Upea hetki elämässä.. Kihlasormukset tilauksessa ja mie oon niiiiin iloinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maomao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maomao

Aktiivinen jäsen
23.05.2010
4 535
12
38
Tuo rakas ihminen on lupautunut astumaan jonain päivänä avioliittoon kanssani ja saan maailman ihanimman sormuksen merkiksi siitä :)

Mieli on rauhaisa, onnellinen ja täydellinen kaikin puolin rakkautta täynnä :heart: Lähtölaskenta on alkanut, sitten hääpäivää katselemaan ;)

Ja PAKKO vielä laittaa kuva tuosta sormuksesta (tulee kolmella kivellä, että mahtuvat)

http://www.tillander.fi/hires.php?id=71

Harmi, kun ei vielä viitsi ystäville kovin hehkuttaa tätä :heart:

Onhan se upea hetki,ootappa sitä hääpäivää :D upea,iloinen ja herkistävä päivä.:heart:
Onnea tosiaan ja hehkuta vaan.=)

Onhan se upea hetki,ootappa sitä hääpäivää :D upea,iloinen ja herkistävä päivä.:heart:
Onnea tosiaan ja hehkuta vaan.=)

Ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu kaikki menevän kohdalleen - molemmilla on jo yksi liitto takana, minulla liitto päättyi eroon pitkällisten vaikeuksien jälkeen, nykyinen mies on leski.. Elämä on kuljettanut, mutta ei edes edellinen kihlautuminen tuntunut tältä: vihdoinkin kaikki on tässä ja nyt.

Hääpäivästä tulee eittämättä elämäni onnellisimpia päiviä :heart: Nyt jo tuntuu, että olen onneni kukkuloilla :D

Ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu kaikki menevän kohdalleen - molemmilla on jo yksi liitto takana, minulla liitto päättyi eroon pitkällisten vaikeuksien jälkeen, nykyinen mies on leski.. Elämä on kuljettanut, mutta ei edes edellinen kihlautuminen tuntunut tältä: vihdoinkin kaikki on tässä ja nyt.

Hääpäivästä tulee eittämättä elämäni onnellisimpia päiviä :heart: Nyt jo tuntuu, että olen onneni kukkuloilla :D
Tosi hieno juttu,mukavaa kuulla että on muitakin onnelisia ja rakastuneita ihmisiä.Joskus se vie vaan aikaa.=)
Miun häistä on jo kohta kuusi vuotta,mutta aina mie herkistyn kun muistelen hääpäivää.:D =)

Viimeksi muokattu:

Paljon onnea!!! Saako kysyä kuinka pitkään olette "seurustelleet" ? =)

Jos ajattelit tehdä vielä 50 ketjua aiheesta, niin suosittelisin että jatkaisit vaikka edelliseen kihlaus-aiheeseen ketjuusi etkä tekisi niitä uusia. :) Tääkin tais olla toinen ketju tänään ko. asiasta.

Jos ajattelit tehdä vielä 50 ketjua aiheesta, niin suosittelisin että jatkaisit vaikka edelliseen kihlaus-aiheeseen ketjuusi etkä tekisi niitä uusia. :) Tääkin tais olla toinen ketju tänään ko. asiasta.

Aion tehdä juuri niin monta ketjua kuin tuntuu aiheelliselta :D Oon lukenut täällä niin monenlaista valitusta ja purnausta, että hehkutusketju tuntuu kuuluvan asiaan. Hyvää illanjatkoa sullekin :D

Yhteistyössä