Mitä laitatte koiran kongiin?

Meillä siis pentu joutuu hetkittäin olemaan yksin ja hommasin sille kongin. Sain ohjeeksi täyttää sen turvotetulla ruualla, mutta eihän se sieltä saa kaikkea kaivettua.
Googlettamalla sain vinkkiä laittaa sinne raksuja, mitäs muuta herkkua vois pikkuhauvelille antaa?

Jebs
Maksalaatikkoa, mutta kohtuudella (maksassa rautaa jne). Periaatteessa soseutettuna ihan mitä vaan mitä pentu voi syödä. Itte oon tälle ylivilkkaalle paukapäälle antanu kongin pakastimen kautta ni on kestäny iloo pitempään ;)

Maksalaatikkoa, mutta kohtuudella (maksassa rautaa jne). Periaatteessa soseutettuna ihan mitä vaan mitä pentu voi syödä. Itte oon tälle ylivilkkaalle paukapäälle antanu kongin pakastimen kautta ni on kestäny iloo pitempään ;)
Okei, mitäs kaikkea pennun ois hyvä syödä? Ihan on saanut vain koiranruokaa, en mä paukapää tullu ajateleeks että se muutakin söis :ashamed:

"chili"
Kongiin voi laittaa mitä vaan! Koiranmakkaraa, juustoa, jauhelihaa, aivan kaikkea! Sen voi käyttää mikrossa ja antaa jääthtyä, jolloin myös kongi on vähän haasteellisempi, samoin kuin pakastettaessa.

[QUOTE="chili";23829810]Kongiin voi laittaa mitä vaan! Koiranmakkaraa, juustoa, jauhelihaa, aivan kaikkea! Sen voi käyttää mikrossa ja antaa jääthtyä, jolloin myös kongi on vähän haasteellisempi, samoin kuin pakastettaessa.[/QUOTE]

Ookkei, täytyykin alkaa miettiä mitä vois koiralle laittaa sinne. Voiko tommoselle ihan pennulle antaa jo vaikka koiranmakkaraa tai raakaa jauhelihaa?
(se on mun vauva enkä uskalla antaa sille mitään mistä tulee masu pipiksi...)

Yhteistyössä