Saankohan huutia työnantajalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hitsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hitsi"

Vieras
Olen palaamassa äitiyslomalta takaisin töihin parin viikon päästä... Nyt sain kuitenkin tietää olevani uudestaan raskaana.. Sijaisia on ERITTÄIN VAIKEA saada ja nytkin se oli työn takana saada.. Meen töihin ja ilmotan jääväni taas kohta pois... Viimeksikin kuulin kirosanoja ennen onnitteluja.... ja tämä nykyinen sijaiseni ei voi jatkaa enää seuraavalla äippälomallani.

Odottele nyt ihan rauhassa, että olet viikolla 15. Ihan turha mennä nyt samantien kertomaan, jos olet vasta alussa. Ehdit kuitenkin olla reilusti yli puoli vuotta töissä tässä välillä.

Ajattele ensisijaisesti itseäsi, älä työnantajaasi.

[QUOTE="Blair";23817440]Jätä vaan työelämä niille, ketkä siellä oikeasti haluaa olla ja jää himaan penskojes kanssa. Helppoa, työnantajasi vihaa sinua jo muutenkin.[/QUOTE]

Mieluusti jättäisin, jos siihen olisi rahallisesti varaa!

Ja mun lapset ei ole penskoja tai kakaroita. He ovat lapsia.

Sä taidat olla joku katkera pomo, jolle äippälomalaiset tuottaa harmaita hiuksia.. tai lapseton työnarkomaani tai ainakin lapseton.

Niin ja luulenpa ettei mun työnantaja mua silti vihaa. =)

Tsemppiä ap! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Kukaan ei kuitenkaan ole korvaamaton. Mutta tiedän silti ton sun fiiliksen. Mäkin oon vasta muutaman kuukauden ollut uudessa duunissa ja pomo on ollut ikionnellinen että sai mut sinne ja suunnittelee jo mulle kaikkea uutta. Tammikuussa on mulla LA. En oo pomolle mitään puhunut, kun edelliset raskaudet on menneet kesken. Ja muutenkin oon vasta niin alussa.

Voi vittu että vituttaa nämä ketjussa lapsia vääntävät ämmät ja sääliksi käy etenkin pienempien firmojen omistajia jotka joutuvat näitä saatanan kiviriippoja vuosikausia roikottamaan. Itse en ikinä palkkaisi lapsettomia synnytysikäisiä naisia juuri tämän takia. Kun on vakituinen paikka saatu niin eikun jalat levälleen ja systeemiä hyväksi käyttämään. Voi saatana että ottaa päähän tällaiset.

[QUOTE="vieras";23817782]Voi vittu että vituttaa nämä ketjussa lapsia vääntävät ämmät ja sääliksi käy etenkin pienempien firmojen omistajia jotka joutuvat näitä saatanan kiviriippoja vuosikausia roikottamaan. Itse en ikinä palkkaisi lapsettomia synnytysikäisiä naisia juuri tämän takia. Kun on vakituinen paikka saatu niin eikun jalat levälleen ja systeemiä hyväksi käyttämään. Voi saatana että ottaa päähän tällaiset.[/QUOTE]

ANTEEKSI NYT VAAN! Minä olen kärsinyt lapsettomuudesta monta vuotta. Saimme tytön ivf-hoidolla koska ilman hoitoja minun ei pitänyt raskaaksi ikinä tulla. Vaan nytpä tulin ja eipä ollut edes tarkoitus raskaaksi tulla ja saan kuulla olevani ketjussa lapsia vääntävä akka! Niin ja mullapa ei ole edes virkaa.
Saat nyt ihan vapaasti lyödä päätäsi seinään, ota burana!

ANTEEKSI NYT VAAN! Minä olen kärsinyt lapsettomuudesta monta vuotta. Saimme tytön ivf-hoidolla koska ilman hoitoja minun ei pitänyt raskaaksi ikinä tulla. Vaan nytpä tulin ja eipä ollut edes tarkoitus raskaaksi tulla ja saan kuulla olevani ketjussa lapsia vääntävä akka! Niin ja mullapa ei ole edes virkaa.
Saat nyt ihan vapaasti lyödä päätäsi seinään, ota burana!
Oletko kenties 13-vuotias? Sait lapsen ja sen jälkeen ihan "yllättäen" tulit uudelleen raskaaksi? Oletko koskaan kuullut ehkäisystä tai perhesuunnittelusta? Ja mitä helvettiä viranhaltijuus tähän kuuluu, tiedätkö edes mitä se tarkoittaa tai mitä tekemistä sillä on vakituisen työn kanssa?

Kyllä sain lapsen ja minun ei edelleenkään pitänyt tulla luomusti raskaaksi. Lääkärissä käyty on. Tuolla viralla tarkoitin sitä, että en ole saanut vakituista työpaikkaa ja siksi alkanut levitellä jalkojani.
Oletko sä kenties idiootti? Voisi sitä kenties nätimminkin toisille puhua. Sä taidat olla joku pikkupaikan pomo jota kyrsii äitiyslomalaiset. HAHHAH!

Onnea :)
Äläkä tosiaan mee heti kertomaan työnantajalle. Ei sulla oo mitään velvollisuutta heti kertoa odotuksesta.
Eikä sijaisjärjestelyt tosiaankaan ole sun ongelma, eikä sun pitäis niistä joutua kuulemaan kuittailua.

Yhteistyössä