Tuhkarokko rokotus?

  • Viestiketjun aloittaja heijjji
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitii;23811741:
No kerroppa mitä kuuluu TERVEELLISEEN RAVINTOON??
Mä sulle mitään ala kertomaan, kyllä mä tiedän miten lapsia ruokitaan että heistä kasvaa terveitä ihmisiä. Minä pidän lapsistani huolta ja siihen huolenpitämiseen kuuluu myös neuvolan rokotukset!!!
 
"äiti"
Mä sulle mitään ala kertomaan, kyllä mä tiedän miten lapsia ruokitaan että heistä kasvaa terveitä ihmisiä. Minä pidän lapsistani huolta ja siihen huolenpitämiseen kuuluu myös neuvolan rokotukset!!!
Mut neuvola ei vahingossakaan kerro mitä ovat terveelliset ja funktionaaliset ravinteet! Myrkyttää ne vaan osaa ja suositella lääkkeitä... Itse lopetin uskomisen neuvolan tippa-iitoihin, kun suosittelivat rikkinäisiin nänneihin SITRUUNAA ,16v sitten...Että niin fksua porukkaa...
 
Just että yhden ainoan terveydenhoitajan ainoan lausahduksen takia lakkasit uskomasta koko menetelmää?!? Ja vieläpä 16v sitten. Kyllä suurin osa terveydenhoitajista suosittelee perheille aina terveellisiä ruokia ja meillä on oman terkkarimme kanssa ollut monet kerrat todella antoisat keskustelut, harmi vain kun aika on rajallinen.
Vertaa ihan huviksesi lasten kuolemia (esim tuhkarokkoon) vaikkapa Keski-Euroopankin maissa (kerta kehitysmaihin ja Venäjään ei saanut verrata) Suomen tilastoihin, kyllä Suomessa juuri rokotukset ovat saaneet meidän hienot tilastot aikaan!
 
"äiti"
Just että yhden ainoan terveydenhoitajan ainoan lausahduksen takia lakkasit uskomasta koko menetelmää?!? Ja vieläpä 16v sitten. Kyllä suurin osa terveydenhoitajista suosittelee perheille aina terveellisiä ruokia ja meillä on oman terkkarimme kanssa ollut monet kerrat todella antoisat keskustelut, harmi vain kun aika on rajallinen.
Vertaa ihan huviksesi lasten kuolemia (esim tuhkarokkoon) vaikkapa Keski-Euroopankin maissa (kerta kehitysmaihin ja Venäjään ei saanut verrata) Suomen tilastoihin, kyllä Suomessa juuri rokotukset ovat saaneet meidän hienot tilastot aikaan!
No en yhden neuvon takia. Jos terkka on sitä mieltä että nakkikastike ja maksalaatikko, ovat terveellistä ruokaa, niin kyllä on TYHMÄ!! Lisäksi suosittelevat vaarallisia, synteettisiä kalkkitabuja ja liian vähän D3... Lista on loputon!
 
"äiti"
No ei yhden neuvon takia. Jos terkka vakavissaan suosittelee nakkikastiketta ja maksalaatikkoa yli1v, TERVEELLISENÄ RAVINTONA, niin on TYHMÄ! Lisäksi suosittelevat synteettisiä, vaarallisia kalkkitabuja ja LIIAN vähän ja väärää DDETÄ!! Mitä vielä haluat tietää?
 
voi pyhä jysäys
Miten joku voikin olla noin tyhmä!!! Jos SUN lapses ei ole kuollut keuhkokuumeeseen tai aivokalvontulehdukseen ei tarkoita ettei kukaan muukaan voi kuolla. Ja vaikka kuinka söisi terveellisesti ja elää muutenkin terveellisesti niin kyllä sitä voi sairastua... Saattaapa joskus tuo sun tyhmyytes kopsahtaa omaan nilkkaan... Sitten on turha itkeä että terveydenhuolto ei tee kaikkea auttaakseen.
 
[QUOTE="äiti";23811569]No eipä meidän 11-17v ole kuolleet, vaikkeivät ole ko. myrkkypiikkiä saaneet! Turhaan skitsoilet![/QUOTE]

Aargh! Muuten mua ei periaatteessa liikuttaisi koko juttu, tehköön kukin niin kuin parhaaksi näkee, mutta kun tällaiset "vapaamatkustajat" vaarantavat kaikkien muidenkin terveyden. Niin kauan kuin näitä on vain muutama, niin systeemi vielä toimii ja rokottamattomatkaan eivät sairastu, kun koko väestön suoja on tarpeeksi korkealla tasolla, mutta muutaman prosenttiyksikön lasku rokotusten kattavuudessa tarjoaa jo taudeille mahdollisuuden levitä.
 
