Mun kykyni riittäisivät esim. siivoojan tai kokin koulutukseen mutta niitä en voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fyysisesti sairas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fyysisesti sairas

Vieras
Lukupäätä ei ole yhtään. Ja niinkuin otsikossa sanoin niin tuollaisiin ammatteihin pystyisin opiskelemaan, mutta kun mulla on selässä skolioosi ja monta muuta vikaa, toinen jalka toista lyhyempi, on reumaa niin fyysisistä työtä en pysty tekemään. Mitä mun pitäisi tehdä?eläkkeelle eivät lääkärit päästä mua.

[QUOTE="Tiina";23850293]Kyllähän nykyään tehdään paljon töitä päätteellä. Pitää vaan miettiä mikä kiinnostaa. Kaikilla sen verran on päätä, jos haluaa...osaathan tuota kirjoittaakin :).[/QUOTE]

olen todellakin yrittänyt opiskella mutta pää ei riitä.

[QUOTE="Tiina";23850303]Eli et oikeasti halua edes töihin.[/QUOTE]

Todellakin haluan töihin ei ole siittä kiinni mutta kun on sairauksia paljon eikä fyysiseen työhön kykene ja pää ei muuhun riitä niin mitä sitten tehdään?

[QUOTE="vieras";23850319]Mitä sä olet opiskellut? Mitkä asiat niissä opinnoissa on tuottaneet vaikeuksia?[/QUOTE]

Viimeksi yritin opiskella merkonomiksi mutta en päässyt kirjanpidosta ja a-ajokortista läpi vaikka kuinka yritin ja opo sanoikin ettei musta ole alalle.

Yhteistyössä