Kyllä ihmiset on tyhmiä vai hulluja, asiaa HUUTONETISTÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tiu";23848163]Mikäs tuossa tyhmää? Tyhmää on kai se jos joku huutaa tuota :)[/QUOTE]

tässä ihmettelinki että miten ihmiset maksaa vaatteesta noin paljon kun uutena sen saa kaupasta halvemmalla...

Miten se voi kaupassa muka olla niin halpa? Olisko vaan yksittäin sen 9e?

Mä oon ostanut huutonetistä kaikkea kivaa normaalihinnallakin, koska moneen kauppaan ei ole mahdollisuutta matkustaa.

[QUOTE="vieras";23848196]Miten se voi kaupassa muka olla niin halpa? Olisko vaan yksittäin sen 9e?

Mä oon ostanut huutonetistä kaikkea kivaa normaalihinnallakin, koska moneen kauppaan ei ole mahdollisuutta matkustaa.[/QUOTE]

just ite viime viikolla ostin kyseisen setin sinisenä ja hintaa oli tarkalleen ottaen 9,95e.

[QUOTE="vieras";23848232]Olet sinäkin aikamoinen kyylä kun haukut tyhmiksi ja hulluiksi ihmiset jotka meinaavat maksaa niistä vaatteista 5 senttiä enemmän kuin sinä..[/QUOTE]

Ota se herne nokasta... Ei ole mun moka jos ite maksat liikaa, kun et seuraa hintoja :D

Onko noita siis nyt myynnisä kaupassa? Mä ostin viime keväänä samalla krokotiilikuvioinnilla jotain Tuttan vaatteita (ph bodyn ja housut), onko nyt jossain kesämallistossa taas sama kuvio? :O Mä nimittöin haluuuun :D