"äiti"
Aargh! Muuten mua ei periaatteessa liikuttaisi koko juttu, tehköön kukin niin kuin parhaaksi näkee, mutta kun tällaiset "vapaamatkustajat" vaarantavat kaikkien muidenkin terveyden. Niin kauan kuin näitä on vain muutama, niin systeemi vielä toimii ja rokottamattomatkaan eivät sairastu, kun koko väestön suoja on tarpeeksi korkealla tasolla, mutta muutaman prosenttiyksikön lasku rokotusten kattavuudessa tarjoaa jo taudeille mahdollisuuden levitä.
Tuo vapaamatkustaja, laumaimmuniteetti, ne on vaan rokotustenvalmistajien propagandaa, Vvailla mitään totuuspohjaa! Pelottelu toimii, TYHMIIN!
 
[QUOTE="minä";23812999]Mpr:ssä myös suoja sikotautia vastaan. Poikalapsellehan tuo kys. tauti voi aih. lapsettomuutta jos sen sairastaa murrosiän kynnyksellä[/QUOTE]

Ei tämmöiset "äidit" (tuo äitiys todellakin lainausmerkillä tuon nimimerkin kohdalla) ajattele lapsiaan pätkääkään. Olen kuullut joidenkin perustelevan rokottamattomuutta sillä etteivät halua päättää lastensa puolesta. 1,5v harvoin osaa sanoa ja ajatella haluaako sikotaudin, tuhkarokon tai aivokalvontulehduksen tai tulevan lapsettomuuden. Ja kaikista eniten harmittaa/raivostuttaa muiden turvallisuus. Aiemmin jo mainitsinkin esim raskaana olevat.
Toivon että tämä "äiti" nyt vaan provosoi täällä ja nauttii kun on saanut huomiota. Toivon ettei kukaan ole oikeasti noin hölmö!
 
"huhheijaa"
Mun vanhemmat vastusti rokotteita ja sainkin sairastaa mm. tuhkarokon ja hinkuyskän, en todellakaan halua omien lasteni sairastavan moisia tauteja joten kaikki rokotukset (ohjelman mukaset) otetaan. omatkin rokotukset on pistetty myöhemmällä iällä ajan tasalle.
 
[QUOTE="huhheijaa";23813058]Mun vanhemmat vastusti rokotteita ja sainkin sairastaa mm. tuhkarokon ja hinkuyskän, en todellakaan halua omien lasteni sairastavan moisia tauteja joten kaikki rokotukset (ohjelman mukaset) otetaan. omatkin rokotukset on pistetty myöhemmällä iällä ajan tasalle.[/QUOTE]

Hyvä kun toit lapsen näkökulman tähän keskusteluun. Se on niin väärin kun "kaikkitietävät" rokotusvastustajat ajavat omia "aatteitaan" mutta unohtavat sen lapsen edun ihan täysin. Sääliksi käy semmoisten vanhempien lapsia, se on aikamoista venäläistä rulettia.
 
"äiti"
Ei tämmöiset "äidit" (tuo äitiys todellakin lainausmerkillä tuon nimimerkin kohdalla) ajattele lapsiaan pätkääkään. Olen kuullut joidenkin perustelevan rokottamattomuutta sillä etteivät halua päättää lastensa puolesta. 1,5v harvoin osaa sanoa ja ajatella haluaako sikotaudin, tuhkarokon tai aivokalvontulehduksen tai tulevan lapsettomuuden. Ja kaikista eniten harmittaa/raivostuttaa muiden turvallisuus. Aiemmin jo mainitsinkin esim raskaana olevat.
Toivon että tämä "äiti" nyt vaan provosoi täällä ja nauttii kun on saanut huomiota. Toivon ettei kukaan ole oikeasti noin hölmö!
Et taida tietää mitä kaikkia myrkkyjä piikit sisältää!! Jos tietäisit, tuskin antaisit myrkyttää lastasi! Neuvolassa hoetaan vain" Ne ovat täysin terveellisiä ja turvallisia" jne.
 
[QUOTE="äiti";23814030]Et taida tietää mitä kaikkia myrkkyjä piikit sisältää!! Jos tietäisit, tuskin antaisit myrkyttää lastasi! Neuvolassa hoetaan vain" Ne ovat täysin terveellisiä ja turvallisia" jne.[/QUOTE]

Kerro ihmeessä mitä myrkkyä ne sisältävät! Faktaa nyt kehiin niin soitan heti ystävälleni joka on tutkinut rokotteita jo melkein 20v. Jos et pysty muutakuin meuhkaamaan täällä palstalla epäolennaisia juttujasi ilman minkäänlaista faktaa niin mitä luulet kumpaa uskon näissä asioissa enemmän; sua vai rokotusjärjestelmän kehittelijöitä, neuvolan henkilökuntaa ja ystävääni joka on yliopiston tutkija???
 
