Ampiainen pisti yöllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oli todella hurmaava herätä siihen, kun ampiainen iski piikkinsä käsivarteeni viiden aikaan aamuyöllä. Onneksi kuitenkin pisti minua eikä vieressäni nukkuvaa 3veetä tai lattialla koisivaa koiraa. Viime syksynä kävi niinkin, että koira sai keskellä yötä osuman kuonoonsa. :(

Mutta voin sanoa, että sattui ja en muuten ihan heti nukahtanut uudelleen.

Miten voi olla ampiaisia sisällä?
Ei kannata pitää ovea auki ulko-ovea siis auki, tai ikkunaa tai sit laittaa ikkunaan hyttyssuoja. Oveen kannattaa laittaa sellanen oviverho niin ei helposti sisälle tuu.Tai sitten käyttää sängyssä hyttysverkkoa.

Ihme kysymyksiä. :D Miksi on ampiainen sisälle. No se on lentänyt ovesta sisälle. Se on meinaan pikkupakko avata, jos tahtoo pihalle. Mitään verhoja siinä ei ole pidetty. En ollut ajatelut, että pitäisi varautua siihenkin että tämähtää yöllä piikki käteen.

Ei mitään ihme kysymyksiä. Etkö muka huomaa, jos ampiainen pörrää sisällä?
Taidat olla niitä uusavuttomia.

No kuule enpäs huomannut. Eikä huomanut mies eikä lapset eikä koirakaan. Mies sanoikin yöllä, että miten kukaan ei sitä ole huomannut. En tiedä missä on lymynnyt tai ylipäätään että koska tuli sisälle. Ehkä vasta silloin kun mies kävi koiran kanssa iltalenkillä.

Ja turhaan sinä omasta uusavuttomuudestasi minulle kerrot. Ei kiinnosta.

[QUOTE="alkup";23846512]No kuule enpäs huomannut. Eikä huomanut mies eikä lapset eikä koirakaan. Mies sanoikin yöllä, että miten kukaan ei sitä ole huomannut. En tiedä missä on lymynnyt tai ylipäätään että koska tuli sisälle. Ehkä vasta silloin kun mies kävi koiran kanssa iltalenkillä.

Ja turhaan sinä omasta uusavuttomuudestasi minulle kerrot. Ei kiinnosta.[/QUOTE]

Enhän kertonut, sitä paitsi voisin varmaan olla äitisi, ikäni puolesta.

Ei mitään ihme kysymyksiä. Etkö muka huomaa, jos ampiainen pörrää sisällä?
Taidat olla niitä uusavuttomia.

:laugh: :laugh:

Ei hitto mitä pässejä tässäkin ketjussa. Aivan kuin ei mitenkään olisi mahdollista, että ampiaanen pääsee livahtamaan ovenraosta sisälle ja sattuu olemaan sisällä niin, ettei sitä huomaa. Daa. :D

Yhteistyössä