Millä maitokakka irtoaa vaatteesta?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Eli parhaat kikat, millä ton vois saada pois?

Koitin jo: huutelin, pistin vanish oxia ja pesin 60 asteessa. Edelleen on keltainen. Nyt koitin uudelleen pistää vanish oxia ja oon antanut sen olla tossa hetken, mut ei näytä lähtevän pois (mustikka lähti toisesta vaatteesta samalla kikalla). Sitkeetä tavaraa...

Mutta millä ootte saanu?

Tuoretta vai kuivunutta?

Mä huuhtelin pyykinpesuaineen kera heti tuoreeltaan ja jos jotakin jäi, niin tahranpoistoaineen kera koneeseen. En nyt muista sen aineen nimeä, joku beckman tai sinnepäin. Annettiin vaikuttaa ensin 10 min ennen koneeseen laittoa. Ja mitään ei jäänyt yhteenkään vaatteeseen vaikka meillä tyttö päästi lähes päivittäin (toisinaan useatkin) selkäkakat.

Älä anna kakan kuivua missään vaiheessa, eli kakkaiset vaatteet aina heti likoon, jos et ole aikeissa laittaa konetta pyörimään. Vesi riittää. Jos jää tahroja, aurinko poistaa ne.

[QUOTE="xXx";23823246]Tuoretta vai kuivunutta?

Mä huuhtelin pyykinpesuaineen kera heti tuoreeltaan ja jos jotakin jäi, niin tahranpoistoaineen kera koneeseen. En nyt muista sen aineen nimeä, joku beckman tai sinnepäin. Annettiin vaikuttaa ensin 10 min ennen koneeseen laittoa. Ja mitään ei jäänyt yhteenkään vaatteeseen vaikka meillä tyttö päästi lähes päivittäin (toisinaan useatkin) selkäkakat.[/QUOTE]

Nyt jo vanhaa, mutta tuoreena huuhtelin ja pistin vanishia ja koneeseen. Ei toiminut. :(

Tutan vanupuku kyseessä + valkoinen body. Herra päästi kanssa semmoset kurat, että on hihoja myöten keltaisena kaikki...

[QUOTE="jojo";23823276]Älä anna kakan kuivua missään vaiheessa, eli kakkaiset vaatteet aina heti likoon, jos et ole aikeissa laittaa konetta pyörimään. Vesi riittää. Jos jää tahroja, aurinko poistaa ne.[/QUOTE]

Tota aurinkoa pitää koittaa. :)

On nyt tuo vanish saanu tuolla hetken vaikuttaa ja näyttää, että haalari on (onneksi) haalistunu kiitettävästi (siis se keltainen kakka siitä), mutta body taitaa olla mennyttä...

Toivottavasti tulee aurinkoisia päiviä, että saan nuo pihalle. =) Harmi, kun en tänään tajunnu koittaa.

Jos tahra jää vielä kiusaksi, ainakin valkoisille voi koettaa sooda-vesi-seoksessa liottamista, sitten vielä pesu ja kuivatus ulkona. Ja olen mä värillisillekin sitä käyttänyt ilman vahinkoja.