Olipa kiva mies - NOT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenna"

Vieras
Ei että ommeillä hieno mies töissä. Vai mitä mieltä tämmösistä mielipiteistä. Ukko on siis 50v eronnu sika, juoppo jne...

Ukko jotain totes, että vihaa muuten muslimeita, mut et niiltä vois ottaa ton neljän vaimon mallin. Sit se sano, että mies vois ottaa ekan vaimon 20v, sit 35v taas 20v muijan, 50v sitten taas 20v muijan ja sit vielä eläkeläisenä yhen. Hieno mies.

EIks tommoser heitot oo melkeinpä laittomia

Vituttaa vaan kun töissä sama ääliö jauhaa noita juttuja tauosta toiseen ja päivästä toiseen. Ja tuntuu vielä, että muu porukka vaan kuuntelee. Tommosta naista alistavaa juttua tulee koko ajan + sitten suoranaisia törkyheittoja. Ei oo kiva laittaa töihin ees mitään vähänkään kivampaa päälle kun ton sian katseet riisuu. Ja se tunne ei ole miellyttävä.

Ja ette usko tätä, mutta jotkut naiset meidän töissä jopa jossain määrin pitävät tuosta miehestä. Vaikka minä ainakaan en ole koskaan kuullut siltä mitään positiivistä. Ellei positiiviseksi laiteta kuvottavan sävyn omaavia kehuja ulkonäöstä ja vaatteista.

Jonkun pitäs sanoo tolle ukolle suorat sanat. Eikös tommosesta vois antaa jonkun varotuksen, ei se välttämättä tehoo, mutta ainakin työnantaja viestii ettei tommosta käytöstä suvaita.

Mä kyllä oon sen verran sika kans, että varmaan heittelisin tuolle miehelle kaikenlaista kommenttia myös. "Eihän tuollainen vanha käppänä nyt mitään 20 vee naista sais, vaikka kuinka olis moniavioisuus laillista" "Taitaisitkin sitten olla ainoa Suomen sinkkumies siinä tilanteessa" "Noo, älähän nyt Väiski, tiedät varsin hyvin itsekin, ettei sua kukaan huolisi"

Tuttu tunne. Olin töissä sellaisessa paikassa, jossa vanhemmat työntekijät olivat olleet yhdessä töissä jopa 20 vuotta ja siellä oli sitten yksi tälläinen 40-50-vuotias mies joka oli tosi sovinistinen ja heitti juuri vastaavia juttuja. Ja mitä teki ne naispuoliset työkaverit? Nauroivat sen miehen kanssa, kihertivät sen jutuille että "voi Kalle, mitkä jutut sinulla on, hih hih". Se mies vielä arvosteli kaikki uudet työntekijät (ei niiden kuullen, mutta sitten kaikkien muiden kuullen).. että kyllähän tuotakin lykkisi jne.

Mutta enpä kyllä itsekään saanut sille luuta kurkkuun vaikka ärsytti tosi paljon. On tosi vaikea nousta barrikadeille kun koko muu työyhteisö vain hymistelee ja mies on erittäin pidetty ja muiden mielestä hassuakin hauskempi. Jäin sitten tuon yhteisön ulkopuolelle..

Monta kertaa ollu mielessä sanoo sille, että jos Suomessa miehellä vois olla neljä vaimoo, nii tolla miehellä ei olis niitä pienen pieniäkään mahiksia. Siis voiko olla kuvottavampi tyyppi. Ja kun vielä luulee, että omais jotain charmia. Sitä mä oon aina ihmetelly joissakin noissa 50v ukoissa, että kun ne tuntuu kuvittelevan että noi jutut jotenkin tehois. Tai että niillä olis jotain vetovoimaa. Mistä se voi johtua. Elääkö ne muistoissa vai kuvitelmissa.

Toihan olis pätevä homma toi neljä vaimoo tolla kuviolla:

Ensin ottas 30v jonku 20v herkun. Sit 45v taas, 60v ja sit 75v. Vanhemmat vaimot vois sit siivoilla sun muuta. tai ehkä 30-40-50-60 ois hyvä. Tai miten vaan, voishan ton ekan ottaa nuorempana, mut kumminki. Kyllä mulle duunis yks tunisialainen kerto aika hauskasti että juu, että kun on sitten uus herkkubeibe niin vanhempi siel siivoilee ja sille voi sanoo vaan että "laitas valaistusta vähemmälle..." heh heh.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23841447:
Toihan olis pätevä homma toi neljä vaimoo tolla kuviolla:

Ensin ottas 30v jonku 20v herkun. Sit 45v taas, 60v ja sit 75v. Vanhemmat vaimot vois sit siivoilla sun muuta. tai ehkä 30-40-50-60 ois hyvä. Tai miten vaan, voishan ton ekan ottaa nuorempana, mut kumminki. Kyllä mulle duunis yks tunisialainen kerto aika hauskasti että juu, että kun on sitten uus herkkubeibe niin vanhempi siel siivoilee ja sille voi sanoo vaan että "laitas valaistusta vähemmälle..." heh heh.

Mäkin kyllä kannatan moviavioisuutta mutta en minä mitään vaimoja ottaisi vaan miehiä! :)
4 miestä toimisi yhtälailla, vanhemmat voisi siivoilla sillä aikaa kun lemmiskelen nuorinta parikymppistä.
Eihän niistä vanhemmista miehistä oikein muuhun olekaan.

Se on helppo puhua että viiskymppisenä pystyis hoitelemaan 4 vaimoa, varsinkin jos itse on vielä nuori.

Kun tulee siihen ikään niin huomaa että hyvä että pärjää edes yhdelle itsensä ikäiselle naiselle. LYMkin tulee vielä tämän huomaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23841579:
Ei tartte hoidella kuin sitä nuorinta, ehkä joskus sitä toiseks nuorinta.

No kuka niitä vanhempia vaimoja hoitelee?

Täytyy kyllä sanoa että olen T.Korpelan kanssa eri mieltä. Oma (joskin erittäin suppea otanta) näyttäisi viittaavan siihen, että vaikka nainen kieltämättä on nuorena sievempi niin kaikin muiden ominaisuuksien puolesta nelikymppinen nainen on samanikäiselle äijälle mielenkiintoisempi kuin kakskymppinen.

Viimeksi muokattu:
Täytyy kyllä sanoa että olen T.Korpelan kanssa eri mieltä. Oma (joskin erittäin suppea otanta) näyttäisi viittaavan siihen, että vaikka nainen kieltämättä on nuorena sievempi niin kaikin muiden ominaisuuksien puolesta nelikymppinen nainen on samanikäiselle äijälle mielenkiintoisempi kuin kakskymppinen.

Eiköhän aika moni julkkis tai rikas äijä todista vähän muuta :)

siis onko ihme että olet yksinäinen?? Sinä lym. Olet vaan niin veetun ylimielinen ja pinnallinen! Kaikki naiset näkee sun läpi että sä kaipaat vaan seksiä, nuorilta timmeiltä likoilta. Et tajua mitään elämästä, suhteistä, ymmärryksestä, rakkaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23841676:
Eiköhän aika moni julkkis tai rikas äijä todista vähän muuta :)

Kiistämättä julkkiksilla tuo otanta on huomattavasti laajempi kuin mulla. Mä olen niin vanhanaikainen, että olen mennyt nuorena naimisiin ja pysytellyt sitten jämerästi saman tussun alla siitä lähtien.

Yhteistyössä