Onko täällä ketään toista, jonka on parempi olla yksin? Siis ei ystäviä, ei miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jonna"

Vieras
mä olen onnistunut tutustumaan ihmisiin jotka ovat pettäneet. Viimeisin ystävyys loppui kuin seinään ystävän alkaessa keksimään valheita perheestäni. Ikinä ei suostunut selittämään mitään, hävisi kuin pieru saharaan.
Mulle jäi vaan paha maku ja en varmaan ikinä enää luota keneenkään.
Onneksi on kuitenkin ihanat lapset ja ihana kissa + tietty työ ja opiskelu. Mitäs muuta sitä ihminen tarvitseekaan...

Kyllä ihminen tarvii toista ihmistä. Mä olin nuorena sitä mieltä, että kyllä ihminen voi yksinkin olla, mutta kun olin naimisissa, tajusin, että kyllä parisuhteessa on niin hyvä olla. Vaikka meidän suhde olikin äärettömän vaikea ja lopulta päädyttiin eroon. Yksinkin on ihan hyvä olla ja on hyvä, että ihminen osaa olla yksinkin! Mutta kyllä mä mielelläni jakaisin elämäni jonkun (hyvän) miehen kanssa, vaikka en olekaan nytkään yksin, kun on lapset ja kavereita ehkä enemmän kuin koskaan.

on parempi olla yksin kuin huonossa seurassa, se on totta. mutta ihan yksin ei kukaan kestä.toivon, että sinullekin löytyy se yksi ja ihana ihminen jakamaan elämää tavalla tai toisella :)

Mulla on mies, mutta ei ystäviä. Tuttuja jonkin verran. Koen etten luota enää ihmisiin monien pettymyksien jälkeen, joten keskityn perheeseeni. En kaipaa ystäviä siinä mielessä elämääni. En halua tutustua kehenkään ja ottaa sitä riskiä, että luottamus petetään taas. Näin on ihan hyvä.

Mulla on mies, mutta ei ystäviä. Tuttuja jonkin verran. Koen etten luota enää ihmisiin monien pettymyksien jälkeen, joten keskityn perheeseeni. En kaipaa ystäviä siinä mielessä elämääni. En halua tutustua kehenkään ja ottaa sitä riskiä, että luottamus petetään taas. Näin on ihan hyvä.

Samat fiilikset, paitsi mulla ei ole miestäkään. Olen aina kaikille ystävällinen, kysyn miten voit jne. ( ja tarkoitan sitä ) Olen ehkä kasvatettu liian kiltiksi, ja nyt kun vihdoinkin opin sanomaan vastaan ja pitämään puoliani, joku ottaa nokkiinsa. Tarkoitan siis tätä joka valehteli perheestäni.
Noh, kyllä tämä tästä.

http://www.youtube.com/watch?v=58D4elqQqbg&NR=1

ja sit heikkoina hetkinä kuuntelen tällaisia kappaleita tai katson leffoja joissa ystävät pitää puoliaan. Vissiin olen masokisti :)

Yhteistyössä