ei voi olla seiska koska mun likka sai 21 pistettä ja sai seiskan..Onhan siinä jotain jo osattu. Eiköpä tuolla seiskan saane.
Yleensä tehtävät ovatkin kokeessa vaikeusjärjestyksessä. Helpoimmat ovat ensin. Totta kai kannattaa kotona myös kerrata ja harjoitella. Ja neuvoa tyttöä panostamaan niihin alkupään tehtäviin, että tarkastaa niiden olevan oikein. Onkohan tossa nyt kyse siitä, että aika loppuu kesken?No tällä tyttärellä on kyllä koko vuoden mennyt aika heikosti matematiikka. Sitä vähän ihmettelinki kun ei tukiopetukseen opettajan aloitteesta päässyt, sitten vasta kun minä pyysin ja silloin opettaja sanoikin että kyllä juu tarvetta olisi. Hänellä monessa kokeessa pisteet laskee kokeen loppua kohti ku lehmänhäntä... oisko niin että keskittyminen herpaantuu loppua kohden. Ja tosi monesti tyttö sanonut että luokassa kokeenkin aikana tosi rauhatonta.
hehee... niinhän se menee. Koulu ei kaikille ole yhtähelppoa kuin sun lapsilles.Jos tossa vaiheessa on noin vaikeaa niin peruskoulu tulee menemään päin pyllyä
Äläs nyt höpötä siinä Onhan tuossa puolet oikein se ,riittää mainiosti!Jos tossa vaiheessa on noin vaikeaa niin peruskoulu tulee menemään päin pyllyä
Jos sosiaaliset taidot on TOSSA VAIHEESSA noin hukassa niin elämä tulee menemään päin pyllyä.Jos tossa vaiheessa on noin vaikeaa niin peruskoulu tulee menemään päin pyllyä
Olen elävä esimerkki siitä, että ei mene...mulla koulunkäynti alkoi kukoistaa yläasteella. Sitä ennenkin meni ihan kohtalaisesti. Eka ja toka olivat aika heikkoja esityksiä.Jos tossa vaiheessa on noin vaikeaa niin peruskoulu tulee menemään päin pyllyä
Mun mies ei ikinä pärjännyt matematiikassa. Oli seiskan oppilas. Taisi se kuutosenkin joskus saada. Jokatapauksessa, kirjoitti sitten aikanaan improbaturin (hylätyn) lyhyestä matikasta, mutta kielten laudaturien takia pääsi jollain tasausmekanismilla ylioppilaaksi. Kauppakorkeaan olikohan se (en muista enää vaikka vähän aikaa sitten sitä kysyin) kymmenen parhaan joukossa vai 10 % parhaimmiston joukossa. Pärjäsi talousmatikassakin sekä kansantaloustieteessä yliopistossa. Nyt KTM ja tienaa yli 100 000 vuodessa.hehee... niinhän se menee. Koulu ei kaikille ole yhtähelppoa kuin sun lapsilles.