Relaatiot 26

enya
[QUOTE="ruu";23854035]Nils Holgersson 11
peukaloisen retket 5 ( vasen
retki 5 alas (ei se laukku)[/QUOTE]

syötävää ,monikossa
mielikuvitus olento (saa paremmin oikealta puolen tämän) kot , alkuinen
 
[QUOTE="ruu";23854035]Nils Holgersson 11 no kukas hänet taikoi pieneksi ?
peukaloisen retket 5 ( vasen tämä on eräs hahmo sarjasta,googlaile peuk ret hahmot,pitäs löytyä
retki 5 alas (ei se laukku) ne mitä syödään retkellä,monikossa[/QUOTE]

=)
 
muuan
kiitos!

1 sanaa en vaan saa..

Juhla:
Häät 10

Lastenohjelma:
tansk.. dog 6+3

eläin:
hevonen10
kork...saar.. 11
kala 5

jos joku voisi vielä hieman vinkata,tuntuu ettei nyt onnistu aukomaan viimeisiä

ja mitä tuli pöllöön niin olin koittanut jo sitä ,ei ottanut sitä ennenkö sai toiselta puolen auki ja vasta sitten hyväksyi..
Kork..saar.. 11 semmoinen lintu, mikä tuppaa kuljeksimaan saarella vapaana. Näyttävä pyrstö

tans. dog. 6+3 eräs piirrossarja, jossa koira ratkoo rikoksia ystäviensä kanssa.

kumpikohan kala 5? toinen yleinen kala Suomen järvissä ja toinen myös hevosen ruumiinosa.
 
enya
Kork..saar.. 11 semmoinen lintu, mikä tuppaa kuljeksimaan saarella vapaana. Näyttävä pyrstö

tans. dog. 6+3 eräs piirrossarja, jossa koira ratkoo rikoksia ystäviensä kanssa.

kumpikohan kala 5? toinen yleinen kala Suomen järvissä ja toinen myös hevosen ruumiinosa.

kiitos sainkin osan ilman vinkkejä, mutta 1 puuttus enään :

eläin:
kalan jatkosta 12 kirj (oikea yläviisto) ?
 
Twilight ruutu:
Norm.. ja Lent... lau.. väli 10 ei aukea minulle vihjeistä huolimatta vieläkään.
Juhla ruudun:
samoin alb. ja vaat. väli 5 on hepreaa -siihen ei sovi mikään !! *kiukuttelee*
mek.. 7 vasuriin myös puuttuu ??
eläin:
ahv.. 12 ?
pääsanasta 10 vasuriin ?

sit ois valmis vissiin ..
 
Twilight ruutu:
Norm.. ja Lent... lau.. väli 10 ei aukea minulle vihjeistä huolimatta vieläkään. synonyymi yliluonnolliselle
Juhla ruudun:
samoin alb. ja vaat. väli 5 on hepreaa -siihen ei sovi mikään !! *kiukuttelee* Albahan on eräänlainen viitta eli ...
mek.. 7 vasuriin myös puuttuu ?? synonyymi
eläin:
ahv.. 12 ? ylllä joku vihjaskin
pääsanasta 10 vasuriin ? tuoksuva sarvipää, sorkkaeläinten wikistä löytyi kai kuvakin

sit ois valmis vissiin ..
-
 
enya
[QUOTE="tinde";23854207]pappi 4 ? joku helppo varmaan
kettu molemmat
disney 7 liittyykö nalle puhiin kun puhutaan aaseista ja tiikeristä ? -eräs disney elokuva,löytyy listalta aka ylhäältä
kani 5+3[/QUOTE]

vastasit itse itsellesi tuon 5+3 :D
 

Yhteistyössä