Onko täällä ketään, joka olisi menettänyt haluamattaan läheisen ystävän, riidan tms. takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuinka kauan siitä kestää toipua? Kun siitä ystävästä kuitenkin välittää aina todella paljon (ystävyyden katkeamisesta huolimatta) niin miten sen kestää, ettei koskaan enää voi olla yhteyksissä, kysyä kuulumisia tai ylipäänsä tiedä yhtään, miten sillä ihmisellä menee? Mulla katkesi riidan päätteeksi ystävyys ihmiseen, jonka kanssa oli lyhyt suhdekin. En olisi halunnut, että tässä kävisi näin ja asioita jäi jonkin verran selvittämättä, oli väärinkäsityksiä ja ystävyys katkesi huonoissa väleissä. Kuinka kauan menee, ettei asia tunnu niin kipeältä enää? Nyt se saa aina kyyneleet valumaan, kun asiaa ajattelen.

Riippuu varmaan ihmisestä, mutta kyllä siinä oma aikansa menee. Sure asiaa ihan rauhassa. Oliskohan mulla menny lähemmäs puoli vuotta, että tuntui todella pahalta. Nyt kolmen vuoden päästä vain joskus tulee ikävä.

Riippuu varmaan ihmisestä, mutta kyllä siinä oma aikansa menee. Sure asiaa ihan rauhassa. Oliskohan mulla menny lähemmäs puoli vuotta, että tuntui todella pahalta. Nyt kolmen vuoden päästä vain joskus tulee ikävä.

Miten teillä kävi? Voisitko muuten rekisteröityä? Mä olen yks nikki, joka on ollu monesti sun kanssa samaa mieltä asioista lähiaikoina ja ollaan oltu etenkin öisin täällä. :D Lähettäisin yv:n.

Minä olen menettänyt läheisen ystävän sen vuoksi että hän alkoi pyöriä alamaailman kanssa. Ihan yhtäkkiä järkevän ihmisen elämään alkoi kuulua hämärät tyypit, ilmeisesti huumeet ja petokset (esim kavalti työpaikaltaan tuhansia euroja). En ole kuullut ystävästäni puoleen vuoteen mitään, hänen perheensä ja ystävät ovat todella huolissaan. Liekö enää edes elossa :( Kyllä hän on joka päivä mielessä mutta minkäs sille mahtaa kun ketään ei voi pakottaa olemaan tekemisissä toisen kanssa.

[QUOTE="aloittaja";23814303]Miten teillä kävi? Voisitko muuten rekisteröityä? Mä olen yks nikki, joka on ollu monesti sun kanssa samaa mieltä asioista lähiaikoina ja ollaan oltu etenkin öisin täällä. :D Lähettäisin yv:n.[/QUOTE]

Taidan tietää kuka olet :D Joo, olen miettinyt muutenki rekisteröimistä, että kyllähän sitä vois. Mun ystävä oli mies ja hänen uusi tyttöystävä ei pitänyt siitä, että miehellä oli naispuolisia ystäviä, joten se oli sitten siinä. Olimme tosi hyviä ystäviä vuosien takaa, että pahaa kyllä teki.

Kyllä, juuri tänään mietin sitä. Parhain ystäväni. Hän muutti eri kaupunkiin miehen perässä joka oli masentunut jo valmiiksi ja pian sen jälkeen edes lapseni joiden synnytyksissä oli mukana ja kummina, edes heille ei ole soittanut nyt neljään vuoteen.
Kerran lähetin viestin, että onko se aikuinen mies niin tärkeä että sen takia pitää hylätä aivan kaikki muut. Vastaukseksi sain että "ei hän ennenkään ole soitellut joka viikko" no kah, kun ei soittele edes kerran vuodessa!
ja ystäviä oltiin varmaan 15 vuotta!

Mulle kävi sama homma, kuin rteelle. Ennen niin hyvä ystävä lakkasi puhumasta ja jopa moikkaamasta, kun rupesi seurustelemaan.Pirttihirmu akkana.. Nykyään raukka näyttää ihan kuihtuneelta, ei taidakaan olla niin kivaa ilman ystäviä...

Yhteistyössä