"vieras"
Mitäs annettavaa Hakkaraisella on? Sammakot suustansa?Niinpä, Jani Toivola EI olisi kansanedustaja ellei hän olisi mulatti ja homo. Muuta annettavaa hänellä ei ole.
Tai Kike Elomaalla?
Mitäs annettavaa Hakkaraisella on? Sammakot suustansa?Niinpä, Jani Toivola EI olisi kansanedustaja ellei hän olisi mulatti ja homo. Muuta annettavaa hänellä ei ole.
En kehtaisi kuulua heitä kannattavaan porukkaan.Hakkarainen ja Kike edustavat kansan mielipidettä.
Ja Toivola ei?Hakkarainen ja Kike edustavat kansan mielipidettä.
Näet kai itsekin lukea yhden tuosta aloituspostista?Mitä mielipiteitä Toivolalla on? :xmas:
Eh, en kyllä lukenut siitä mitään sellaista? Totta kai hän ajaa itseään lähellä olevia asioita, niinhän jokainen kansanedustaja tekee. Tämä on sitä paitsi aivan linjassa Toivolan vaalikampanjan kanssa joten ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.Niin, Toivola kommentoi omaa mulattiuttansa. :xmas:
Tällä logiikalla Hakkaraista lähinnä olisi neekeriukot, eli heillä on Toivolan kanssa paljon yhteistä!Toivolaa lähinnä on mulattius sekä homostelu ja muusta hän ei osaa puhua.
Valtaosa kansasta ei äänestänyt Hakkaraista tai Elomaata. Valtaosa kansasta tai edes äänestysikäisistä ei muuten äänestänyt edes perussuomalaisiakaan, vaikka nyt väitetään että juuri he puhuvat kansan äänellä. Eivät puhu, ainakaan kansan enemmistön.Hakkarainen ja Kike edustavat kansan mielipidettä.
Niinpä, voisi Hakkarainen itse palkata heitä kun sen verran isot rahat EU:lta nostaa!Minua ärsyttää, että hra Hakkaraisella ei taida olla tajua siitä, miten ne "neekeriukot" oikeasti saataisiin työllistettyä. Kunhan louskuttaa. Sitä paitsi tuo risusavottajuttu on jo vanha. Aikasemmin sinne metsään ollaan oltu passittamassa suomalaisia työttömiä.
Mä olen miettinyt taasen, että onko mitään kanavaa, jota pitkin pääsisi ilmaisemaan mielipiteensä siitä, että kun tuo Herra Hakkarainen nyt kumminkin on hellari, niin mielestäni hänen pitäisi esittää julkinen anteeksipyyntö. Tai hänet pitäisi erottaa seurakunnasta.Toi Hakkarainen pitäs singota takasin sinne tunkioon mistä on kaivautunut esiin. Pois eduskunnasta ja heti, tilalle siitä vaalipiiristä seuraavaksi eniten ääniä saanut.
Onko missään vielä adressia asiasta, käyn allekirjottamassa?!
Hakkaraista ei lain mukaan saa pihalle eduskunnasta, vaan sulle jää ainoaksi realistiseksi tavaksi päästä Hakkaraisesta eroon se, että otat hänet tavalla tai toisella hengiltä.Toi Hakkarainen pitäs singota takasin sinne tunkioon mistä on kaivautunut esiin. Pois eduskunnasta ja heti, tilalle siitä vaalipiiristä seuraavaksi eniten ääniä saanut.
Onko missään vielä adressia asiasta, käyn allekirjottamassa?!