Millaisille lastentuotteille on kysyntää?

  • Viestiketjun aloittaja "yrittäjä"
  • Ensimmäinen viesti
"yrittäjä"
Tervehdys!

Kertokaahan hyvät äidit, millaisille lastentuotteille olisi kysyntää! Eli mitä haluaisitte markkinoilla olevan enemmän tai mikä puuttuu kokonaan?

Kyseeseen voi tulla jokin muukin tuote kuin lapsille suunnattu!

Runsaat kiitokset jo etukäteen vastauksistanne!!
 
laatutietoinen
Löysin tämän palstan kautta liittleprincess.fi- nimisen verkkokaupan, joka myy jonkin verran nk. luksusmerkkien (Dior, Kenzo jne) lastenvaatteita todella edulliseen hintaan. En tiedä mistä he tavarat saavat. Kaipaisin vastaavanlaisella idealla varustettua kotimaista lasten nettivaatekauppaa, joka myisi noita edellisiä merkkejä ja vaikka Hilfigeriä, Gantia, CK:ta jne. Voisiko ehkä joistain utleteistä ulkomailta yrittää haalia näitä merkkivaatteita jälleenmyytäviksi...?
 
"tuleva äiti"
Minä kaipailen ainakin enemmän hello kitty vauvan tavaroita, sittereitä, sänkyjä jne. :)

Pinnasängyn päiväpeitto on sellainen mitä mistään ei löydy, mutta monelta olen kuullut että kysyntää olis.

Leluista kaipailisin puisia.
 
Tyylikkäät valaisimet, joissa olisi jotain lapsenomaista. Ei cars, ei hellokitty, ei muumi tai vastaavaa muoviroskaa. Muutenkin esim sisutustavaraa, jossa ei ole tuollainen leffa/hittikuvajuttu yhtään mukana, vaan lapsenomaisuus on tuotu mukaan jollain pienellä jekulla. Koska hyvä design on kallista, niin asian pihvinä on toki se, että tuote on pitkäikäinen. Se ei ole yltiösöpö vauva-ajan tuote, vaan menee vaikka teinille asti.
 
Tyylikkäät valaisimet, joissa olisi jotain lapsenomaista. Ei cars, ei hellokitty, ei muumi tai vastaavaa muoviroskaa. Muutenkin esim sisutustavaraa, jossa ei ole tuollainen leffa/hittikuvajuttu yhtään mukana, vaan lapsenomaisuus on tuotu mukaan jollain pienellä jekulla. Koska hyvä design on kallista, niin asian pihvinä on toki se, että tuote on pitkäikäinen. Se ei ole yltiösöpö vauva-ajan tuote, vaan menee vaikka teinille asti.
Joo, mä taas haluaisin "täydelliset verhot". Kirkkaanväriset joissa olisi jotain yksinkertaista mielikuvitusta hivelevää kuvioita/kuvioita, ja sopisivat lastenhuoneeseen... Tekisin itse jos jaksaisin, mutta valmiina ei vaan löydy.

Tietysti näin "köyhänä" yksi tarpeellinen ominaisuus olisi tosiaan kestävyys ja mitään törkeitä hintoja en vaan pysty maksamaan.
 
"vieras"
Kohtuuhintaisia, värikkäitä unisex-vaatteita vauvoille. Ostaisin poikavauvallemme mieluiten vihreää, keltaista, kirkkaanpunaista, tomaatinpunaista, ruskeaa jne. iloisia vaatteita. Metsola, Småfolk, Duns, Ej sikke lej, Riemuli, Tutta, Lindex jne tarjoaa ihania värejä ja kuvioita jotka sopii niin tytöille kuin pojille, mutta kahta jälkimmäistä lukuunottamatta noi on kalliita!

Pinnasängyn niissä reunasuojissa ja uudinverhoissa on kans aika huono valikoima, samoin vauvan lakanoissa. Jotain ihan kivoja on löytynyt, mutta ei ihan sitä mitä kaipaisin. En halua vaaleansinistä/vaaleanpunaista.
 
Mulla tuli kans mieleen nuo vauvan pussilakanat ja reunapehmusteet. Lastetarvikeliikkeet on täynnä niitä ihan pliisuja, värittömiä ja vielä rumilla kuvilla olevia.
Ja jotain värikästä vaatetta pojalle, joka olisi edullisia! Metsolat yms. on semmosia, mutta on niin tuhottoman kalliita. :/
 

Yhteistyössä