Nuoriso ottaa mallia kansanedustaja Hakkaraisen puheista.

• Viestiketjun aloittaja nuorisossa tulevaisuus
  • Ensimmäinen viesti
"Juupa juu"
[QUOTE="vieras";23835048]Jani Toivola on itsekin samanlainen pelle kuin Hakkarainen:) Vaaleanpunaisissa housuissaan vaan keekoilee ympäriinsä ja yrittää olla nyt niin viisas ja fiksu:( Hohoijakkaa...[/QUOTE]

Mikäs se sun tuulipuvun väri on tänään? Vai joko leggingsit ja toppi on otettu esiin?

"vieras"
Niin, Toivola kommentoi omaa mulattiuttansa. :xmas:
Eh, en kyllä lukenut siitä mitään sellaista? Totta kai hän ajaa itseään lähellä olevia asioita, niinhän jokainen kansanedustaja tekee. Tämä on sitä paitsi aivan linjassa Toivolan vaalikampanjan kanssa joten ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.

Ps. Ainoat kaksi lausuntoa jotka olen Kike Elomaalta lukenut olivat kuinka hän vastustaa ydinvoimaloiden rakentamista mannerlaattojen päälle eikä käytä alushousuja farkkujen kanssa. Nämä ilmeisesti ovat kansan mielipiteitä, viitaten aiempaan kirjoitukseesi.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";23835371]Mun 15.v, poika luki sen Hakkaraisen jutun eilen ja sano mulle et: toi on asia jätkä, puhuu asiaa. Et silleen meillä ajattelee nuori.[/QUOTE]

Hakkarainen ja nuoriso uskaltavat sanoa ettei keisarilla ole vaatteita.

Olikohan Hakkaraisen sanomisessa vikana sana "neekeriukko" vai se, että nämä "neekeriukot" pitäisi panna töihin?

vierahin
[QUOTE="vieras";23835390]Eh, en kyllä lukenut siitä mitään sellaista? Totta kai hän ajaa itseään lähellä olevia asioita, niinhän jokainen kansanedustaja tekee. Tämä on sitä paitsi aivan linjassa Toivolan vaalikampanjan kanssa joten ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.

Ps. Ainoat kaksi lausuntoa jotka olen Kike Elomaalta lukenut olivat kuinka hän vastustaa ydinvoimaloiden rakentamista mannerlaattojen päälle eikä käytä alushousuja farkkujen kanssa. Nämä ilmeisesti ovat kansan mielipiteitä, viitaten aiempaan kirjoitukseesi.[/QUOTE]

Toivolaa lähinnä on mulattius sekä homostelu ja muusta hän ei osaa puhua.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23835397]Hakkarainen ja nuoriso uskaltavat sanoa ettei keisarilla ole vaatteita.

Olikohan Hakkaraisen sanomisessa vikana sana "neekeriukko" vai se, että nämä "neekeriukot" pitäisi panna töihin?[/QUOTE]

Suomessa on totuttu keskustelemaan ilman asiatonta haukkumista. Eri mieltähän saavat kaikki olla asioista, esitystyyli vaan tuntuu hieman erikoiselta.

"huh"
[QUOTE="Vieras";23835371]Mun 15.v, poika luki sen Hakkaraisen jutun eilen ja sano mulle et: toi on asia jätkä, puhuu asiaa. Et silleen meillä ajattelee nuori.[/QUOTE]

Jotain mennyt kasvatuksessa pieleen! Kannattaisi tehdä jotain ennen kuin on liian myöhäistä!

Uiera
Minua ärsyttää, että hra Hakkaraisella ei taida olla tajua siitä, miten ne "neekeriukot" oikeasti saataisiin työllistettyä. Kunhan louskuttaa. Sitä paitsi tuo risusavottajuttu on jo vanha. Aikasemmin sinne metsään ollaan oltu passittamassa suomalaisia työttömiä.

"niin"
Minua ärsyttää, että hra Hakkaraisella ei taida olla tajua siitä, miten ne "neekeriukot" oikeasti saataisiin työllistettyä. Kunhan louskuttaa. Sitä paitsi tuo risusavottajuttu on jo vanha. Aikasemmin sinne metsään ollaan oltu passittamassa suomalaisia työttömiä.
Niinpä, voisi Hakkarainen itse palkata heitä kun sen verran isot rahat EU:lta nostaa!

Lunatic
Toi Hakkarainen pitäs singota takasin sinne tunkioon mistä on kaivautunut esiin. Pois eduskunnasta ja heti, tilalle siitä vaalipiiristä seuraavaksi eniten ääniä saanut.
Onko missään vielä adressia asiasta, käyn allekirjottamassa?!

Toi Hakkarainen pitäs singota takasin sinne tunkioon mistä on kaivautunut esiin. Pois eduskunnasta ja heti, tilalle siitä vaalipiiristä seuraavaksi eniten ääniä saanut.
Mä olen miettinyt taasen, että onko mitään kanavaa, jota pitkin pääsisi ilmaisemaan mielipiteensä siitä, että kun tuo Herra Hakkarainen nyt kumminkin on hellari, niin mielestäni hänen pitäisi esittää julkinen anteeksipyyntö. Tai hänet pitäisi erottaa seurakunnasta.

"Vieras"
[QUOTE="huh";23835497]Jotain mennyt kasvatuksessa pieleen! Kannattaisi tehdä jotain ennen kuin on liian myöhäistä![/QUOTE]

Ei ole mennyt mitään pieleen, poika ajattelee niinkuin haluaa, en voi siihen vaikuttaa, enkä aio edes yrittää.

neuvo lunaticille
Hakkaraista ei lain mukaan saa pihalle eduskunnasta, vaan sulle jää ainoaksi realistiseksi tavaksi päästä Hakkaraisesta eroon se, että otat hänet tavalla tai toisella hengiltä.

kauheeta
[QUOTE="Vieras";23835613]Ei ole mennyt mitään pieleen, poika ajattelee niinkuin haluaa, en voi siihen vaikuttaa, enkä aio edes yrittää.[/QUOTE]

Suvaitsevaiset haluaisivat panna poikasi uudelleenkoulutusleirille piikkilanka-aidan taakse...:O

"Rane"
Itsekkin maleksin viikon ympäri Helsinkiä ja notkuin missä sattuu tekemättä mitään, kun sattui lomaa ja kävin kavereita moikkaamassa. Onneksi en ole musta, niin ei tarvitse kokea huonoa omaatuntoa tästä.
Hakkarainen kun sattuu olemaan niin tarkkanäköinen, että havaitsee heti satojen ihmisten joukosta ne muutamat tummaihoiset. Notkuvat perkeleet, valkoisten joukossa ja vieläpä torilla!

Säälipisteitä tästä kerää nyt lähinnä perussuomalaiset. Vaan tällaista se kritiikitön populismi tuottaa.

Yhteistyössä