Järjestelykysymys.

Onko sulla mitään käsitystä yrityksen pyörittämisestä? On aloja joissa ei voida mitenkään noudattaa normaaleja työaikoja.

Onko sulla mitään käsitystä yrityksen pyörittämisestä? On aloja joissa ei voida mitenkään noudattaa normaaleja työaikoja.

Mulla ja miehellä on oma yritys, siksi mä kai en ymmärräkään, että joku haluaa olla kaikenaikaa töissä. Enkä ymmärrä, miksi on oltava se yritys just sellanen,että ei jää aikaa perheelle. Ketä varten sitä sillon edes tekee?

Yhteistyössä