"äiti"
-FORMALDEHYDIÄ
-ALUMIINIYHDISTEITÄ
-ELOHOPEAA
-ASETONIA
-FENOLIA
-METANOLIA
-PAKKASNESTEITÄ
-NATRIUMGLUTAMAATTIA
-ELÄINTEN KUDOSTA JA VERTA
-ANTIBIOOTTEJA
Mm niistä on TERVEELLISET rokotteet tehty...
 
"äiti"
Kerro ihmeessä mitä myrkkyä ne sisältävät! Faktaa nyt kehiin niin soitan heti ystävälleni joka on tutkinut rokotteita jo melkein 20v. Jos et pysty muutakuin meuhkaamaan täällä palstalla epäolennaisia juttujasi ilman minkäänlaista faktaa niin mitä luulet kumpaa uskon näissä asioissa enemmän; sua vai rokotusjärjestelmän kehittelijöitä, neuvolan henkilökuntaa ja ystävääni joka on yliopiston tutkija???
Luuletko että ystäväsi alkaa kertomaan rokotteen vaaroista, VAIKKA VARMASTI TIETÄÄ? Kenen leipää syöt, sen lauluja jne...
 
[QUOTE="äiti";23814107]-FORMALDEHYDIÄ
-ALUMIINIYHDISTEITÄ
-ELOHOPEAA
-ASETONIA
-FENOLIA
-METANOLIA
-PAKKASNESTEITÄ
-NATRIUMGLUTAMAATTIA
-ELÄINTEN KUDOSTA JA VERTA
-ANTIBIOOTTEJA
Mm niistä on TERVEELLISET rokotteet tehty...[/QUOTE]

Voitko kertoa missä rokotteissa on noita aineita? Ja mistä tietosi olet saanut? Minä en löytänyt mpr-rokotteesta kuin tämmöstä tietoa; "Yksi annos rokotetta (0,5 ml) sisältää immunogeeneina soluviljelmissä (kanan alkion solut ja ihmisen diploidisolut) tuotettuja eläviä taudinaiheuttamiskyvyltään heikennettyjä tuhkarokko-, sikotauti- ja vihurirokkoviruksia, jotka elimistössä lisääntyessään tuottavat varsinaiset immunisoivat virusantigeenit. M-M-RVaxPro:ssa on käytetty apuaineena hydrolysoitua liivatetta, molemmissa rokotteissa säilytteenä on neomysiiniä." Mutta mitäpähän tuo Terveyden ja hyvinvoinnin laitos tietää, kyllä kiihkoileva palstamamma varmaan nämäkin asiat tietää paremmin...
 
"äiti"
Vieläkö luotat sokeesti THL:een? Sikafiaskon jälkeenkin? Ne kertoo just niin ympäripyöreästi asiat, kuten haluavat. Kaunistellen,rokotusten valmistajien p..tä nuollen... www.vaccination.inoz.com, sieltä voit lukea lisää.
 
häh
[QUOTE="äiti";23814107]-FORMALDEHYDIÄ
-ALUMIINIYHDISTEITÄ
-ELOHOPEAA
-ASETONIA
-FENOLIA
-METANOLIA
-PAKKASNESTEITÄ
-NATRIUMGLUTAMAATTIA
-ELÄINTEN KUDOSTA JA VERTA
-ANTIBIOOTTEJA
Mm niistä on TERVEELLISET rokotteet tehty...[/QUOTE]

Ai natriumglutamaattia... :)
 
[QUOTE="äiti";23814526]Vieläkö luotat sokeesti THL:een? Sikafiaskon jälkeenkin? Ne kertoo just niin ympäripyöreästi asiat, kuten haluavat. Kaunistellen,rokotusten valmistajien p..tä nuollen... Vaccination Information Service, sieltä voit lukea lisää.[/QUOTE]

No kyllä minä luotan. Sikafiasko nyt oli epäonninen sattuma, sitähän ei tapahtunut kuin Suomessa ja Ruotsissa vaikka sama rokote oli käytössä muuallakin. Geenithän voivat olla syynä näihin narkolepsia-tapauksiin. Ja kyllä minä luotan enemmän THL:ään kuin sinun kiihkosivustoosi jossa on kaltaisia tapauksia näppiksen ääressä!
 

Yhteistyössä